Grrrrrrr ik haat...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-01 16:39

Planet Internet!! Boos!

Er zijn altijd problemen!! Nu kan ik weer geen mail ontvangen, 9 van de 10 keer ligt of de server van planet internet plat, of er is een storing of weet ik wat allemaal...

Bel ik de Helpdesk en ik kreeg iemand die nauwelijks Nederlands kon. Moet ik allerlei dingen van hem veranderen die nergens op sloegen, dus ik natuurlijk protesteren, zegt ie: rustig nou maar op zo'n kleinerende manier. Ik dus helemaal hels. Blijkt achteraf dat het allemaal niet nodig was geweest omdat ze weer eens een storing hadden. Als ie daar nou eens eerst naar had gekeken!! Nu zit ik met allemaal ongewenste veranderingen.... zucht.....

Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 11:53

Ken je probleem met Planet. Schrijf ze een briefje over je klacht. Heb ik ook gedaan en wij hebben 2 maanden abonnement teruggekregen. Is dus de moeite waard.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 13:38

Elmo Rulez!! Haha!

PI sucks, was een jaar of 4 geleden al zo, is nog steeds zo Frusty

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 13:41

Inderdaad Planet Internet sucks als je niet kan inbellen zegt hij altijd dat je wachtwoord verkeerd is?? Terwijl je een minuut later met hetzelfde wachtwoord wel erin komt.

Ik gebruik geen Planet mijn vriend wel en die hoor ik altijd vloeken. Collega´s op het werk trouwens ook.

Zelf gebruik ik Wish heb ik nu al 3 jaar en bevalt me er goed. Nooit problemen met inbellen en de mail is ook heel snel.
En het koste me maar fl. 19,95 (eenmalig) voor de CD rom.

Gr pris

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-01 17:55

Ja dat heb ik ook!! En dan vraagt ie 100 x om je wachtwoord en hoe vaak je het ook intypt, het blijft altijd fout! Boos!

Gaaf die Elmo, Ellen! Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 18:21

Had ik ook bij planet.
Maar dat met die helpdesks, dat is overal gelijk. Ik had een keer een opstartprobleempje. Ik bellen en ik kreeg een of andere oen die zei, niets aan te doen, doe maar dat met die cd dat alles weer is zoals in het begin, weet ff niet hoe dat heet. Ik mopperen, maar ja heb ik daar verstand van. Ik was alles aan het opslaan, maar dat wou niet, ik nog es gebeld. Ik kreeg een ander aan de tel. Oh zegt die kerel, moet je ff met het toetsenbord schudden!! Ik schudden, en ja hoor!! Hij deed het weer. Er was een knopje vast blijven zitten!!! Dom he? Gelukkig belde ik nog een keer!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-01 22:33

bij de andere comp hebben we Freeler

nee dát is goed wil je zeggen Verward

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 13:25

Zucht...vandaag is het weer raak. Ik kan weer geen mail ontvangen. Daar word je toch flauw van...? Boos!
Gelukkig doet mijn internet verbinding het nog wel, anders kon ik niet eens bokken.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:29

Dat zou wel heel erg zijn NIET BOKKEN hoe overleef je je dag dan.

Gr Pris

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 13:32

Ja precies! Dan krijg je afkickverschijnselen en dat is niet grappig! Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 13:43

ik heb een andere popserver (buiten mijn internet provider), en dat is ook poedersuiker hoor... Jemig... Daar zat gewoone en vent achter de helpdesk die serieus geen verstand van computers had, of niet kon lezen, of gewoon geen Nederlands verstodn (hij sprak het wel, maar wat eruit kwam was meer koeterwaals). Ik vroeg aan hem hoe het kon dat ik ooit een mailtje had ontvangen waarin stond dat mijn wachtwoord bekend zou kunnen zijn bij iemand (dat snapte ik al niet), en dat toen ik het veranderde, mijn oude wachtwoord alleen nog maar werkte. Daar gaf die een antwoord op dat zoiets was als dit: gele vogels zingen harder dan rode en mijn oma is ook ongesteld. Geod, whatever! Daarna vroeg ik hem hoe het kon dat ik mijn mail heel vak niet kan ophalen, mijn wachtwoord niet geod is (idd 100x en nog niet goed), de verbinding door hun wordt verbroken ed. Ja zei hij: dan moet je je computer resetten... Ok, heeft dat er ook maar éne fiets mee te maken? nee toch? Hallo! Ik vraag ove rmail, niet over mijn computer, die doet het meestal wel, maar waarom doet het stelsel bij hun het dan niet..... Waaaaah, maar ja, echt ergerlijk. DAarnaast komen nog de identiteitscrisisjes van mijn computer zelf. Die denkt af en toe dattie god is ofzo... Grom, je bent een computer ok? Goed zo... Gedraag je dan ook zo... Maar vandaag issie braaf *klopklop*

Laui

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 13:53

Hahaha, nou de meeste helpdesk medewerkers zijn echt regelrechte losers!!! (Ik hoop dat ik nu niemand beledig, er zijn vast ook wel een aantal goede bij Lachen )

Maar goed, daar heb je dus niets aan. Ik heb trouwens nog een probleempje: alle computers waar ik mee werk, lopen vast, crashen, geven vreemde meldingen. doen dingen die computers normaliter helemaal niet doen.....

Ik was een paar weken geleden bij een auteur van software boeken. Hij had net hele nieuwe apparatuur aangeschaft. Ik ging daar zitten, en spontaan kon de computer het netwerk niet meer vinden, later liep ie vast etc.
Op school gebeurde er nog vreemdere dingen en toen vertelde mijn leraar 3D dat hij iemand kende die een computerstudie had gedaan, maar noodgedwongen een andere baan moest zoeken omdat alle computers stuk gingen waar hij mee werkte. Door mij heeft er ook wel eens een papier op computers gehangen met 'defect' erop, nadat ik er achter had gezeten. En mijn computer (inmiddels leeft ie alweer 2 jaar), is al gecrashed, is zo instabiel als je maar kunt bedenken, er heeft een virus opgezeten, de bios doet 't niet meer, ondanks al een aantal keer de batterijen te hebben vervangen en er is zelfs een nieuw moederbord ingegaan. Nou ja ik kan nog wel een uur doorgaan, maar er gebeuren rare dingen. En ik krijg ook altijd schokken...

Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 14:02

Dat schijnt idd met sommige mensen zo te zijn.. Lijkt me minder, maar ja, wel lachen. Ik kan door naar een compu te kijken al een crash veroorzaken. Ik negeer altijd de ongeldige bewerkingen enzo, dan is die hele compu weer down... Depressief enzo.. Dus ik ga maar voor de hartlongmachine enzo... Zware operateis, maar omdat dit niet mijn compu is doe ik maar niks... Ik heb dan ook niet zo'n anti-compu oog oid...

Laui

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 14:29

Arme computers dat ze met ons moeten omgaan! *LOL*

Mijn computer thuis kan ook niet meer uit, die moet met de schakelaar uit achterop (Microsoft,grrrrrrr). Ken je dit al:

Mede MIM strijders,

Tijdens de koffie-break van afgelopen vrijdag kwam onderstaand verhaal aan de orde.

Ter lering en de vermaak.

Bill Gates zei onlangs "Als General Motors net zo boven op de techniek had gezeten als de computerindustrie, zouden we nu allemaal in auto's rijden die $25 kost en 250 km rijden op een liter brandstof".

Hierop antwoordde General motors (GM) met het volgende persbericht:

"Als GM op dezelfde manier met technologie omging als Microsoft, dan:

*zou uw auto minstens twee keer per dag zonder aanwijsbare reden ophouden te rijden. U zou dit gewoon accepteren, de auto herstarten en verder rijden.

*zou u elke keer als de verkeerstekens vernieuwd worden, een nieuwe auto moeten kopen.

*zouden alle meters vervangen kunnen worden door een display, met daarop twee woorden: algemene fout.

*zou Apple een auto maken die op zonne-energie liep, vijf keer zo
snel was en drie keer zo eenvoudig te bedienen, maar slechts op 5% van de wegen worden toegelaten.

*zou de airbag eerste vragen: "weet u het zeker ?" vóór die afging.

*zou u bij een GM-auto ook alle wegenkaarten van een bepaald merk moeten kopen, of u dat nu wel of niet nodig had. Als u zonder deze kaarten zou willen rijden leverde de auto maar 25% van de normale prestaties

*zou maar een persoon tegelijk in de auto kunnen rijden, tenzij hij
een Car95 of CarNT heeft. En dan moeten de zitplaatsen nog wel apart worden aangeschaft.

*zou je bij elke GM-auto opnieuw moeten leren autorijden, omdat niets op dezelfde manier functioneert.

En de topper:

*zou je op de 'Start'-knop moeten drukken om de motor af te zetten".

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 14:49

ken ik al ja... Heel gaaf wel... En nog zo'n waarheid als een koe...

Laui