endurance hyve

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jurenka

endurance hyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 11:12

Dit is een leuke hyve over endurance.
Er staat infomatie over het rijden van endurance, foto's, poll's, en een leuke blog!
Word je ook lid?

http://endurancesport.hyves.nl/

Djilna

Re: endurance hyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 11:13

Je opent een hyves over endurance (die er al is, maar dat terzijde), maar ik kan uit je profiel niet opmaken dat je zelf endurance rijdt? Wat is dan je gedachte achter de hyves?

Jurenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 12:24

Wat vinden jullie er van ?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 13:12

ik vind het een beetje dom...
Hoeveel endurance-hyves wil je hebben?
1 is genoeg!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:09

Djilna schreef:
Je opent een hyves over endurance (die er al is, maar dat terzijde), maar ik kan uit je profiel niet opmaken dat je zelf endurance rijdt? Wat is dan je gedachte achter de hyves?

geheel mee eens. kan uit je profiel ook niet opmaken dat je zelf endurance rijdt en je bent nu in gesprek met 3 zeer ervaren endurance ruiters die zelf allemaal op hoog niveau meerijden :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:29

Het zou mij niet eens zoveel uitmaken of iemand wel of geen endurance rijdt: interesse is voldoende en wanneer iemand zo'n sociaal netwerk écht levend weet te houden dan is dat al een pre. Meestal lukt dat niet en heb je er dus ook niet zoveel aan.

Ik ben het echter met de anderen eens dat er al een hyves is en dat daar waarschijnlijk al een heel aantal (>200) leden zijn. Misschien kun je je beter daar aansluiten? :)

Jurenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 17:39

Hilli schreef:
Het zou mij niet eens zoveel uitmaken of iemand wel of geen endurance rijdt: interesse is voldoende en wanneer iemand zo'n sociaal netwerk écht levend weet te houden dan is dat al een pre. Meestal lukt dat niet en heb je er dus ook niet zoveel aan.

Ik ben het echter met de anderen eens dat er al een hyves is en dat daar waarschijnlijk al een heel aantal (>200) leden zijn. Misschien kun je je beter daar aansluiten? :)

Ja dat kan ook....

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 22:08

TEN => LN