Het broertje van mijn vriend & zijn vriendin krijgen 23 december de sleutel van hun huisje/flatje. Nu met kerst in aantocht willen we toch wat leuke cadeautjes etc.
Ik heb voor hun allebei al wat cadeautjes. maar nou wil ik eigenlijk als een soort van grapje een 'overlevingspakket' maken.
snappen jullie wat ik bedoel?
Gewoon een mandje maken met kleine dingen die je toch wel af en toe gebruikt en ook niet echt kan missen. en dan in zin van voedsel en/of andere dingen die je in huis kunt gebruiken.
Let op! het gaat om een soort van grapje, maar wel dat ze er ook nog iets aan hebben. ik zat zelf te denken aan: * blik soep * aantal rollen wc papier * condooms (gewoon een paar, niet een heel doosje) * rol met koekjes
Hebben jullie nog leuke ideetjes? het moeten niet al te dure dingetjes zijn.
Annash
Blogger
Geplaatst: 10-12-10 21:06
Zaklamp? (Reserve)batterijen? Lucifers en oliebrander? Kaarsen/waxinelichtjes?
...
Laatst bijgewerkt door Annash op 10-12-10 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt
pijnstillers pleisters blikje ham, zak macaroni en blikje tomatenpuree. kaarsen/waxinelichtjes honde/kattevoer? Edit; koffie natuurlijk (of thee natuurlijk als ze dat veel drinken) Edit2; schaar of zakmes?
Die stoppen zijn ook wel een goed idee maar dan moet je wel even checken of ze die oude dingen nog gebruiken bij hun in huis, in de modernere kasten zet je gewoon een knop om.
Kruidenmolentje...Meeste vergeten de standaard kruiden in huis te halen als ze hun uitset uitpakken. Heb ook ooit eens zo'n mandje gehad.Wat zat er bij ons in: Pindakaas/hagelslag kruidenmolen blikopener sateprikkers wcpapier/keukenrol schoonmaakspulletjes enz.
Gewoon de basis van wat we in huis moesten hebben.Moet wel zeggen dat we het hadden gekregen van (nu ex) schoonmoeder.Dus wat serieuzer als bij jullie.
Een gootsteen ontstopper. En aan zoiets denk je niet totdat je het nodig hebt... Ook handig om andere cadeautjes aan vast te hangen/plakken.
Of een naaisetje: draad, naalden, reserveknoopjes, veiligheidsspelden. Ducktape? Handig om van alles vast/dicht te plakken, mond van je partner, tochtkieren/gaten. Een pak speelkaarten? Als de tv-aansluiting langer duurt dan verwacht. Mini instant bbq? Als de energieleverancier vergeet de boel aan te sluiten.
waar wij niet aan dachten tot we het nodig hadden: * blikopener * ontstopper/wc borstel * pollepel * standaard huisapotheek (pijnstillers, iets tegen diaree, iets tegen misselijkheid, ontsmettingsmiddel, plijsters, steriele gaasjes, watten, ...) * wattenstaafjes * een kaartenspel * spaarvarken? * ...