Nieuwe Idols, doen er nog bokkers mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrisco

Berichten: 228
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:58

en hoe doen julie zo een plaatje bij je profiel?????

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:30

Onderaan als je je profiel wijzigt kun je daar een Usericon uploaden.
Ennuhm, de Idols-finalisten hebben vast graag wat privacy. Tong uitsteken

Maaruh, Dola, hopelijk mag je dan mee doen! Want de audities beginnen namelijk wel eerder, volgens mij. De uitzendingen beginnen 6 December geloof ik.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:19

dola schreef:
Jah weet ik, maar de voorondes beginnen 6 december en 7 december wordt ik 15 Haha!


ja heb je weer geluk he Schijnheilig

en je gaat echt wel mee doen!!!! OK dan!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:23

hey leuk nath! kan ik zeggen dat ik met nath (+rest) in de bios heb gezeten:P

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:26

Pfoe, ik was blij dat deel 1 was afgelopen Scheve mond Komt er nog een deel! Nee hè Scheve mond Gelukkig hebben we ook nog andere tv-zenders Haha!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:13

waar kan je je eigen opgeven??niet dat i9k mee wil doen maar iemand anders wil meedoen

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:05

Ik hoop dat ik niet mee mag doen Lachen
Moet er niet aan denken om daar te staan Boos!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:38

dola schreef:
Ik hoop dat ik niet mee mag doen Lachen
Moet er niet aan denken om daar te staan Boos!


jawel tuurlijk wel Haha!
harstikke leuk Haha!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 10:38

Nou ga je mee dan Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:38

dola schreef:
Nou ga je mee dan Tong uitsteken

haha heb je mij ooit horen zingen Haha! *LOL*

ik wil wel komen kijken, moet je wel hier in eindhoven auditie doen Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:02

Ilse"]
[quote="Nathalie schreef:
Ja idd zon gedachte had ik dus ook!
Maar This Love is Real van Jim en She's Gone van Jim&Jamai die zijn gewoon fijn en makkelijk te zingen. Haha!


Ik dacht zelf ook nog aan Born To Try of Stuck, die 2 komen lekker uit m'n mond, maar ik heb ook gedacht aan Killing Me Softly en Im So Excited.. *HELP*
[/quote]

I'm so excited NIET doen. Het is namelijk zo'n standaard en bekend nummer dat de kans groot is dat je hetzelfde nummer weer moet zingen in de tweede ronde (net zoals afgelopen keer). De jury kan je dan niet goed op je kwaliteiten beoordelen met tweemaal hetzelfde nummer. Ik zou gewoon een nummer uitkiezen die jou goed ligt en je moet vooral niet teveel op de ster lijken die het zelf zingt en ook je stem moet zich in het nummer onderscheiden van de stem van de daadwerkelijke uitvoerder. Daarom is het goed om als meisje een nummer van een jongen/man te zingen. Je kunt dan je eigen draai er aan geven en dat is het belangrijkste. Het laatste wat ze willen is een kloon van een reeds bestaande artiest. Ze willen iemand die zich onderscheidt, die zich sterk opstelt en die genoeg creativiteit heeft om van een standaard meezingnummer zijn/haar eigen nummer te maken.

Kies bij voorkeur geen musicalnummers (geen titelsongs en dergelijke) want musicalzang is totaal anders dan popzang. Je gebruikt je stem anders bij het zingen van popnummers. En o ja, helemaal geen 'I will survive' zingen of zoiets dergelijks. Je moet een nummer kiezen die niet iedereen kiest en waardoor je je dus onderscheidt. Sunny was een typisch mens, maar ik vond het wel goed dat ze 'I heard it through the grapevine' zong. Dat zingt niet iedereen. In tegenstelling tot vorig jaar 'Underneath your clothes' of 'Fallin'. Het laatste nummer mag overigens mooi zijn, maar is niet geschikt voor iedere stem. Je moet iets zingen waar je eigen stem goed in uitkomt en waar je je zeker bij voelt. Je kunt altijd een hoog Mariah Carey nummer zingen, maar je kunt daarmee ontzettend voor l*l staan (je bent ook wat zenuwachtig en dan kan je soms de juiste toonhoogtes niet vinden) terwijl je eigenlijk een hele goede stem hebt die je goed kunt beheersen. Kies iets op je eigen niveau, waar je ook niet al teveel moeite voor hoeft te doen. Des te beter klinkt het!

Succes!

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 17:53

piggy!!! doet ook mee. ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 18:30

Ik doe niet mee, kan niet zingen. weet ook niet welk nummer gezongen zou moeten worden. Ik weet wel dat ik ergens in een intrvieuw met 1 van die jury leden had gelezen, dat ze absoluut geen 2e britney spears zoeken (en dat zelfde zal gelden voor Jamai en Jim enz) Ik denk dat als je op wilt vallen dat je met iets totaal anders oet komen. En iets wat bij je stem past. In ieder geval iedereen die mee gaat doen heel veel succes en wil wel weten wanneer iemand op tv komt. En je moet maar zo denken, als je door de eerste rondes heen komt win je wel, want heel bokt staat achter je en gaat voor je bellen!