Kledingprobleem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tesseke

Kledingprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 15:35

Volgende week donderdag ga ik naar een seven2one party (fuif voor werkende mensen :+ ).

Maar: er is daar een dresscode: het moet een beetje business zijn en je mag zeker géén t-shirt dragen.

Heb niet echt nog iets in men kast hangen dus nu zoek ik iets nieuws.

Iemand een ideetje?

Ik rij zaterdag naar de Ikea in Eindhoven, dus kunnen we best eventjes stoppen in het centrum.

Ik was aan het denken aan een tuniekje van de Steps ofzo, maar als iemand anders nog ideetjes heeft: laat maar weten :-)

(Geen kleedje of rok, we gaan er met de fiets naartoe en gaat nogal koud worden en ben ook niet zo'n kleedjes- en rokkenmens, enkel in de zomer.)

Odysseus

Re: Kledingprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:37

Gewoon, nette (skinny)jeans, leuk t-shirt om het wat informeler te maken, colbertje en hoge killerheels in de kleur van je colbertje.
Klaar is klara, netjes maar toch niet te formeel.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 15:39

Focussed schreef:
Gewoon, nette (skinny)jeans, leuk t-shirt om het wat informeler te maken, colbertje en hoge killerheels in de kleur van je colbertje.
Klaar is klara, netjes maar toch niet te formeel.

Probleem: heb geen killerheels en ga er ook geen kopen (of ik zou men nek willen breken en 2 weken niet meer willen lopen :+ )

Odysseus

Re: Kledingprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:42

Ballerina's of UGGs dan? Ik zou iets doen wat het een beetje noncha maakt :+
Ik zou zelf niet kiezen voor een hoge laars of lage hakjes, dat oogt iets te "kantoor-ish"

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:29

Ga voor een mooie strakke skinny met een wat sjieker tuniekje of kies voor bv een hele donkere Jeans met een overhemd dat je nonchalant in je broek drukt met een paar mooie laarzen waar je je broek bij in kunt stoppen :)
Business, maar niet te :) combineer je overhemd met een leuk colbertje (maak het vooral niet te stijf en te donker) en je bent klaar om te gaan :)

je kunt ook een pantalon combineren met een mooie coltrui (al dan niet gebreid) en daar een leuk plat schoentje bij aantrekken :)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:34

kleedje met dikke maillot kan wel toch?

Afbeelding hier heb je het niet kouder in dan in een skinny-jeans hoor!!