Feest 18e verjaardag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gebruikerit

Feest 18e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 14:21

Hee,

ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie met leuke ideeën komen :o

Ik word binnenkort 18 jaar (nouja, 14 januari, maar nu toch alvast een beetje plannen) en nou vind ik deze leeftijd wel een feestje waard.
Ik wil het vieren met niet al te veel vrienden (dus een club afhuren ofzoiets grootschaligs valt af..anders sta je daar met 10 man :Z )

Uitgaan lijkt me opzich wel leuk, maar daar kan zoveel bij mis gaan, dat ik dat liever erna (of gewoon een andere dag) doe en niet echt als het vieren van mn verjaardag)
Hebben jullie nog leuke originele ideeën?

Groetjes,

Laurie

Anoniem

Re: Feest 18e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:30

Toen mijn zusje 18 werd, hebben we alle gasten voor de camera gezet en gelukswensen en toekomstwensen voor haar laten vertellen, heel leuk om later terug te zien :)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:55

Ik lees even mee, ik word komende zomer 16 (ik begin in elk geval op tijd :') )
misschien kun je barbequen?

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 16:25

Marrjjollein schreef:
Ik lees even mee, ik word komende zomer 16 (ik begin in elk geval op tijd :') )
misschien kun je barbequen?

In januari? :=

Gewoon je vrienden thuis uitnodigen. Wat lekkers drank er bij en eventueel een drankspelletje met leuke vragen.
Kun je heel veel lol hebben :j

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:14

Oeps, ik ben nog niet helemaal wakker :o?
probleem bij mij is dat ik weet te veel mensen wil laten komen....

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:28

haha voor mij wel leuk om mee te leze ik word 13 januari 18 en ga ook een feest geven.
1 keer met een andere vriendin uit mijn klas voor al onze klas en studie genootjes gaan we eerst lekker eten dan feesten
en nog een keer voor me vrienden hier, maar ik wil het liever groots even aanpakken;p thuis past het allemaal makkelijk om een groot feest te geven maar in der daad als je daarna uit gaat dan ga je om 12 uur/of half 1 uit en iedereen komt pas rond 10 uur.

bij ons gaat de laatste bus naar hilversum om half 12 dus dan moet je die bus anders neme om daar heen te gaan maar dat is veelste vroeg, maarja anders zorgt iederen voor eigen vervoer kan ook..

gelukkig hebben we nog eve de tijd om na te denken!

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:07

Haha, ook ik word 14 januari 18 en zit met het zelfde probleem, ik weet niet wat ik wil... vorig jaar mijn verjaardag met zo'n 28 mensen thuis gevierd en eigenlijk beviel dat wel... Denk dat ik maar weer hetzelfde ga doen. Wel fijn dat het op een vrijdag is! :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:17

Ik heb zaterdagavond m'n feestje gegeven, we hebben Toy Story 1, 2 en 3 gekeken (achter elkaar, en ik studeer animatie dus die films zijn natuurlijk helemaal hot :Y)) gelukkig vond iedereen het onwijs leuk. Verder gewoon lekker drankjes en frituurhapjes enzo. Was supergezellig :D
En dan woensdag ben ik echt jarig <:)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:00

ik was zondag jarig (18 geworden) maar ik wil ook nog feestje gaan geven, zaterdag kon niet want toen had ik wedstrijd (;s avonds de finale) en nu weet ik dus niet wat ik moet doen, vind het thuis altijd saai :P

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 15:36

Heel erg bedankt voor alle reacties, ik denk, mits ik of iemand anders voor mij niet op een leuker idee komt, gewoon thuis een feest geef.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:41

Mijn 18e verjaardag was een drama dus wat dat betreft kan ik je niet helpen :P

Maar miss een themafeestje? Of idd gewoon gezellig drankspelletjes ed, goeie film.. Heb ook wel is op een verjaardag hele avond gewii-d (hoe schrijf je dat in 's hemelsnaam? :+ ) was ook erg leuk! Vriend van me heeft op zn 20e verjaardag een racetrack voor op tafel gekocht, gewoon 2ehands, en er een race-avond van gemaakt (en iedereen uitgenodigd alsof ze écht gingen racen hahaha. Waren veel auto-fanaten bij was errug leuk iig). Maar wees creatief, maak er iets leuks van! Daarna kan je natuurlijk altijd nog de kroeg induiken :D

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:46

Als je maar met een mannetje of 10 bent, kan je misschien gezellig gaan gourmetten of fonduen? En dan daarna gezellig aan de borrel gaan met lekkere hapjes erbij.
Is misschien geen knalfeest, maar wel erg gezellig en neit iets wat je snel zal vergeten.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:52

Ik heb vorig jaar mijn vijf beste vriendinnen mee uit eten genomen.
Niet al te duur, we zijn wezen wokken dus ik was voor iets meer dan 100 euro klaar.
Vond het ideaal en supergezellig, daarna zijn we naar mijn huis gegaan en is daar de aanhang nog gekomen en nog wat andere vrienden.
Dit jaar ga ik het weer precies zo doen, vond het perfect! :j

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:24

BBQ is juist wel leuk! Jassen aan, mutsen op, vuurkorf erbij, genoeg drank. Zo ziet mijn standaard kerst eruit :D

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 23:07

Ow gos, de 18e verjaardag.
Tips heb ik niet voor je :P
Mijn verjaardag had ik 25 man voor uitgenodigd... Ik wist wel dat er iets meer zou komen.
Maar had niet verwacht dat er 50 man in ons tuintje zou staan.
Het was wel gezellig :+

Mijn feestjes zijn overigens heel simpel.
Men weet waar het drinken staat. Er is chips, borrelnootjes hapjes, stoeltjes hier, stoeltjes daar, statafeltje en muziekje op de achtergrond. Et voila.. Feest! :D

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:01

Themafeestje is leuk! :D Een vriendin van me is pas 18 geworden en ze had een Beauty en the Nerd feestje gehouden. Alle meisjes moesten als beautys komen en alle jongens als nerds. We hebben ons allemaal kapot gelachen hoe iedereen erbij liep. Ze had zelfs een quiz gedaan. Dus meisjes tegen elkaar en die kregen typische jongensvragen (wie won formule 1 dingen etc :P) en de jongens moesten tegen elkaar en die kregen typische meisjes vragen (over make-up en dergelijke) Dat was echt hilarisch. :D Wat muziek op zetten, wat drank, fotocamera mee. Was heel gezellig. Al hebben we wel een vriendengroep van zo'n 20 man :D Dus misschien kun je daar iets mee doen??

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:22

ik ga waarschijnlijk samen met mijn vriend een feest geven, ik word 18 en hij word 21 beide mooie leeftijdenn:P
ben pas 26februari jarig :) duurt nog even