Gisteren U2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-01 11:23

Ik ben gisteren naar U2 geweest. Was echt gaaaaaaf. Alleen het voorprogramma was echt knudde. En al die mensen die flauw vielen. Eentje naast ons ging staan kotsen. Getver, maar ze werden afgevoerd naar de ehbo.

Een superavond gehad, al met al. Wie is er nog meer geweest ??

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 19:12

ze zeiden dat er een vrouw op kwam en die ging zingen en toen stak iedereen zijn middel vinger op! Haha! *LOL* Haha! *LOL* Haha! *LOL* Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Maatje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 23:41

Ik ben ook geweest vrijdag!!
Vond t onwijs tof, maar we hadden wel een uurtje later kunnen gaan: waren er om 5 voor half 8 en dat voorprogramma had ik ook niet echt hoeven meemaken..
waar zat/stond jij..? Wij zaten op de zuidtribune, recht t.o.. t podium zeg maar.
Vond t wel erg gaaf, en kende bijna alle nummers wel.
't was alleen erg benauwd ( + daarbij veel zware shag+'inhoud' rokers naast ons, normaal niet anti-rook, maar omdat bij die hitte nou de hele avond in je gezicht te krijgen ( echt non-stop he..)..

We moesten an t eind een eind lopen terug naar de auto, was wel beroerd geregeld, dat parkeren daar vond ik. Als ze nou gewoon 2 etages maken, hoef je niet aan de andere kant van een woonwijk op de stoep of een grasveldje te gaan staan.. Ach, t was droog, dat viel mee en zo dronken waren we nou ook weer niet *LOL*