Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friesiszwart schreef:Begrijpelijk dat als het jouw hobby is en hij er niets mee heeft dat dit zijn gedrag is ten opzichte van de paarden en de verzorging. Wees blij dat hij al 1x in de maand mee wil.
Je kunt het slechter treffen een vriendin van mij moest haar paard die zij al een aantal jaren had weg doen omdat hij haar niet wilde "delen".
jwoltmanelp schreef:Heel veel dank voor jullie verhalen en opmerkingen. Dit zet me echt aan het denken. Heb hiervoor er ook al langer overna gedacht. Mijn man verbiedt het niet om naar de paarden te gaan, maar heeft het eigenlijk liever niet, dat merk ik aan zijn houding. In het begin was ik ook teveel op stal en door de stal-organisatie is het stukken beter en ben ik flexibeler, heb daarvoor ook wat financiele investeringen gedaan. Echter, ik heb nooit gehoord: fijn, dat je dat gedaan hebt. Hoor alleen maar dat ik teveel bij de paarden ben. Echter, ik heb er hard voor gewerkt om mijn droom te verwerkelijken en wil daar ook van genieten. Alleen, dat ziet hij niet. Ik moet inderdaad nog een keer een gesprek met hem aangaan, want de relatie algemeen loopt niet heel soepel. Ik mag er naar mijn mening wel vanuit gaat dat hij me ondersteunt zonder dat hij teveel moet doen. Vind dit echt lastig.
jwoltmanelp schreef:Nee, die van mij kookt niet en qua huishouden moet ik hem echt overtuigen. Maar als ik het vraag, doet hij dat wel (hij ziet gewoon niet, dat het vies is, hebben meerdere mannen problemen mee, geloof ik). Maar qua paarden doe ie echt niets. Dat is mijn keuze volgens hem. Ik probeer af en toe de situatie voor mezelf om te draaien. Stal hij heeft een hobby met boten (heeft ie niet), dan zou ik ook niet echt willen helpen, heb niet met boten, water etc.......Maaja, bij ziekte hoeft een ander de boot niet te voeren.