Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gohya schreef:Tja wat er waar is? dat is heel moeilijk,want ieder heb zijn eigen mening/geloof in het paranormale.Zo zeg ik weer dat iemand die écht paranormaal begaafd is nooit geld zal vragen voor hulp.Ook zal die nooit in de media verschijnen of zich bekend maken.Er bestaan zeker wel paranomale mensen,alleen zien of horen wij die niet op t.v. of media.Doe je dit toch raak je gegarandeerd je gave's kwijt!
gohya schreef:Tja wat er waar is? dat is heel moeilijk,want ieder heb zijn eigen mening/geloof in het paranormale.Zo zeg ik weer dat iemand die écht paranormaal begaafd is nooit geld zal vragen voor hulp.Ook zal die nooit in de media verschijnen of zich bekend maken.Er bestaan zeker wel paranomale mensen,alleen zien of horen wij die niet op t.v. of media.Doe je dit toch raak je gegarandeerd je gave's kwijt!
"gaves" zoals jij ze noemt, héb je, die maken deel uit van je zoals gevoelens. Die KUNNEN ze je niet af nemen. En als je er rijk van kan worden, dan ben je gewoon niet juist bezig. Iemand die het góed doet kan je er niet rijk van worden. Als ik van sommige lees hoeveel tijd ze er in steken... Nee mij maak je niet wijs dat die mensen er rijk van worden.
Je hoeft je niet te excuseren.
Red_Savage schreef:Fotoreadings onzin? Ik geloof daar eigenlijk juist wel in.