YEEEEEEEEEEEHAAAAAAAA

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:07

*AARGH* um ik denk dat ik ergens anders een frietje ofzo ga halen hihi nee hoor ik ben ook van de partij!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:11

Jajaja foodfight...cool!!

Dusse...dit wordt een datumpie prikken voor de Efteling??

Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 20:26

NA MIJN EXAMENS.. want ik wil wel mee...

en de phyton si super gaaf als je echt KEIHARD gilt... Heb ik ook gedaan, was helemaal schor, maar nog nooit zo gelachen.. En t schip was dicht.. Maar in de ozmer moet je zolang wachten, wij waren in het najaar, was best goed te doen, misschien wat koud, maar ik denk dat ik vooral in het sprookjesbos op een paddestoel ga zitten... En dan trieste liedjes zingen... woohoohoohoohoo...

Laui

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:06

datum prikken na het boktweekend? voor eind aug ofzo? als iedereen terug is van zijn/haar vakantie??

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 00:35

Jaaaaah super goed plan! Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:31

doen we en iedereen krijgt een ijsje van bart en yor *evil grin*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 15:29

Ik had vannacht gedroomd dat we met z'n allen in de Efteling waren en dat we in Villa Volta gingen enzo. En even later gingen we in een nieuwe attractie...dat was een glijbaan met spijkers! Die vond ik helemaal niet zo leuk..

Ik weet het, 't slaat nergens op maar dat heb ik vaker *LOL*

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:12

wahahahah kewl
vila volta vind het leukste van de hele efteling!
droomvlucht vond ik beetje tegenvallen
hihi als jullie in de glijbaan met spijkers gaan haal ik ondertussen nog wel wat meer ijsjes *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:18

hmmm ben alleen als baby in de efteling geweest. gemeen he van mijn ouders. En alles wat ik over de efteling gehoordt heb is dat mijn oudste broer verdwaalde.
heb volgens mij wat gemist in mn opvoeding

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:21

He, is dit een nieuw bokt-evenement? Bokken zonder paarden? Efteling is kewl...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:24

ik zou misschien komende maandag naar de efteling gaan met 3 vriendinnen, maargoed ik kan het niet betalen Verdrietig kmoet even zuinig zijn dan kan ik bokt-weekend zelf betalen, een hele uitdaging voor mij, want dan mag ik dus geen gelduit geven, en normaal geef ik megeld al uit voordat ik het heb dus tja.. hihi maarja hetgaat me wel lukken Lachen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:40

Ik heb ookal gedroomt over het boktweekend. heel vreemd dat we midden in de nacht waaren verdwaald met onze 2 paarden (jura en ik waren er alleen op uit)en toen kwamen heike en bart en renate (die niet mee gaat???) ons redden met zaklampen ofzo verder weet ik er niet veel meer vanaf vind het ook vaag dat ik droom over mensen die ik nooit heb gezien nog vager misschiend at ik wel weet dat jullie in de droom voorkwamen maar ik niet weet hoe jullie eruit zagen ofzo..
pffffffff

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 18:24

Oooooooh, lief van ons, dat we je redde Lachen 't Is maar de vraag of we dat IRL ook zouden doen. Hmm.. Misschien als je heeel lief bent Schijnheilig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 21:17

Hey... Villa volta is vreselijk dom... Echt waar, geen ruk aan... Vond de Python veel gaver, en de waterbaan... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... Laui in de bocht... Was echt te gaaf... Maar daar stond dus een super rij, zelfs eind okt...
Marjo: mijn ouders vonden het altijd onzin, en ze namen ons alleen mee naar het Land van Ooit (lang geleden), en de efteling hebben we gedaan met iemands verjaardag, mocht mijn zussie ook mee. Maar mijn ouders zijn niet van die rijtypes... Ik ook niet eigenlijk... Bah, als je ziet hoe lang dat duurt af en toe...

Laui

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:19

Haha, rijen kunnen ook heel leuk zijn, of nie, Heike? *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 21:22

jaja... Met een zeer boeiend persoon wel, maar ik kreeg onwijs last van mijn benen en mijn rug... En dan ben ik nog wel kerngezond, en dan 2 min in zo'n attractie, dan zit ik liever op een paddestoel in het sprookjesbos obscene liedjes te zingen *eg*

Laui

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 00:17

Hahaha ik zie het al helemaal voor me, Laui op een paddestoel obscene liedjes zingen en al die kleine kinderen die erom heen komen staan! *LOL*

Ik heb ook altijd van die vage dromen, ook al een paar keer van het boktweekend maar dat ben ik vergeten!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 13:10

Naja, ik krijg wel de neiging als je op de Python of op de Waterbaan (hoe heet dat??) staat te wachten, maar je weet waarvoor je het doet (not)... 2 min lol, en het valt nog tegen ook. Dan maar lekker hotdogs vreten..

Ik zit nu Macafee te downloaden, en nu gaan ze allemaal leuke dingen doen hier... Grommm..

Laui

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 18:42

Piranja (maar dan met een ~ op de n dacht ik en zonder j, ik weet niet waar de zit op het toetsenbord)

Maar je kan het beste op een doordeweekse dag gaan, niet in een vakantie en dan moet het een beetje somber weer zijn...dan kan je overal zo doorlopen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 18:47

ze willen hier in juli augustus gaan... Da's dus midden in de zomer vakantie... Als het rotweer is is het inderdaad best te doen, en dan heb je ook niet het sardientjes gevoel..

Laui

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 18:50

Inderdaad...pfff als je met 30 graden midden in de vakantie gaat....nee dan word ik gek denk ik!!

En ik heb al zo'n hekel aan wachten!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-01 18:52

Ja ik ook... Voel me dan zo'n null... Jemig... Lijkt me echt niks..

Laui