Ik weet dat onze relatie niet perfect was (zeker op het gebied van sex niet). Ik heb over dit onderwerp al de gehele relatie problemen die voortkomen uit gebeurtenissen voor dat hij in mijn leven kwam. Ik heb hem dit nooit vertelt, omdat ik mij hier enorm voor schaamde. Ik baal enorm dat ik hem dit nooit heb durven vertellen en ben bang dat dit ook zeker voor hem een punt is geweest om het uit te maken. De dag na het telefoontje waarin hij mee deelde dat het uit was, heb ik hem dit vertelt, hij schrok enorm en zij dat als hij dit had geweten, dit alles nooit had gedaan.
We hebben dus 6 jaar een relatie gehad, met een onderbreking van een half jaar. Dit kwam door mij, ik zat totaal niet lekker in mijn vel, dacht dat het gras aan de overkant groener was en dacht ook dat het mijn probleem dan over zou zijn. Helaas niks is minder waar. Dat ik het toen uitgemaakt heb was voor mij op dat moment een goede stap, over de dingen die ik in de pauze heb gedaan heb ik heel erg veel spijt, maar daar kan ik helaas niks meer aan veranderen. Na een aantal maanden hebben wij toen onze relatie weer opgepakt, heel rustig aan. Ik voelde eerst heel veel twijfel, zowel van mij als van hem, tot ik na een paar maanden dacht, ik kan blijven twijfelen of ik ga er helemaal voor. Dat laatste heb ik gedaan, en ik heb echt een super zomer achter de rug. We zijn voor het eerst op vliegvakantie geweest (voor ons beiden nieuw). Gezellig veel wezen stappen, veel leuke dingen doen, ik was weer helemaal zeker, zelfs op sex gebied ging het al weer veel beter (kan ook nog veel beter, maar ik kreeg er weer plezier in, iets wat ik heel belangrijk vind).
Maar goed, toen maakte hij het dus uit, twee weken nadat wij weer terug waren van vakantie (vakantie hebben wij 1 week van tevoren geboekt). Nooit heeft hij het er met mij over gehad dat hij niets meer voor mij voelde, nooit. Een week later had hij al verkering met een ander meisje, dat hij begin van de zomer heeft leren kennen.
Ik ben op het moment echt zo ontzetten aan het twijfelen over mezelf en over deze relatie. Ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Zou het liefste willen dat hij weer terug komt. Heb heel internet al afgezocht naar hoe ik hem terug krijg, of hoe groot de kans is dat deze relatie die hij nu heeft wel stand houdt. Hij zit echt nog elke minuut in mijn hoofd. Terwijl ik ook weet dat als hij terug komt ik heb waarschijnlijk heel erg moeilijk weer zou vertrouwen en ik denk dat het ook niets meer zou worden.
Afgelopen zondag sprak ik een collega van hem. Hij had tegen collega gezegt dat ik nu maar eens moet voelen wat ik hem vorig jaar heb aangedaan. Voor mij natuurlijk heel duidelijk, maar ow zo laag. Ik moet zeggen dat ik toen best wel boos op hem was, ik had hem het liefst ff gebeld en hem flink de huid volgescholden en hem de waarheid verteld. Maar ja wat los ik er mee op, ik heb alleen mezelf ermee. Dit was overigens niet de enige trap na die hij mij heeft gegeven, zo heeft hij ook gezegd dat zijn ouders totaal niet zitten te wachten dat ik afscheid van hem neem. Ik heb dus ook niks meer van mij laten horen aan hun, wat ik eigenlijk wel heel stom van mezelf vind, maar ja. Ook heeft hij gezegt dat ik me nu maar moest redden met al mijn geld (iets wat me overigens prima lukt
).Ik zou dus eigenlijk best heel boos op hem moeten zijn, maar dat lukt me dus niet. Ik wil hem graag loslaten en verder naar mijn toekomst kijken. Ik moet zeggen dat ik al wel weer beter in mijn vel zit. Ik zorg dat ik er goed uit zie en probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Maar elk momentje dat ik geen afleiding hebt kruipt hij mijn gedachten weer binnen. Ook in mijn dromen komt hij bijna elke nacht terug, eerst dumpte hij mij meerdere malen per nacht, nu droom ik over het algemeen dat hij mij weer terug wil.
Wij hebben nu geen contact meer, laatste keer dat wij dat hadden was hij heel afstandelijk.
Oja voor mijn probleem op sex gebied heb ik professionele hulp ingeschakeld.
Al met al een heel verhaal, maar zit er enorm mee. Ik wil graag verder, hem loslaten, en lekker genieten van mijn vrijgezellen tijd. Ik weet dat er op deze wereld meer mannen rondlopen dan hij en dat er vast eentje bij zit die beter is dan hij. Maar hoe ga ik dit ook werkelijk geloven?