Opruimen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 16:46

Zo, ik ga mijn auto maar eens opruimen. Je moet toch wat als je op je werk zit he Lachen

Mijn auto ligt zo vol met zooi dat er alleen maar een plekje achter het stuur over is om te zitten Lachen

He is echt niet normaal, en er ligt ook nog bedorven fruit in, dat is wat minder fris dus *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 17:12

Wij hebben een lease auto die in September Verward eruit gaat. Van binnen is het net een paardestal. Een week gelden gemest en nu alweer een zooi. En het is al zo leuk werk Frusty

Veel plezier met uitruimen??

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 17:17

Haha ja precies, bij mij is het dus ook een paardenstal. Als er iemand met mij wil meerijden, moet ik eerst een zooi spullen naar achter gooien en moeten ze met hun voeten op een lading zooi zitten Lachen

Maar eens kijken of ik het iets netter kan krijgen. Hoewel het over een week toch weer een bende is... *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 17:17

Toen we net verhuisd waren en mijn mammie net een nw cliootje had, gingen we chinees eten. Kwam ze thuis met een loempia te veel. Een paar weken later stonk die kar tcoh! Niet naar nieuw, maar echt walgelijk. Viesssssss... Naja, drie keer raden, lag er een loempia onder de pass. stoel. Die vonden we dus 3 maanden later in verre staat van ontbinding... Jakkie! Kan me wel een beetje vorostellen dat dat bedorven fruit eruit moet... Misselijk ga je dan...

Veel plezier!
Laui

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:24

Getsie!!! Misselijk

Ik moet er niet aan denken om bedorven voedsel in mijn auto te hebben (als ik een auto zou hebben dan *lol* *LOL* ) Misselijk

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:28

Oohhh wacht maar totdat je je auto hebt. Je hebt toch altijd vieze schoenen als je van de manege komt.
En bij paarden horen ook veel spullen (af en toe zooi genaamd) Dus dat neem je mee gooit het in de achterbak en dan vergeet je het uit de auto te nemen.

Weet je wat ook heel bevordelijk is voor een schone auto EEN HOND (not). En vooral een die graag door de nu nog drassige weilanden rent. erg fijn.

Ik zou mijn hondje niet willen missen hoor.

Gr Pris

Jura hoe ziet de auto er nu uit?????

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 13:29

Hahaha je moest eens weten wat ik allemaal vind in mijn auto, dat in verre staat van ontbinding is Lachen
Zo vond ik een manderijn die aan mijn vloer was vast gekleeft en toen ik hem los trok, kwam er een hele groene stofwolk van schimmel af.. *LOL*

Ik heb namelijk nog al de vervelende gewoonte om vrij hard door bochten te rijden, dus alles vliegt dan door mijn auto. Ook voedsel dus.. Lachen
Dan vind ik dat dus een half jaar later bij zo'n opruimactie terug onder een stoel ofzo Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:38

Ieeeeeeeh... Stinkt dat niet onwijs? Ik bedoel... Naja, laat maar... MMM, ik ga denk ik wel voorzorgsmaatregelen treffen als ik een autotje heb... Ga MORGEN echt lessen, hier al het hele terrein omvergereden met de trekker, en bijna de auto van mijn moeder IN de garage gereden (in de muur dus)... Vond ze niet leuk, maar als ik les heb mag ik veel oefenen met haar karretje.... Het loempiakarretje, maar hij stinkt allang niet meer (thank goodness)...

Laui

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 15:30

Nou jongens ik heb 1 ding geleerd. Koop bij de Ikea nooit een fotolijstje met bijbehorende plaatjes. Geloof 't of niet, je gaat er van OPRUIMEN!!! Ok, 't gaat niet over m'n auto, maar over m'n kamer.

Was ik gisteren met m'n Ma in de Ikea, raak ik verliefd op een lijstje en op een stel kaartjes die er heel mooi bij zouden staan. Gekocht dus. Kom ik thuis, krijg ik een opruim-Tik, nee niet zomaar een, nee een verander-je-kamer-en-ruim-'em-op-Tik.

Zie je 't voor je, ik met m'n 1.63m slepend met een joekel van een bed. Allerlei kastjes door m'n kamer verspreid. Stofwolken die alle kanten opvliegen. Uiteindelijk stond alles op z'n plek (nieuwe) en toen kon ik geen leuk plaatsje vinden voor m'n nieuwe lijstje, Aaarrrghhh!!!

Uiteindelijk weer wat dingen veranderd en m'n lijstje heeft een plekje. M'n moeder zei gelijk: oh, ik ga vaker met haar naar de Ikea, hebben we tenminste een opgeruimde slaapkamer.

Dus neem mijn advies aan, koop noooooiiiitttt een fotolijstje bij de Ikea. Je gaat er rare dingen van doen.

*Grinnik*

Pling Knuf Mayo Pling

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 15:58

O HELP!! Ik ga dus echt maatregelen nemen zodat mijn auto geen puinhoop op wielen gaat worden! (welke maatregelen dat worden weet ik nog niet Grijnz! Maar ik heb nog ff de tijd, want ik moet nog beginnen met lessen dus voorlopig....)

Enne Mayo Thanx ik ga voorlopig dud ff niet naar Ikea!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 16:03

Wij hadden een opel astra, keurig schoon, en tegelijkertijd een opel vectra, tegenovergestelde.
Nu is de astra weg en hebben we een zilveren astra (keurig schoon) en volgende week krijgen we een zafira.
Hoelang blijft die schoon?

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 16:20

wij hebben ook een lease auto.. een ford mondeo station.. en hij ruikt echt helemaal naarhond!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 22:48

Goh Mayo wat je allemaal niet kan doen als je werkloos thuis bent. hihihihi

Bij de ikea blijft er altijd wat aan mijn vingers hangen en dat is heeeeeeeelll slecht voor mijn portomenee.

Ik zie er best tegenop als wij onze Leaseauto moeten inleveren dat wordt POETSEN help dat kost ons een weekend om hem een beetje aantoonbara te maken.

HELP.

Gr Pris

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 02:52

Hahahaha! Ik heb dezelfde tik bij de Ikea, alsof ik lijm aan m'n vingers heb *grin*.

Enne Pris, ik wil je wel helpen hoor met je auto opruimen/poetsen. Scheelt weer.

Pling Knuf Mayo Pling

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 15:47

Dit zal ik gelijk doorgeven aan Marco die vindt dat vast niet erg.

Ik heb tot september de tijd om hem redelijk te krijgen dus het moet lukken.

Gr Pris