Te late bezoring Bart Smit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ManonWL

Te late bezoring Bart Smit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 16:11

Hoi,

Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb nu tot 2x toe wat bij Bart Smit besteld.
Er staat een hele leuke advertentie met: Voor 19.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Ik heb het 1ste maandag besteld en vandaag pas binnen. Gister nog wat besteld en vandaag niet binnen (post is algeweest met andere pakket van Bart Smit)
Beetje irritant want ik probeer wel zoveel mogelijk thuis te blijven zodat ik de postbode niet misloop.

Zou ik hier wat aan kunnen doen? Ik ben bang dat als ik ga bellen het een excuus wordt en het daarmee ophoud.
Maar dit kunnen ze tog eigelijk niet maken als er zo mee geadverteerd wordt?

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:16

Relativeer het even...
Het is een paar dagen voor sinterklaas... Kans is groot dat ze het nu gewoon een enorm stuk drukker hebben.

Nuage

Re: Te late bezoring Bart Smit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:06

Wordt het via de TNT verzonden? Want daar hebben ze natuurlijk nogal wat problemen gehad door de stakingen. Ik kreeg een gewone envelope ook 4 dagen te laat pas binnen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:10

De stakingen en dan ook nog de enorme drukte voor sinterklaas en kerst.. Ik vind het best logisch dat alles nu wat later komt. Daarvoor moet je niet bij Bart Smit zijn maar bij TNT, en waarschijnlijk staat er ook wel op de website dat de post met deze dagen wat vertraging kan hebben.
Als je de track&trace code hebt dan kun je precies zien wanneer de chauffeur onderweg is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:12

Kan me ook voorstellen dat ze het druk hebben.

Maar ze weten zelf ook dat ze het druk hebben met kerst en sinterklaas. Dan moet je bij voorbaat de leveringsgaranties zoals ze op de website staan: "voor 1900 besteld, is volgende dag inhuis" er af halen. Ze weten praktisch dat ze het niet waar kunnen maken en het scheelt boze klanten.

Edit:verduidelijkt.

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 17:26

Ik begrijp inderdaad dat ze het druk hebben maar ik denk hetzelfde als wat Mindim zegt.
Tnt is vandaag wel een ander pakketje van Bart Smit komen leveren maar niet degene die gister is besteld.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:30

Ze zijn achterstanden aan het wegwerken maar lopen nog steeds achter. Niet gek dus lijkt mij dat een pakketje wat eerder al besteld is vandaag werd geleverd en dat het pakketje wat pas sinds gisteren in het postorderproces zit dus nog niet verwerkt is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:33

Mindim schreef:

Maar ze weten zelf ook dat ze het druk hebben met kerst en sinterklaas. Dan moet je bij voorbaat de leveringsgaranties zoals ze op de website staan: "voor 1900 besteld, is volgende dag inhuis" er af halen. Ze weten praktisch dat ze het niet waar kunnen maken en het scheelt boze klanten.

Hmmm ja, maar goed, zij verzenden het optijd, en volgens de richtlijnen van de TNT zou het er dus moeten zijn. Dat de TNT het niet optijd levert is niet hun fout.

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 17:34

Er staat al sinds gister:
Ordernummer: ----
Datum: 30-11-2010
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending

Dan hadden ze hem tog ook gister 'op de post' kunnen doen?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 17:43

Euh bij de stakingen gingen de pakketten gewoon door alleen de POST lag stil. Ik kreeg ook gewoon mijn pakketen.

Mijn kids zijn 26/11 jarig ik bestel dus alles flink op tijd ook voor Sinterklaaspuur om dit soort dingen te voorkomen.

Tja denk dat je idd rond deze rekening moet houdne dat het iets verlaat. Zou ook altijd vragen om een code.

TIP;
Ik laat altijd op het pakket vermelden 1x aanbieden dan postkantoor. Bij ons is het postkantoor in de supermarkt dus ik kan dan alsnog savonds na 19:30 het pakket ophalen.
Check even of het bij jou een postkantoor is of een supermarkt dan kan je het ook zo doen.

lovekoos schreef:
Er staat al sinds gister:
Ordernummer: ----
Datum: 30-11-2010
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending

Dan hadden ze hem tog ook gister 'op de post' kunnen doen?

Schijnbaar niet anders was dat wel gebeurt?.

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 17:44

Dat is een goede!
er zit een postkantoor 5 min. van mijn huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 18:02

Vjestagirl schreef:
Mindim schreef:

Hmmm ja, maar goed, zij verzenden het optijd, en volgens de richtlijnen van de TNT zou het er dus moeten zijn. Dat de TNT het niet optijd levert is niet hun fout.

Als je met een ander bedrijf te maken hebt (zoals hier met TNT), die moet zorgen dat je producten volgens aangegeven leverschema leveren, kun je nooit zeker zijn van exacte leverdatum. Dus moet je het er gewoon niet opzetten. Bij bol.com gebeurt dit ook regelmatig, ook buiten het feestseizoen.
Daar presteren ze zelfs artikelen aan te prijzen met de 'nu bestellen, morgen in huis' garantie, die ze zelf nog bij een leverancier moeten bestellen.
Weet je niet zekker of je het waar kunt maken, moet je het niet op je website zetten.

Bart smit garandeerd het, moeten ze het waar maken, ik heb namelijk niets te maken met TNT als klant. Ik heb te maken met Bart Smit, die niet op tijd levert. Wanneer Bart Smit met de vinger naar TNT wijst en zelf zegt dat ze het niet kunnen helpen, moeten ze het niet als garantie geven.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-12-10 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 18:03

Heb eergisteren besteld bij Bol.com en gisteren gewoon in huis, dus daaruit blijkt eigenlijk wel dat TNT toch wel helemaal bij is :j.

Plus dat de pakkettendienst uitbesteed is en die helemaal niet gestaakt hebben! Denk dat Bart Smit het gewoon heel erg druk heeft :j.

noaspassage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 18:08

Ik weet niet wanneer je het besteld heb en ik ben er zeker niet om ze te verdedigen.

Maar vorige week staakte de tnt een paar dagen heb daar zelf ook last van gehad maar mensen die bij mij besteld hebben heb ik wat paardensnoepjes toegezonden ter verlichting.

Daar heb ik leuke reacties op ontvangen :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 21:54

[NM] > [LZP]