Genante glijers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Genante glijers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 17:00

Ja ja.. mijn eerste val in de sneeuw dit jaar is een feit :Y)

En dit gebeurde dan wel midden in het centrum van de stad, op een zebrapad.
Heerlijk, al die mensen die je uitlachen als jij daar op de grond lig, in de vieze drap, en
eigenlijk meer pijn hebt dan dat je toe wil geven.

Zijn er op bokt nog meer mensen dit genante tafereel hebben meegemaakt en deze willen delen
om mijn gekrenkte ego op te beuren? :))

anneM_Ajax

Re: Genante glijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:02

Ohh ja hoor, maar dat was wel toen ik nog op school zat.
Toetsweek dus ik MOEST de trein halen, en was laat.

Eerst op mn bek voor bouwvakkers, die heel vriendelijk mn fiets oppakte, en vroegen hoe het ging. Vervolgens voor de middelbare school en dus een hele hoop kids, en politie. Geen idee waarom die er waren, maar ze stonden erbij en keken ernaar :P
Daarna ook nog een 3e keer, ik wou snel afstappen en daarbij ging ik nog een keer. Dat was op het station.
Trein gehaald en toets ook :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:03

Ik heb het evenwicht van een bal, ik val zo snel! Ik kan het ene moment lopen, en het andere moment lig ik onderuit. Maakt niet uit welke schoenen ik aan heb, ik lig gewoon.

Erg vervelend idd, blauwe plekken overal haha.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:04

Haha, ik ging op het schoolplein 2 keer bijna onderuit. Ik snapte er niks van, behalve tot ik onder mijn schoenen keek. Totaal geen profiel op mijn schoenen :+

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 17:04

Het leuke van het verhaal was nog, een vriendin van me loopt voor me en zegt:
"Ik ben echt bang om te vallen nu." En nog geen seconde later lag ik met m'n snuffert in de sneeuw ^)

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:05

haha ja, ik ging donderdag ook al.
ik liep van het ene gebouw van de uni naar de andere en er zit nauwelijks meer profiel onder mijn laarzen, dus hoppa daar ging ik haha :P
maar gelukkig hadden niet zo heel veel mensen het gezien hehe..

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:06

Bij mij keek heel de aula als een schaap toe.. Haha.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 18:00

haha ik lach vandaag gelukkig BIJNA, ik liep de winkel uit en daar was z'n gladde drempel ( niet hoog maar gewoon vlak aan de grond) en ik liep met me nep uggs daar over heen en toen kon ik me net opvangen,
en die lui van de winkel maar lachen

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:44

Ik val altijd, met of zonder sneeuw haha. Laatst moest ik weer rennen voor de trein, en ik moet een tunneltje door lopen maar het was ontzettend glad daar. Nou ik ging door mijn enkel en maakte een of ander huppeltje en ben toen maar verder gaan 'rennen' met een lach op mijn gezicht _O-

En vandaag, door de sneeuwstorm naar ponylief toe op de fiets.. Nou ik heb het geweten hoor, weet niet hoevaak ik wel niet ben gevallen hihi.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:50

Ik val bijna altijd, zonder dt ik er sneeuw voor nodig heb , dus verbaast het me dat het dit jaar nog niet gebeurd is.Wel bij een vriendin van mij hahaha.We waren naar Rotterdam gegaan , en staken over bij het zeebrapad, maar zij liep keisnel , dus ik vroeg : moet je nou rennen?En daarop draaide zij dr hoofd om, maakte een pirouetje, om vervolgends op haar gezicht te gaan, het laatste wat ik zag waren 2 beentjes in de lucht hahaha xD .

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:52

Ik wou een dag echt niet naar school gaan(was wel een paar jaar terug) omdat er dus ijs lag en ja hoor ik was de straat nog niet uit of ik lag al!Toen ben ik toch echt omgekeerd en naar huis gegaan. Nu werk ik op gladde vloeren met het gevolg dat ik daar vandaag onderuit was gegaan*erg genan* gelukkig zagen niet zoveel het.

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 19:54

mijn eerste val van dit jaar ;

Ik zat bij een jongen uit me klas achterop, en toen rijden we over een glad stukje en jahoor there we go _O-
hij onder de fiets en ik op de fiets :=

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:01

En ikke met de vouwfiets :)) Toch al niet al te elegant, wind tegen, rok vasthoudend met 1 hand op een iets te klein vouwfietje *ZJOEFF* *KLABAF* In de knoop met de stelten de lucht in door fietsje heen geknoopt op straat :))

Komt er nog een oud omaatje vragen of het wel ging ook nog := Ik heb haar maar gewaarschuwd dat het un bietje gladjes is op straat :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:05

Ik dit jaar nog niet nouja niet door de sneeuw wel door een trappend paard enz

Wel een meisje voor mijn neus op de fiets woensdag klabaf daar lag ze was echt zielig heb der maar eventjes geholpen :(:)

Was voor haar denk ik ook wel heeeel erg gênant arme meid

Terwijl ik zelf op dat moment pas weer 1 dag zonder krukken liep herstellende van mijn patella luxatie was als de dood om zelf op me gezicht te gaan

Maargoed ik strompelde half maar ik kon dat meisje van jaar of 14 toch niet laten liggen :(:)

Met het vouwfietsje wat had ik dat graag willen zien :o

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:07

Ik ben (gelukkig) nog geen een keer gevallen in de sneeuw! := en dat wil ik zo houden :D

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:10

Ja ik meld me!
dinsdag fietste ik naar school, spekglad op de weg en ik heel voorzichtig met m'n fietsje naar school glibberen..
dus ik fiets de parkeerplaats op bij de benzinestation, staat daar een vuilniswagen met 2 best knappe vuilnismannen erin(en nog 'n hoop omstanders rond 't rankstation/parkeerplaats) dus ik rijd 'n bochtje en kom daarmee RECHT voor de vuilniswagen waar dus 2 vuilnismannen in zaten. BAM glijd m'n fiets weg en lig ik op de grond te kijken RECHT voor hun wagen....
hun lachen natuurlijk :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:12

Nog niet gelukkig, wel bijna, toen ik mijn auto sneeuwvrij aan het maken was en onze oprit is nog een beetje oneffe (is nog zand, moet nog gelijk gemaakt worden maar dat gaat nu niet met dat vriezen natuurlijk.) en ik zette mijn voet op de schuine kant van een bultje... Maar goed dat er nog een hekje stond of ik had gezeten. _O-

Ik zou trouwens niet gaan lachen als ik iemand zag vallen. Eerder die persoon zo snel mogelijk overeind helpen en vragen of het wel gaat.. := Je kan echt lelijk vallen op die stomme sneeuw..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:19

Niet op schoenen, heb dit jaar bewust voor schoenen met een grof profiel gekozen... :D

Maar op het ijs....

Een paar jaar terug ging ik met vriendinnen schaatsen in Kardinge. Tijdens de dweil deed ik m'n beschermers er onder en na de dweil gingen we vrolijk weer het ijs op. Massaal....
Ik ging meteen onderuit, krabbelde op, ging weer onderuit. Een leuke jongen achter mij wees me er op dat ik m'n beschermers nog aan had... Oh my, wat genant!!!

Donderdagavond ging ik weer het ijs op, één van m'n beschermers is kapot dus die blijft er niet onder hangen. De andere echter wel..... Ik ging het ijs op, bijna in de split! Wilde rechtop, weer in de split. Ik schaats al 18.5 jaar... En nu ineens kan ik het niet meer???
Toen zag ik dat ik wéér mijn beschermer was vergeten...

Een ezel stoot zich over het algemeen...........................

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:20

Ja, ik was al expres een andere route gefietst omdat er slecht gestrooit was. Dacht ik fiets wel door de sneeuw, meestal gaat dat wel, na 500 m fietsen gleed ik uit op rechts, zat echt in de knoop want mijn voet zat onder de fiets. Gevolg 3 blauwe plekken.
Ben ook wel eens in een bocht uitgegleden en gleed met fiets en al nog 2 meter door!
2 jaar geleden ben ik echt goed gevallen. Was enkele weken daarvoor goed van een paard gevallen en toen gleed ik uit met de fiets, achter me ook daardoor 2 mensen die moesten uitwijken voor mij en vielen, schaam! Ook stopte al het verkeer... Daar lag ik dan op me buik, jeetje dat deed echt zeer! Maar eigenwijze ik ben toch naar school gegaan want we hadden iets belangrijks. Achteraf beter niet kunnen doen. Sindsdien heb ik enorme schrik om te fietsen met dit weer!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:38

Oh ik ben vorig jaar wel zó hard onderuit gegaan, gênant gewoon... Ik wilde iemand inhalen op de fiets, ging ik keihard voor haar op mijn bek hahaha. Naderhand heel grappig, toen het gebeurde kon ik mezelf wel onder het sneeuw begraven _O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:41

oooh verschrikkelijk, ik donderdag avond, auwww :')
vriendin en ik liepen langs een groep jongens, best wel een grote groep..
en ik deed zo mijn best om niet te vallen en precies op het moment dat we er langs liepen ging ik..
vol onderuit en iedereen keek, heb me nog nooit zo erg geschaamd.. :')

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:42

Voor me viel iemand, achter me. Ik dacht nog, niet remmen! Maar m'n benen deden even anders :Y)
En dat precies voor school uiteraard..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:44

pff vorig jaar ging ik voor de bieb onderuit iedereen vet loeren :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:44

Ik sprong van de week heel enthousiast uit de trein... Om bij de landing te ontdekken dat het perron een ijsbaan was geworden. :+

Mijn hele knie is knalblauw, echt pijnlijk :=
Gelukkig was er bij mij wel iemand zo lief me overeind te helpen :)

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:50

Met zadel, hoofdstel, poetskist, cap, zweep en laarzen allemaal tegelijk richting stal lopen, helemaal trots dat je niet twee keer moet lopen en dan onderuitgaan. Ik had wel nog steeds alles vast :Y)