heb nu zo'n bijna 2 maanden een vriendje gehad, maar heb het net toch echt uitgemaakt
.verhaal:
in het begin was het heel erg leuk met hem...maar naar een paar weken was het zo dat als hij naar paardrijden kwam,
ik blij was als ik op het paard zat voor uurtje... hij hong de godsgruwelijke dag aan mij, hij had zijn hand tussen mijn benen, en als er even niemand in de buurt was probeerde hij mij te zoenen. op zich vond ik het dood normaal ik bedoel als je een realtie hebt dan hoord zoenen er toch ook bij, maar het probleem was dat hij keer op keer probeerde om met me te tongen en dat wilde ik nog helemaal niet.
ik heb dat toen ook tegen hem gezegt en daarna hield hij ook op.
maar de laatste paar weken probeerde hij het steeds weer, en ging hij ook aan mijn borste zitten.
toen verdween mijn liefde echt, ik heb nog 2 weken volgehouden maar nadat we gisteren beetje ruzie hadden over het eten: hij had gekookt, alleen de rijst was droog en plakte als het waren aan elkaar ook was het helemaal niet goed warm en der zaten haren tussen volgens hem waren dat kruiden en hij ging ook nog eens de kruiden op zijn hand strooien om het mij te laten zien omdat hij mij niet wilde geloven. dus toen ben ik maar zo snel mogenlijk naar huis gegaan...heb het met mijn ouders erover gehad en die zeiden dat ik het zelf moest bepalen.
ik zie hem alleen in het weekend en om nou tot volgende week te wachten duurt mij te lang dus vandaar dat ik het net heb uitgemaakt.
heb hem overal van verwijderd dus: msn - hyves - al zijn krabbels op hyves verwijderd al zijn tiks ook verwijderd..ect..
ik hoef hem voorlopig echt niet meer te zien en te spreken..
wat ben ik blij dat ik weer alle tijd voor mezelf heb
, en ik op de manege kan gaan lopen zonder dat hij de hele tijd mij tegen de muur drukt om me te zoenen, als we achter de bar zitten hij de hele tijd zijn hand tussen mijn benen doet en als we alleen in de pony stal zijn ik niet meer in het stro wordt geduwt door hem...srry moest het eventjes kwijt..
je loopt snel weg omdat hij je laat zien dat de haren kruiden zijn?

toch ? 
Maar dat de rijst plakte en er haren in zaten, lijkt mij een goede reden om het uit te maken (grapje!)