Laatst ben ik bij de Livera geweest omdat ik nieuwe bh's nodig had. Ik was echt hard toe aan nieuwe dus heb er 5 gekocht. Geen dure, geen goedkope. Gewoon een mooi prijsje. Het zijn 5 dezelfde, alleen hebben ze allemaal een andere kleur.
Ik gooi mijn bh's altijd in de wasmachine, netjes in een waszakje. Altijd al gedaan en altijd goed gegaan.
Nadat ik 1 bh 1 dag had gedragen, merkte ik dat het stukje tussen de borsten (ik weet niet hoe dat heet) wat raar werd.
Ik heb hem in de wasmand gegooid en heb de volgende dag vrolijk de volgende aan getrokken.
In het weekend was ik altijd en weer netjes de bh's in een waszakje gedaan.
Tot mijn verbazing kwamen ze er helemaal kapot uit. Niet alleen de tussenstukjes waren kapot, maar ook het gedeelte dat op je rug zit.
Dus ik op maandag natuurlijk met de bh's terug naar de Livera.
De vrouw achter de kassa keek ernaar, keek nog eens en vroeg toen hoe ik ze gewassen had. Dus ik verteld hoe.
Zegt ze: "Tja, hier kunnen wij niks aan doen. Het is je eigen schuld. Had je ze maar met de hand moeten wassen."
Ook toen ik uit had gelegd dat ze al kapot gingen na 1 keer dragen, bleef ze vol houden dat het door het wassen komt.
Wat een service bij de Livera, maar niet heus.

Behalve bij H&M winkels etc dan, maar bij zo'n speciaalzaak vind ik het meer dan normaal om dat even erbij te vermelden!