Ik vroeg mij af wat jullie bokkers drinken als jullie in de kroeg zijn. Drinken jullie gewoon mee met de meeste jongens, en gaan jullie aan het bier, of nemen jullie liever iets "vrouwelijkers"?
Ikzelf drink in het weekend vaak Coebergh (classic) met ijs, maar ben daar de laatste tijd wat op uitgedronken.
Doordeweeks (Avondje pokeren, darten o.i.d.) ga ik gewoon aan de cola.
Kwa duurdere drankjes vind ik een Malibucola of een Rode wodka Redbull erg lekker, of van die kleine flesjes, Starkoo (Framboos) en Flugel gaan er ook wel in

Bij ons krijg je een half colaglas Coebergh voor 2,00 (Maar nu kom ik daar ook al jaren meerdere keren per week over de vloer, ligt misschien ook wat aan de hoeveelheid die je dan krijgt

Wat kost een drankje bij jullie in de kroegen?
En dan heb ik nog een vraag, ik dronk laatst van iemand Cointreau uit een shotglaasje, kun je dit ook gewoon als "Cointreau met ijs" bestellen? (Ja dan niet in een shotglaasje he

Natuurlijk ga ik dat volgende keer ook wel vragen, maar vraag me af of meerder mensen dat, of zoiets drinken, wat eigenlijk niet vaak besteld wordt

Of bokkers die bijvoorbeeld een eigen combo van drank hebben, die niet iedere kroeg heeft?
Ik ben benieuwd!