Solicitaties ! Dit is echt the limit !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 18:38

Ik ben er overheen hoor Haha!.
En idd ik zou er niet eens willen werken, heb medelijden met diegene die er wel word aangenomen.
Ik heb woensdag de volgende solicitatie zit al in de 2e ronde en het ziet er een beetje naar uit dat ik die baan in min zak heb, maar ja er kan nog veel gebeuren.

Bedankt voor de lieve reacties. Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 18:53

Goed zo Kojack, you go girl ! OK dan!
Fijn dat je er inmiddels weer een beetje overheen bent.
Je zult je vast ontzettend kl*te hebben gevoeld, wat een eikels zeg......

Helpt het je een beetje als ik je vertel dat ik ook te zwaar ben maar er nog nooit vervelende opmerkingen over gehad heb ?
Niet dat jij daar nu concreet iets aan hebt, maar ik wil er maar mee zeggen dat je gewoon pech hebt gehad en dat er genoeg mensen / bedrijven zijn die er geen problemen mee hebben en je er zeker niet op af zullen wijzen.
En als je er wel op afgewezen wordt dan zegt dat alles over hun en niks over jou Knipoog
Op naar de volgende sollicitatie, heel veel succes !

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:03

kom op kojack, vol goede moed naar de volgende uitdaging. houd ons op de hoogte. succes bij de volgende sollicitatie (2de ronde)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:14

Er is niets mis met een dikke reet! zo.....

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:59

sommige mensen echt ik vind het zo belachelijk dat je geweigerd bent vanwege je uiterlijk, maar wees blij dat je daar niet hoeft te werken. Ik zou namelijk echt heel onzeker worden met allemaal van die barbie poppen om mij heen Blond. zoek lekker verder en er komt echt wel weer een aanbod van een hele leuke baan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 11:27

Hey, niet zo negatief doen he? Wees blij dat je niet bent aangenomen want zo'n bedrijf daar wil je toch niet eens werken?!

Gewoon lekker verder zoeken en je komt vast wel iets tegen wat bij je past en een bedrijf waar jij ook op je plek bent en gewaardeerd wordt.

You go girl! OK dan!