abonnement annuleren???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lindalieneke

abonnement annuleren???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 23:05

Weet niet of dit hier goed staat... maar mocht het niet het geval zijn, merken we het ook wel weer :o

Ik heb eind november mijn abonnement verlengt bij Vodafone via de telefonische klantenservice omdat My Vodafone bij mij niet werkt (het verlengen niet dan).
We zijn inmiddels bijna een maand (en vele telefoontjes, en (onbeantwoorde) mailtjes) verder, maar ik heb nog steeds mijn nieuwe toestel niet ontvangen. Ze kunnen 'm niet leveren op t moment blijven ze maar roepen, of hij komt deze week echt binnen hoor mevrouw. Hij zal vast binnen komen, maar niet bij mij!!! _-:( _-:( _-:(

Ik geloof er niet zo hard meer in en vraag mij af of ik mijn abbo nog kan annuleren??? En op welke manier dan? Ik heb op internet al iets gelezen over brief sturen over koop op afstand, maar weet niet of er nog meer manieren zijn en of t uberhaupt mogelijk is?

Fnanne

Re: abonnement annuleren???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:24

[NM] -> [HTT]

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:48

Misschien even bellen of langs de winkel gaan. Misschien kunnen zij je meer vertellen.

Als je je nieuwe telefoon nog niet hebt, lopot je vorige abbo dan niet automatisch af?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:47

Zodra je je telefoon binnen hebt heb je nog 7 dagen om het te annuleren, hiervoor kan je het pakket gewoon weigeren aan de deur.