probleem met tekenen via tablet medion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

probleem met tekenen via tablet medion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 14:15

ik heb een vraagje... ik heb met kerst een digitaal schrijfblok gekregen van merk medion... door omstandigheden is het nog niet gebruikt tot gister.. Ik heb t zo duidelijk mogelijk (voor mij) proberen te omschrijven... als iemand nog iets moet weten om me eventueel te helpen dan probeer ik dit graag op te zoeken en beantwoorden

Normaal is dit merk eigenlijk best goed... maar nu de handlijding vind ik maar half af.. beschrijving van meegeleverde programma's staat er niet en de dingen die ik moet weten vind ik niet terug.

met de pen schrijven doet hij (dus op blaadje en dan slaat hij t gelijk op en zie je het gedigitaliseert terug op pc als je het ding aansluit op de pc)
het werkt dus wel MAAR als je wilt tekenen word er gezegt hem aan te moeten sluiten met pc (zo gezegt zo gedaan)
Dan 1 van de 2 bijgeleverde programma's te gebruiken of iets anders zoals paint van windows zelf...
Hij doet het dan gewoon niet, lampje gaat wel uit als teken dat je schrijft/tekent maar op t scherm beweegt niks en zie je niks!

De bijgeleverde programma's doen t ook niet met de muis... er staat ook niet uitgelegt dat je ergens iets moet instellen ofzo en zoja HOE.

programma dat je erbij krijgt om te tekenen zijn: office ink en free notes
het programma powerpresenter RE is geinstalleerd maar hij vind t niet (device is not found) dus waar dat voor dient? geen idee....

kan iemand me helpen, want ik wil dr eigenlijk mee tekenen, dat schrijven boeit me niet.. mn ma wist bij aankoop niet of dit nou HET beste ding is maar ik kon er iig eens van proeven zo en zoals gezegt normaal is medion wel goed (nooit problemen mee gehad)

Mireille

Re: probleem met tekenen via tablet medion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 20:52

[UK] > [HTT]

AlexandraM

Re: probleem met tekenen via tablet medion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 13:22

helemaal niemand :( want ik krijg nergens antwoord..ook van t merk zelf niet..althans nog niet .. en zo staat hij hier maar wat