Verleden. Ik doe een boekje open.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:03

Ik vind het in- en in triest dat je je blijkbaar door personen en topics op Bokt gedwongen voelt om dit te schrijven Merilyn. Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt. Wel dapper trouwens hoor om je zo bloot te geven, maar ik vind de reden waarom echt geen compliment voor ons als MedeBokkers....

Op mij kom je absoluut niet betweterig of arrogant over. Ik heb je nooit irl gezien (hoop dat dat er nog wel een keer van gaat komen), maar door de Bokttijd heen heb ik je ervaren als een door de wol geverfde paardenmeid die weet waar ze het over heeft.
Keep up the good work Merilyn!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:54

Meertje, ik ken je al heel erg lang. En ik kan alleen maar zeggen dat je een hele lieve vriendin/instructrice bent. Je staat altijd voor me klaar, zowel persoonlijk als met Kasje.

En dat mensen zeggen dat je arrogant en betweterig bent, laat ze lekker. Soms weet je het idd beter en soms niet, nou boeiend. Wees gewoon lekker wie je wil zijn. Gelukkig ben je dat bij mij wel en ik zou je voor geen goud anders willen hebben.

Love ya! Lovers

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:39

Je maakt je veel te druk om wat anderen van je vinden, live YOUR life!
Als ik je berichtjes lees zit je aardig in een dipje en dat is nergens voor nodig. Je bent een lieve meid en je werkt hard voor wat je hebt bereikt daar mag je trots op zijn!en recht voor zijn raap is alleen maar fijn helaas kunnen weinig mensen dat waarderen dat is omdat we dat ontwend zijn iedereen doet altijd aardig en verdoezeld de waarhied. Dat jij dat niet doet is alleen maar helder.
Kijk maar naar kleuters die zijn nog puur en zeggen alles als ze iets niet mooi vinden zeggenze dat en als ze boos zijn zeggen ze dat helaas krijgen ze een berisping als ze tegen iemand zeggen je hebt een stomme trui aan... en zo leren ze het af om puur en eerlijk te zijn.

Mer1980

Berichten: 18884
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 12:41

Ik heb zoveel mogelijk mensen die ook PB's hebben gestuurd persoonlijk bedankt. En iedereen die lieve en leuke reacties heeft gestuurd, maar ook confronterend heel erg bedankt ik ben er blij mee! Ik kan er wat aan gaan doen.

pmarena

Berichten: 48207
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 12:54

Ach , ik weet niet hoe ik je in het echt zou vinden natuurlijk Haha!

Maar op bokt ben je me eerder positief opgevallen hoor , ook vooral het hangend-paard-topic. Wat een stelletje over-verhitte mutsen zeg daar op stal , ze zullen er vats wel een reden voor hebbn want het zit nogal diep blijkbaar , maar het is idd rot als mensen zich een beeld vormen van ''horen zeggen'' . Dan kennen ze je geeneens , maar van wat ze horen hebben ze een mening , en nog geen fraaie ook

Maarja ook ik weet natuurlijk niet hoe o.a. dat is gegaan , wie weet heb je er echt een drama van gemaakt en dan snap ik die mensen wel weer Haha!

Maar ik zie je daar niet voor aan hoor , waarom zou je over zoiets simpels nu gaan ''liegen'' Verward

Voor dat kleine beetje dat ik je van bokt ken mag ik je graag en kom je eerlijk over hoor , soms pittig maar niet gemeen of arrogant Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:24

Jeetje, ik het het topic maar even gelezen, maar wat een zeikerds.
Je wist waar je mee bezig was, dan is er toch niks mis.

Ik rij op een merrie die hyper werd van het aansingelen en probeerde te bijten etc.
Iedere keer als ze probeerde te etteren gaf ik haar een mep, nu is het over.
Bij een ander paard hoef ik dat niet te doen, die springt dan bovenop me.

Ik heb zelf ook een verleden en ben verrotte onzeker, maar ik weet dat ik goed ben in bepaalde dingen, en mensen kunnen dat niet zetten.

Aub laat je niet onzeker maken door een stel trienen die je zwart proberen te maken, het is logisch dat je je er wat van aantrekt.
Dat doe ik ook als ik weer een laag modder over me heen krijg.

Iemand heeft ooit tegen een vriendin gezegd dat ik een prutsmuts zou zijn, dat ik met iedereen naar bed ging.
Dat vond ik nog de grootste grap want ik had al 4 jaar geen sex meer gehad.

Laat ze lekker dromen.

Mer1980

Berichten: 18884
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 14:24

Laten we maar niet meer beginnen over dat hangende paard topic want anders krijg ik nog een waarschuwing van bart en mag ik niet meer op bokt Boos! Doe maar via PB Haha!

Tsja ik heb echt wel dingen fout gedaan dat weet ik en dat is ook stom of ik er nu een reden voor had of niet. Opbouwende kritiek is altijd goed als je het maar normaal brengt. Ik ben ook verandert tuurlijk ben ik niet perfect dat wil ik ook niet zijn , maar wil wel dat ik eerlijk behandeld word.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30655
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 14:28

Ik ken je ook niet in het echt. Maar op mij kwam je normaal over, heb niets opvallends gemerkt.
Behalve dat ik gek ben op je paardje el Roy, dus nog weleens wat lees van je.
Ook dat topic met hangende paarden heb ik gelezen, vond ik een normale reactie van jou.
Zelf heb ik nooit echte wedstrijden gereden, ken heel de wedstrijdwereld van de ruiters geeneens. Alleen van de menners. Zelf vind ik het ook niet leuk om tegen iemand te starten die een pony heeft die al veel beter kan lopen. Maar jij bent hoger gekomen als de pony was, dan heb ik er wel respect voor.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:57

Ik ken je dus ook niet persoonlijk, maar wat je hier allemaal op bokt zet komt op mij niet arrogant over. En als ik zo je topics lees, en de reacties van de mensen die je persoonlijk kennen, kom je op mij over als iemand die altijd voor iedereen klaar staat. Daar kunnen veel mensen nog een hoop van leren hoor!
En over dat dun zijn, ik krijg ook altijd naar m'n hoofd geslingerd dat ik zo dun ben. Geloof mij maar, die mensen zijn gewoon jaloers op je slanke lijntje en platte buik!

Mellow

Berichten: 6488
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:23

laat je niet kisten.
ik ben ook vaak door iedereen bekritiseerd.
afgekraakt en de grond in getrapt worden is behoorlijk kl*te.
eerlijkheid gaat boven alles.
ik ben ook altijd heel eerlijk en zit in hetzelfde schuitje als jou.
ik ben ook te eerlijk en vaak word ik ook als arrogant afgestempeld.
mensen die jou echt kennen weten vast wel anders.
ik ken je niet persoonlijk maar weet wel een beetje hoe je je moet voelen.
(kun je nooit zeker weten maar in je verhaal zit herkenning).
doe wat jij denkt wat goed is en.
iedereen heeft zijn eigen manier van doen en jij dus ook.
met zoveel succes weet jij vast wat je moet doen.
ga ervoor en laat je niet op je kop zitten.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:29

Hé Meer!

Oh ik voel me echt schuldig. Al dat gemekker komt door mijn paard. IK ben heel blij met jou! Je hebt me op het moment dat ik niet meer verder kwam met mijn rijden een gigantische kloof over getild. Je hebt mij een grote zak met zelfvertrouwen gegeven waar ik nu nog op kan teren! En waardoor ik nu mijn geweldige paard heb gekocht!

Toen ik jou voor het eerst zag had ik ook iets van JEE! Die is omhoog gevallen. Na een paar maanden zag ik je weer en hebben we "normaal" gepraat samen en toen had ik pas door hoe je echt bent!

Trek je alsjeblieft niets aan van die mensen die dit hebben gedaan! WIJ weten dat we goed hebben gehandeld! WIJ weten dat niemand ons recht in ons gezicht durft te zeggen wat ie werkelijk vindt. WIJ kunnen ons zelf in de spiegel aankijken en oprecht zeggen dat we eerlijk zijn. Daar gaat het allemaal toch om? (We zijn geen pot hoor *LOL*)

Ik baal heel erg van deze situatie en je weet ook dat ik er echt verdriet van gehad (en nu nog). Mensen kunnen heel gemeen zijn. Vooral als er een paar tegen 1 gaan.

Masja.....

PS Zullen we snel weer een keer gaan stappen? Alles even vergeten en lekken maf doen?

Kitty

Berichten: 7701
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:56

Ik heb je geloof ik een keer in het echt gezien, niet echt met je gepraat.
Wat mij opviel was dat ik je een hele mooie meid vind die erg zelfverzekerd over komt.
In je laatste berichtjes lijk je ineens een stuk minder zelfverzekerd. Je vraagt je af of de dingen die jij doet wel normaal zijn en wat andere bokkers ervan vinden.

Blijf gewoon in jezelf geloven. Kijk eens wat je gepresteerd hebt, bekijk je paarden eens en geniet. Ga lekker met je vriendinnen stappen en geniet.
Jij hebt heel veel waar anderen alleen over kunnen dromen. Geniet daarvan en probeer vervelende dingen die anderen over je zeggen te negeren. Zij zijn het niet waard!

pmarena

Berichten: 48207
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:02

masja schreef:
(We zijn geen pot hoor *LOL*)



Hahaha , geweldig *LOL*

Hoezo recht voor z'n raap Tong uitsteken OK dan!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:25

Joh het zit je op het moment niet echt mee.
Eerst een verzorger die alles verkeerd oppakt,dan een hoop commentaar op een topic,waarvan ik zeg,tja als jij dat zo zag dan heb je goed gehandeld!
Ik zelf geef ook les en weet ook dat ouders,andere ruiters en toeschouwers het altijd beter weten dan jij en dus altijd commentaar op je zullen leveren,terwijl jij en je lesser tevreden zijn.Das al een punt waar je mee moet leren leven,want commentaar zul je toch blijven krijgen.
Daarnaast is iedereen jong geweest en als iedereen eens terug kijkt op zijn leven ziet men ook wel in dat jij niet de enige bent die vranderd is.
Ik ben dat ook.Vroeger was ik ook heel anders en kwam ik soms wel eens verwaand over,dat was niet zo maar als je op de manege reed waar ik vroeger reed werd je toch wel zo genoemd.Laatst stond er nog iemand naast me te praten die zei,ik laat mijn kind daar echt niet rijden hoor,al die trutjes,een voor een weten ze het beter en ze zijn allemaal over het paard getild en flink verwaand.Mijn reactie was dan ook HALLO Verward ZIe ik er verwaand uit,doe ik verwaand,ben ik te min?Ze praate toch wel heel gewoon met me,maar wist zij ook veel dat ik daar gereden had.Gewoon een vooroordeel(noem je dat zo Verward )Slaat dus weer nergens op maar je voelt je dan wel aangesproken!
Vroeger kon ik bv rake opmerkingen maken die ik niet zo bedoelt had,maar ik flapte ze er perongeluk uit.Een paar jaar terug ging ik met een groepje stappen.Ineens deden ze flink raar tegen me en moest ik via via horen dat ik iets bleek te hebben gezegt wat zij niet door de beugel vonden kunnen.Ik wist van niks.Ik ben naar ze toe gegaan en heb gevraagd wat ik dan voor ergs gezegt heb,maar kreeg geen antwoord.Ze wilde me het niet vertellen.Ja dan zout op joh als dat zo moet.Ik was me van geen kwaad bewust maar de kans om het recht te zetten kreeg ik ook niet.Dan hoeven ze voor mij niet meer hoor Boos!
ANd so on,
Wat ik dan vroeger en nu nog steeds merk is dat mensen me vergelijken met mijn moeder.Ik moet dat kreng niet,dus jij zal ook wel zo zijn.
Ik heb minimaal contact met mijn moeder omdat ik er precies zo over denk,maar daar houd niemand rekening mee.Veel vrienden ben ik hierdoor wel kwijtgeraakt,maar ach geen hand vol maar een land vol.
Je word altijd wel ergens voor aangekeken ipv dat ze je echt leren kennen.
Ik ken jou ook niet en dat kan me geen worst schelen.Ik vind je op bokt net zo als alle andere bokkers.Ik reageer op jou topics dus net zo als op alle andere.Voor mij is iedereen welkom tot ik ZELF merk dat ik anders over een persoon denk.Al staat heel de wereld te roepen dat ze jou niet moeten,dan nog zal ik je gewoon beschouwen als een normaal persoon tot ik ZELF anders heb ervaren.Ik denk dat het zo voor iedereen zou moeten gelden,maar helaas dat is vaak niet zo het geval en dat is iets waar vele last van hebben.
Tuurlijk krijg je hier op bokt ook wel eens commentaar op wat je schrijft maar het is idd niet nodig dat er over je verleden begonnen moet worden.
Wat je in je verleden gedaan hebt mag joost weten en dat doet er toch ook niet meer toe,de een was braaf de ander niet,ja nou en,daar ben je jong voor geweest.Vandaag is vandaag en morgen is morgen.
Dus kop op,schuif gewoon de lijpe reacties aan de kant en ga verder.De meeste die rare opmerkingen maken voelen zichzelf ook niet de persoon die ze graag zouden willen zijn en hebben die rare opmerkingen nodig om ook gezien te worden(denkt men).
Laat iedereen toch.Als jij vind dat je goed in je vel zit is dat meer als genoeg!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:32

Er is meer dan voldoende voor gewaarschuwd; geen vingertjes wijzen naar andere topics of andere users. Die persoonlijke problemen mogen buiten Bokt.nl om opgelost worden, we gaan ze iig niet uitspelen via Bokt. Boos!