[ENQ] Enquête: positierijkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlooo

[ENQ] Enquête: positierijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 15:40

Hallo!

Wij zijn 3 studenten hippische bedrijfskunde en moeten voor de module ondernemen en adviseren in de paardensector een innovatief product ontwerpen. Ons idee is positierijkleding. Er zijn verschillende discussies hierover op het internet te vinden en wij denken dat dit product te realiseren is en op de markt is te brengen. 80% van de paardensporters in Nederland is vrouw en er worden per dag 500 babys geboren, dus wij denken dat meer mensen tegen dit probleem aanlopen. Zwangere vrouwen zullen niet meer intensief paardrijden maar wij denken dat als men met paarden bezig is toch het liefste in rijkelding loopt.
Wij willen jullie vragen deze enquête in te vullen, ookal ben je niet zwanger of heb je er niet direct mee te maken. Wij willen graag de mening van anderen in de paardensector horen.
Bedankt voor de medewerking!

Groetjes, Marloes, Dionne en Lara

1) Leeftijd
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?
4) Wat vindt je van het idee? En waarom?
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom?
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom?
7) Wat voor prijs zou je hiervoor willen betalen?
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55
Laatst bijgewerkt door No_worries op 13-10-10 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:45

1) Leeftijd 25 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? ben nu voor de 2de keer zwanger en heb zelf 2 paarden
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? ik wordt vrij snel dik en dan konden de knoppen niet meer dicht maar dit is opzich ook met een grotere broek te verhelpen of een elastiekje ertussen
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Ik weet niet of ik eraan zou beginnen het ligt erg aan de prijs gezien je vaak wanneer de buik naar voren komt toch niet meer rijd (toeminste ik niet) kan me voorstellen dat dit bij andere vrouwen anders is. Maar voor mij zou het niet nodig zijn.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Wanneer de prijs niet te hoog ligt en het ook in de paardenwinkels of internetshop goed verkrijgbaar is vast wel.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Zoals eerder ik denk het niet gezien ik toch niet meer rijd zo gauw de buik echt verschijnt dus dan is voor het eventjes dat ik dus alleen te dik ben voor me rijdbroek een elastiek of lange trui even makkelijk
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
Bij deze prijzen zou ik er nog overdenken ook al zou het echt voor een kortere periode zijn, bij hogere prijzen niet meer.
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:49

marlooo schreef:
Hallo!

Wij zijn 3 studenten hippische bedrijfskunde en moeten voor de module ondernemen en adviseren in de paardensector een innovatief product ontwerpen. Ons idee is positierijkleding. Er zijn verschillende discussies hierover op het internet te vinden en wij denken dat dit product te realiseren is en op de markt is te brengen. 80% van de paardensporters in Nederland is vrouw en er worden per dag 500 babys geboren, dus wij denken dat meer mensen tegen dit probleem aanlopen. Zwangere vrouwen zullen niet meer intensief paardrijden maar wij denken dat als men met paarden bezig is toch het liefste in rijkelding loopt.
Wij willen jullie vragen deze enquête in te vullen, ookal ben je niet zwanger of heb je er niet direct mee te maken. Wij willen graag de mening van anderen in de paardensector horen.
Bedankt voor de medewerking!

Groetjes, Marloes, Dionne en Lara

1) Leeftijd 23 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Ja mijn moeder
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? Na een tijdje ging de broek niet meer dicht
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Wel een leuk idee, er zijn genoeg mensen die in de paardenwereld zitten en niet daarvoor hun positiekleding vuil willen maken.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Ja, om bovenstaande reden. Ik denk dat er een kleine markt voor is. je bent imemrs gebonden aan zwangere ''paarden''vrouwen
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Ik denk het wel omdat ik dan niet als ik naar de paarden ga mijn positiekleding vuil hoef te maken.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:22

1) Leeftijd 25 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? ja, verzorgt wel en af en toe recreatief gereden
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? er was geen fijn zittende rijkleding, heb dus in mijn joggingbroek gereden.
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Ik zou het een super goed idee vinden!
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Ik denk ook zeker dat dit haalbaar is, zolang de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is, en het product makkelijk verkrijgbaar wordt.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Als ik destijds zo'n rijbroek makkelijk kon kopen had ik het zeker gedaan.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:22

1) Leeftijd
23
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?
ja, zelf paardgereden tot 12 weken, toen paarden verzorgd
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?
De vaak brede band van de paardrijbroek zat al gauw te strak/in de weg. Voelde niet lekker!
Ik denk niet dat er een grote markt voor is, vanwege verschillende redenen. Het is vaak een dure aanschaf een paardrijbroek, en voor die 5 maandjes dat je hem echt nodig hebt vind ik het zonde van het geld. Daarbij stoppen juist veel mensen met actief rijden als de buik begint te groeien (en dan pas de broek nodig hebt) omdat het niet meer comfortabel is met zo'n grote buik. Voor die recreatieve ritjes kun je dan ook prima gebruik maken van je positie spijkerbroek.
nee, zie bovenstaande redenen
nee dus
a
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 06:12

1) Leeftijd
20 jaar
Ja, het laatste.
De broek past niet meer he. En zonder die broek kan je moeilijk rijden.
Super! Er zijn best wat vrouwen die doorrijden tot de bevalling.
Als je let op de rekbaarheid van de stof, kan het best. De broek moet natuurlijk niet knellen, maar wel strak zitten.
Zeker weten! Paardrijden is mijn lust en leven, dat wil ik zo lang mogelijk doen.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:53

1) Leeftijd 22 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Bij de eerste zwangerschap heb ik gereden tot 14 weken zwangerschap, daarna kwam ik er achter dat ik zwanger was en ben gestopt.
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? Ik heb sowieso geen rijbroek, ik zou dus prima in een zwangerschapsbroek kunnen rijden
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Ik zou het zelf nooit aanschaffen. Ten eerste omdat ik het voor mezelf onverantwoord om zwanger te gaan paardrijden. Daarbij schaf ik sowieso zo min mogelijk positiekleding aan, zolang kan je het toch niet dragen.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Het zal weinig verkocht worden, vermoed ik.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? nee, ik rijd geen paard als ik zwanger ben
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:03

1) Leeftijd 23 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? nee
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? ik kan me voorstellen dat broeken niet meer gaan passen en shirtjes of jassen ook niet prettig zitten
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? ik vind het een goed idee, er zijn inderdaad veel vrouwen die in verwachting raken en toch willen blijven rijden, dan is het wel zo prettig als je passende kleding hebt
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? ik denk dat het idee haalbaar is, mits de prijs/kwaliteit verhouding goed is, zulke kleding draag je hooguit een paar maanden en de meeste vrouwen zijn niet van plan om daar een kaptiaal aan uit te geven. Ook is het enigszins belangrijk hoe de kleding er uit ziet, niet te degelijk/saai
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? ja dat denk ik wel, een hond moet je ook blijven verzorgen, waarom een paard dan niet?
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:08

1) 25
2) Ik ken ze
3) broeken kunnen niet dicht
4) goed idee
5) ja moet kunnen
6) ja als het goed verkrijgbaar is via online en offline kanalen. Bijvoorbeeld even breed als de collectie van harrys horse
7) 40 euro voor een cheap ass kwaliteit. Ik zou er ook 100 euro voor willen betalen als de kwaliteit goed is en ik hem nog aan vriendinnen etc kan uitlenen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:14

1) Leeftijd 25
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Ik ken mensen met een eigen paard die zwanger raakte, zij reden niet lang door.
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? Zodra de buik dikker werd reden ze niet meer.
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Ik denk niet dat veel zwangere vrouwen nog rijden.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Nee, zie vorige vraag.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Nee, ten eerste rij ik altijd in spijkerbroeken en losse shirts/truien, en ten tweede zou ik niet meer rijden.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55
niet meer dan normale rijkleding

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:20

Citaat:
1) 29 jaar
2) Ik ken ze.
3) Te dikke buik, rijbroeken zitten niet meer fijn. Of opgeblazen laarzen niet meer aan krijgen. Te dik niet meer op/af paard komen.
4) Goed idee, misschien dat mensen dan langer kunnen blijven rijden.
5) Ja, er is vast interesse voor.
6) Ja, mist ik nog kan/wil rijden en mijn gewone rijkleding niet meer goed zit.
7) e) Meer dan €55

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:21

1) Leeftijd : 21
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? : zelf paardgereden tot ca. 20 weken
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? : geen problemen tov. rijkleding, wel was steun in mijn rug erg fijn geweest ivm. bekkenklachten. Ik heb in mijn zwangerschap geen positiekleding nodig gehad.
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? : Het is een gat in de markt :D
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? : Ja dat denk ik wel, mits je ook naar een fysiotherapeutische en/of verstevigende werking kijkt,
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? : Mogelijk, moet het me wel ondersteunen
b) Tussen de €25 en €35 : je kan de broek niet jaren gebruiken, dus ik wil er geen zware prijs voor neerleggen.

rocky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:00

1) Leeftijd 19
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?Nee, ik wacht nog even met zwanger worden! :P
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?Nou zelf heb ik daar nog geen ervaring mee, maar een aantal vriendinnen van mij zijn zwanger of geweest, en liepen in spijkerbroek of joggingpak rond op stal. Zij vonden dit echt niet prettig! Ik kan me voorstellen dat je rijbroek erg gaat knellen. we zijn toen op zoek geweest naar een speciale broek voor zwangere vrouwen die paardrijden, maar die zijn nergens te koop! dus het bleef bij een jogging broek.
4) Wat vindt je van het idee? En waarom?Ik vind het echt een super idee! zeker omdat het in Nederland nergens te verkrijgen is. Als ik later zwanger ben zou ik er ook niet aan moeten denken om dik een half jaar in joggingpak rond te moeten lopen op stal. Dat doet zn mooie dikke buik geen eer aan! Ik zou ook op stal er leuk uit willen zien als ik zwanger zou zijn, ook al rijd je dan niet meer.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom?Ik denk dat het haalbaar is! ook omdat het nog niet te verkrijgen is. Ik zal mijn vriendin vertellen dat ze bij jullie moet wezen als jullie dit gaan uitwerken.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom?Ja!!, de reden hierboven. Zelf thuis een stal waar je elke dag rond loopt. Ik zou dan niet de hele dat in een jogging broek willen lopen.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55

e) Meer dan €55

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:02

1) Leeftijd 32 jaar
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? zelf gereden toen ik zwanger was
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? band van broek zat te strak, broek kon niet meer dicht
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? bestaat al, dus is niet nodig. Is te bestellen via Duitse websites. Misschien wel een idee om de broeken via Nederlandse winkels en websites beschikbaar te maken
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? ja, want product (positierijbroek) bestaat al, zie vorige antwoord
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? nee, want ik paste de iets grotere rijbroek van mijn man en kon na 14 weken niet meer rijden ivm klachten. Dit zal bij een eventuele 2e zwangerschap waarschijnlijk niet anders zijn. Bovendien zou ik na de 20e week toch niet meer willen rijden ivm de risico's. Voor die paar weken ga ik geen positierijbroek aanschaffen
7) Wat voor prijs zou je hiervoor willen betalen? nvt
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:06

1) Leeftijd 28
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? ben nu zwanger
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? gedoe met knoopjes en de rits. mijn endurance/ fietsbroek deed het lang goed maar zat toch niet helemaal lekker
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? op zich een prima plan
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? het kan haalbaar zijn mits de prijs zodanig is. Je gebruikt hem immers niet zo heel lang.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Als de prijs zodanig is dan zou ik het aanschaffen, helaas kan ik nu niet meer rijden en dat speelt ook mee natuurlijk.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45

d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:34

1) Leeftijd : 31 jaar
ja, heb twee kinderen, heb bij beide gereden, bij de laatste ook tot 30 weken op concours geweest.
rijbroeken: de taille sluit niet meer.
rijjasjes: krijg je nog dicht door de knopen boven je buik te sluiten maar oogt niet echt charmant natuurlijk.
dressuurblouses: veel te korte panden aan de voorzijde.
rijlaarzen: soms moeilijk ivm vocht in de benen.
heel goed. Bestaande positierijkleding is er wel maar ontzettend duur (boven de 200 euro), dus ik ben op wedstrijd gegaan met een witte legging en een blootkomende buik en heb verder met leggings thuis getraind.
ik weet het niet, ik neem aan dat de kleding zo duur is omdat de markt kleiner is en je de prijs dus wel hoog moet houden om de kosten eruit te krijgen.
ja, afhankelijk van de prijs, omdat je het niet zo lang draagt.
e) Meer dan €55 (maar niet al te hoge prijzen en graag ook wedstrijdkleding in het assortiment, thuis vind ik het minder erg om een legging aan te trekken, maar op wedstrijd vond ik het niet zo fijn om geen echte broek aan te kunnen en ik zou ook wel iets van 30 Euro willen betalen voor een zwangerschapsdressuurblouse.)

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:53

1) Leeftijd.
23
Ja, Ik zelf heb gereden tot 32 weken, daarna ging het echt niet meer, mijn buik zat me stomweg té veel in de weg
Weinig, mijn normale rijbroek heb ik gewoon gebruikt, lintje om de sluitingen en tada je hebt een grotere band, vervolgens rits verder openen naarmate het nodig is en gaan met die banaan. Lang vallend shirt en en buikband eronder en niemand die het zag
Niet makkelijk uitvoerbaar als busness case, vooral niet omdat er al verschillende merken voor niet te veel geld zwangerschaps rijbroeken op de markt hebben gebracht
Nee, het bestaat al, zie oa.: http://www.kraemer-pferdesport.de/websa ... ubref=HTML
Nee, zoals al geschreven, een lintje en de rits wat open volstaat prima!
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35

c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

marlooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 15:59

dankjewel voor alle reacties! :D
gelukkig veel positieve reacties!
Wij weten dat het product inderdaad al in duitsland bestaat :)

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:19

marlooo schreef:
Hallo!

1) Leeftijd, 38
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Ik heb de hele zwangerschap gereden.
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? Ik reed met een legging of positiejeans.
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Er bestaan al positie-rijbroeken, alleen vond ik ze te duur voor die korte periode die je ze draagt.
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? Zeker is het haalbaar want het is er al. En waarom? Zie vorige antwoord.
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? Is afhankelijk van de prijs. En waarom? Omdat het net iets prettiger zal rijden dan een jeans of legging.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:52

marlooo schreef:
1) Leeftijd 39
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? ja, t/m 32e week
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? kon geen rijkleding vinden, gelukkig heeft m'n moeder een oude rijbroek vermaakt
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? super
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? ja
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? ja afhankelijk van de prijs, want het is toch maar heel tijdelijk
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35 x
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 22:00

1) Leeftijd 19
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan? Ik ken mensen die wel gereden hebben tijdens de zwangerschap
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem? (ik dus niet) maar mensen vonden het wel lastig om passende kleding te vinden
4) Wat vindt je van het idee? En waarom? Ik vind het een super idee, ook al rijdt niet iedereen tijdens de zwangerschap, het is wel fijn om toch naar je paard te kunnen in rijkleding
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom? Waarom zou het niet haalbaar zijn? De vraag is eerder, waarom is het er nog niet?
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom? Absoluut, dan kan ik bij mijn paard zijn zonder dat ik gewone kleding aan moet
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:04

1) Leeftijd
23
Ja ben zelf zwanger nu en rijd nog paard.
Het zit gewoon niet meer lekker, en elke keer een grotere maat word te duur.
Goed idee, maar het bestaat wel al.
Als het voor een leuke prijs kan is het zeker haalbaar
Ben nu zelf opzoek naar oplossing, dus zou het zeker kopen
d) Tussen de €45 en €55, je draagt het maar zo kort dat het wel leuk moet blijven.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:26

1) Leeftijd 30
2) Heb je zelf paardgereden of paarden verzorgd toen je zwanger was, of ken je mensen die dit hebben gedaan?ja, ik ben gestopt met paardrijden toen ik ongeveer 16 weken zwanger was. Ik heb een eigen paard
3) Wat zijn de problemen die je hebt ondervonden ten opzichte van rijkleding? En waarom was dit een probleem?eerlijk gezegd geen. toen ik gestopt ben met rijden zat mijn kleding me nog niet in de weg
4) Wat vindt je van het idee? En waarom?persoonlijk denk ik dat het niet zo'n gat in de markt is. maar dan kijk ik uitsluitend naar mezelf. Als ik niet rij en toch met de paarden bezig ben loop ik het liefste net als anders gewoon in een oud kloffie. Bij voorkeur niet van de onflatterende paardrijbroeken
5) Denk je dat dit idee haalbaar is? En waarom?uiteraard haalbaar. maar zoals bij vraag 4 al gezegd denk ik niet dat het zo'n ontzettende hit is, sorry
6) Als je zelf zwanger bent of raakt, zou je dit product dan kopen? En waarom?nee. ik ga voor die paar keer in de week dat ik rij geen of in ieder geval zo min mogelijk geld uitgeven aan dingen die ik weinig tot niet zal gebruiken.
a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55
mocht ik al een dergelijke rijbroek kopen, dan betaald ik daar niet meer dan 45 euro voor.

_Nadia_

Re: Enquête: positierijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:58

1) Leeftijd
27
Verzorgen wel, maar ben direct gestopt met rijden bij alle 3 mijn vorige zwangerschap en deze huidige.
Geen
Leuk voor de wat fanatiekere ruiters, maar voor mij hoeft het niet, ik rij niet als ik zwanger ben, ik vind het risico te groot.

Vast wel, als de prijs juist is en de marketing goed.

Nee dus, ik rij niet zodra ik zwanger ben.

a) Minder dan €25
b) Tussen de €25 en €35
c) Tussen de €35 en €45
d) Tussen de €45 en €55
e) Meer dan €55

A dus, maar ik zou het dus niet kopen.

Mars

Re: Enquête: positierijkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 16:10

[PP] >> [STW]