We hadden het nooit verwacht, maar het is toch gebeurd..
Mijn mama was niet zo lekker al, sinds vrijdag...
En gister zat ik rustig op de computer...
Mama sliep op de bank.. en toen maakte ze een heel raar geluid..
En toen bewoog ze heel raar en toen was ze in een keer buiten westen en reageerde nergens meer op..
Meteen 112 gebeld.. en toen bleek dat ze een hartstilstand/hartinfarct heeft gehad en ze moesten haar reanimeren..
Toen is ze weer stabiel gekregen en naar het ziekenhuis gebracht...
Daar zeiden ze meteen dat ze gedotterd moest worden in het AMC omdat er een ader dicht was geslibt?..
En wij dus naar het AMC.. en daarna werd ze weer teruggebracht naar het flevoziekenhuis hier in almere.
Daar word ze nu in slaap gehouden, en haar lichaamstemperatuur hebben ze omlaag gehaald zodat ze beter kan genezen..
Dit tot vanavond 12:00..
Ik kan het echt niet bevatten, zo onwerkelijk...

En het was dus blijkbaar echt een zwaar infarct, en we moeten er echt de ernst van inzien dat het misschien wel niet beter word.
En ze weten nog niet of ze schade aan haar hersenen heeft opgelopen, dus dat is ook afwachtenn..
We zijn dus gister vanaf echt 16:00 in touw geweest met heen en weer gaan enzo.. met heel veel dank aan mijn oom en tante die ons wouden brengen naar het AMC mijn vader ging heen naar het AMC mee in de ambulance....
Ik hoop zo erg dat ze weer beter word...

Ze is pas 56......
Ik moest het even kwijt....

Sorry als het wat wazig overkomt, maar ik ben nu niet echt optimaal....
Ik zal niet veel op de computer zitten, ik kan wel bijvoorbeeld 1 iemand in dit topic een berichtje sturen dat die hier iedereen op de hoogte houd??
Als iemand dat wil doen, graag!
Groetjes Lisa