Ik zit met een probleempje...
Er is iemand in mijn msn-lijst die me zowat aanvliegt zodra ik online kom en me bestookt met allemaal nutteloze verhalen over volgens haar leuke jongens die ze nooit kan krijgen en allerlei andere onzin die me echt geen *piep* boeit.
Ik heb al van alles geprobeerd:
- Niet online aanmelden maar afwezig. Werkte niet: al mijn andere contactpersonen zeiden niets, maar zij praat gewoon. Ik negeer haar dan wel, maar daar voel ik me dan weer een bitch bij...
- Niet online aanmelden, maar offline weergeven. Werkt wel: ze praat niet tegen me als ik offline sta, maar wederom: mijn andere contacten natuurlijk ook niet.
- Blokkeren. Werkt wel: ze kan dan niet tegen me praten, maar ik voel me er een bitch bij.
- Subtiel hinten: gewoon online staan en dan in msn-naam zetten dat je alleen online bent om mail te checken/met persoon X te praten/wat dan ook. Helaas kan ik moeilijk "beschikbaar voor iedereen behalve ********" in mijn naam zetten, dus echt goed werken doet dit ook niet.
Ik vind haar heus wel aardig, maar ik ben gewoon absoluut niet geïnteresseerd in haar gezeur... Zeker omdat het ALTIJD over haar gaat en ik er geen speld tussen krijg.
Heeft iemand de gouden tip hoe ik van haar af kan komen of in ieder geval subtiel duidelijk kan maken dat ik echt niet geïnteresseerd ben in dat eeuwige geklaag over jongens/zumbagenootjes/klasgenootjes?
Oh, trouwens, mochten jullie mij nu ook een zeur vinden: ik ben normaal echt heel verdraagzaam, maar op een gegeven moment is de koek op...