Kermis eindhoven onveilig????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:39

Ik fietste er afgelopen zaterdag 'langs af' en er waren 2 nood uit gangen aan de zijkant, waar ook een aantal mensen bij stonden (security). Ik denk dat het prima geregeld is, stond zelfs te kijken van het prijzen limiet. Verder denk ik dat er bij zo'n groot evenement alles tip top geregeld is, en je je daar dus niet druk over hoeft te maken Lachen
(moet je ook vooral nog niet doen op jouw leeftijd, ben je veels te jong voor Tong uitsteken en anders gewoon niet meer gaan Lachen )

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:37

Rainie schreef:
Ik kom net van Park Hilaria af (de kermis van eindhoven) en ik zat zo rond te kijken. En toen ging ik me afvragen of het wel veilig is :S Er is maar 1 ingang en uitgang, de rest van de kermis is omringt met hekken. Mocht er iets gebeuren, hoe vlucht je dan van de kermis af?? Bovendien staan er hele grote opblaaspoppen. Ik weet niet waarmee die gevult zijn, maar als het gevult ismet iets als gas, dat is super gevaarlijk!! Ik heb gehoord dat vorig jaar een van de poppen is omgevallen, dat is nou ook niet zo veilig. Dat blokkeert gelijk weer de enige in en uitgang!! Wat vinden jullie daar nou van?


Mocht je echt grote twijfels hebben, dan kun je even bellen met 0800-0488. Dat is het gratis klachten- en infonummer van de Keuringsdienst van Waren (ook in Eindhoven). Dan wordt er een controleur (echt dezelfde dag nog) op afgestuurd om de veiligheid te controleren.

Niet aarzelen, gewoon bellen! OK dan!

Dan hebben mijn collega's weer wat werk, gnagna!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 13:45

Ik ben er niet geweest, dit jaar. Maar ik neem aan dat het met de veiligheid wel goed zit. Als Hilaria open mag, dan heeft de brandweer het goedgekeurd en dan vertrouw ik erop dat het in orde is.
Los daarvan ben ik niet dol op kermissen en zul je mij er niet snel aantreffen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 15:07

Iris"]
[quote="Nathalie schreef:
Stel dat er achteraan wat gebeurt en je bent daar, en je helemaal naar voor moet rennen om eruit te komen! Pff.. Dat is een eindje rennen hoor..


Misschien handig om dan door de achter ingang/ uitgang te gaan Tong uitsteken Er zijn dus 2 hoofdingangen inplaatst van 1 en dat scheelt ook weer wat.
Maar zoals andere ook al opmerkte zijn er idd enkele nooduitgangen er ook ruim voldoende plaatsen waar de hekken zo open kunnen en waar ook beveiliging staat om dat evt te doen. Dus als er brand uitbreekt kan je er op allerlei plaatsen uit.
[/quote]

Haha maar ik bedoelde dus, achteraan bij die uitgangen! Dus daar kun je niet door. Knipoog Als er dan geen nood-uitgangen waren, dan moest je dus een flik eindje rennen!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:59

Ik weet niet of het al gezegd is... maar er is/was een nooduitgang. Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:47

Ja dat is ook. Lachen Maar ik bedoelde dus ALS er geen nood-uitgangen zouden zijn.. Dan zouden ze dus wel heel stom moeten zijn als die er niet waren!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 19:48

En toch vind ik een kermis zonder omheining beter... Mochten die hekken ook vlam vatten, waar ga je dan heen...

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:33

Of je gaat gewoon niet naar een kermis ...

Charaz

Berichten: 24296
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:47

Rainie schreef:
En toch vind ik een kermis zonder omheining beter... Mochten die hekken ook vlam vatten, waar ga je dan heen...


Ik neem aan dat de hekken van ijzer zijn en dus geen vlam kunnen vatten of je moet er benzine of iets overheen gooien.

Ik wil ook nog een keer naar park Hilaria, maar het is zover weg en een dagje pretpark is daarbij stukken goedkoper