Beter hadden ze dagen van 34 uur verzonnen!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xyvonnex

Beter hadden ze dagen van 34 uur verzonnen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 11:55

Tja de tittel zegt het al, ik kom gewoon tijd te kort.Ben een alleenstaande mam,heb 3 honden,3 katten,2 papegaaien en een baardagaam.Oppas hond van de buurman ,twee oppas kindjes van 0 en 2 jaar van de buurvrouw en een schoonmaakbaantje bij een buurvrouw.Plus twee paardjes die ook de nodige aandacht willen.Ik vraag me eigen af hoe mensen het doen met kinderen,die fultime werken en ook nog eens paarden hebben.Ik zelf ben een hele dag van hot naar her aan het racen om het voor elkaar te krijgen.Maar het past gewoon niet in de 24 uur.
MISCHIEN IEMAND MET GOEDE TIPS!!!!

Mars

Re: Beter hadden ze dagen van 34 uur verzonnen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:56

[MW] >> [LZP]

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:04

Misschien iets minder hooi op je vork nemen? :(:) Verzorgster zoeken voor je paarden? Klinkt pittig wat je doet zeg..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:06

Ik ben geen mam maar heb wel hetzelfde probleem :=
48 uur zou nóg mooier zijn O:)

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:08

Ik heb zelfs nog geen eens kinderen en ik kom altijd, maar dan ook echt altijd tijd te kort. Voor school naar de paarden/sporten, door naar school, door naar werk enzovoorts. Dan zit er hier thuis nog een lieve hond die ook graag naar het bos gaat en uit wilt, en dan nog maar niet gesproken over mijn sociale leven wat ook af en toe wat aandacht nodig heeft. En dan nog de gebruikelijke dingen hier in huis die nog gedaan moeten worden, en dan woon ik zelfs nog thuis! Kan me dan ook niet voorstellen hoe iemand met kinderen/paarden het allemaal voor elkaar krijgen. Maar uiteindelijk zijn we het toch zelf die het zo druk voor ons maken. Kinderen, ok maar honden/katten en paarden kies je voor om deze in huis te nemen terwijl iedereen weet hoeveel tijd hierin gaat zitten. Enige tip die ik voor je heb is het misschien iets rustiger aan te doen wat betreft dieren die je zelf in huis neemt?

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:09

Nou dan maak je het jezelf toch steeds weer drukker en zul je straks dagen van 40 uur nodig hebben.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:11

Iedereen heeft precies even veel tijd gekregen in een dag. Het klinkt mij in de oren dat je je prioriteiten niet goed hebt.

Vraagje van mijn kant. Kan je van alles wat je doet ook ten volste genieten?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:14

Heel eenvoudig: keuzes maken. Je kunt niet alles tegelijk, dus je moet prioriteiten stellen.

Ik zou ook heel graag weer een eigen paard hebben, een hond nemen, een extra studie doen, al mijn vriendinnen wekelijks spreken, mijn huis redecoraten, enz, enz, enz. Maar dat gaat niet naast een fulltime baan, het opstarten van een bedrijfje en universitaire studie (om maar niet te spreken over een huishouden en een relatie). Dus neem ik genoegen met twee keer in de weken tutten met een bijrijdpaard, geen huisdieren, 1 studie tegelijk en mijn vriendinnen eens in de zoveel weken eens spreken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:17

Tjah, je doet het jezelf aan. Je maakt je zelf drukker dan dat je kwijt kan.

Ik zou gewoon wat prioriteiten gaan stellen.

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 12:29

ja die tijd gebrek die ken ik wel:

fulltime baan
2 paarden
2 katten
1 hond
eigen huis
partner (die wil ook af en toe aandacht :) )
vrijwilliger in het asiel

kortom hier ook tijd gebrek.
mijn prioriteiten liggen ten alle tijden bij mijn dieren, daar heb ik bewust voor gekozen, en zal er dus ook de zorg voor moeten dragen.

in dagen van absoluut tijd gebrek blijft mijn huishouden vaak liggen, maar gelukkig is mijn vriend zo dat hij ook af en toe een stofzuiger vasthoud of al doet koken enzo, dat scheelt wel!!

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 14:00

Ier_ schreef:
Misschien iets minder hooi op je vork nemen? :(:) Verzorgster zoeken voor je paarden? Klinkt pittig wat je doet zeg..
ks van missen

Met de tijd misschien een verzorgster,maar vindt het leuk om naar ze toe te gaan en te verzorgen.En afentoe is het behoorlijk pittig,weet ik van voor of achter niet meer.
Maar we blijven racen :D
Mister01 schreef:
ja die tijd gebrek die ken ik wel:

fulltime baan
2 paarden
2 katten
1 hond
eigen huis
partner (die wil ook af en toe aandacht :) )
vrijwilliger in het asiel

kortom hier ook tijd gebrek.
mijn prioriteiten liggen ten alle tijden bij mijn dieren, daar heb ik bewust voor gekozen, en zal er dus ook de zorg voor moeten dragen.

in dagen van absoluut tijd gebrek blijft mijn huishouden vaak liggen, maar gelukkig is mijn vriend zo dat hij ook af en toe een stofzuiger vasthoud of al doet koken enzo, dat scheelt wel!!

Das ook wel pittig ja , net wat je zegt prioriteiten liggen ten alle tijden bij mjin kinderen en beesjes.(zal ik toch misschien een vriend moeten gaan nemen :9 voor het huishouden te doen

[
eenitraM schreef:
Tjah, je doet het jezelf aan. Je maakt je zelf drukker dan dat je kwijt kan.

Ik zou gewoon wat prioriteiten gaan stellen.
)

Dat gaat dus niet zo goed,want kan en wil niks missen.IK weet wel dat ik het mezelf aandoe en wil niet lopen zeuren ofzo.Maar wou weten of er nog meer mensen zijn die daar last van hebben. 8-)

Kaka schreef:
Heel eenvoudig: keuzes maken. Je kunt niet alles tegelijk, dus je moet prioriteiten stellen.

Ik zou ook heel graag weer een eigen paard hebben, een hond nemen, een extra studie doen, al mijn vriendinnen wekelijks spreken, mijn huis redecoraten, enz, enz, enz. Maar dat gaat niet naast een fulltime baan, het opstarten van een bedrijfje en universitaire studie (om maar niet te spreken over een huishouden en een relatie). Dus neem ik genoegen met twee keer in de weken tutten met een bijrijdpaard, geen huisdieren, 1 studie tegelijk en mijn vriendinnen eens in de zoveel weken eens spreken.

Vindt ik super dat je dat kan hoor,ik krijg het niet voor elkaar.

[quote

Vraagje van mijn kant. Kan je van alles wat je doet ook ten volste genieten?[/quote]

Jawel , genieten doe ik zeer zeker hoor.Van alle dingen. :7 vanavond ff echt iets voor mezelf doen,ga nl naar guns n roses in antwerpen. :D

Eciara schreef:
Nou dan maak je het jezelf toch steeds weer drukker en zul je straks dagen van 40 uur nodig hebben.

Dat gaan we maar niet doen,kan echt niks meer bij.VOL=VOL

sHaKiEjLaVeR schreef:
Enige tip die ik voor je heb is het misschien iets rustiger aan te doen wat betreft dieren die je zelf in huis neemt?

Dat is een goede tip,mijn poeske is al bijna 20 en ook al twee bejaarde honden van 13,5 jaar.hoop dat ze het nog lang vol houden,maar zou geen diertjes meer erbijnemen,mocht er iets met hun gebeuren.

Patriciavt schreef:
Ik ben geen mam maar heb wel hetzelfde probleem :=
48 uur zou nóg mooier zijn O:)
:D :D :D :D :D :D :D Zeker dan zou ik ook geen probeem hebben :+

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 14:06

Oeps zie dat het alweer drie uur is,snel mijn jongste halen van school.
Thuis wat drinken en koekie erbij.Dan met de honden naar de paarden,Alvast gaan voeren voor de nacht want deze mam gaat rocken vanavond :D :D ;) :P :9 *D 8-)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 14:20

veel plezier vanavond!!! :D
zou graag met je mee gaan!!

ik denk ook wel dat het ondanks dat je overal bewust voor hebt gekozen het goed is dat je af en toe gewoon iets helemaal voor jezelf doet.

ik weet wel die dieren is ook ontspanning, dat is het voor mij ook, maar dat je even een avondje nergens achteraan hoeft te zorgen is ook weleens lekker!!!

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:52

Haha, heel herkenbaar! Veel plezier vanavond!
Ja, er zitten echt te weinig uren in een dag.
Tips heb ik niet, maar zit nu wel weer veel te laat op Bokt, morgen om 7:30 gaat de wekker weer ;)

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 00:54

YEAH :D was helemaal vet 8-) cool *D gaaf :9 die Guns n roses.Ben net thuis,en ga ff boterham eten :Y) .Was ik dus door gebrek aan tijd nog niet aan toe gekomen :+ Daarna ff honden uitlaten en alle diertjes die thuiswonen verzorgen.Wat dus wel half drie wordt eer ik kan gaan slapen :z :z :z :z Wat ook wel zal lukken na weeral een te korte dag.(het is maar goed dat ik niet elke week naar een concert ga,dat zou ik er niet bij kunnen hebben :+ )

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

A_nita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:35

Je was zeker in Antwerpen ;) ik hoorde van 'n collega dat het een goed concert was.
Heb je nog wel tijd om te bokken :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:36

Misschien minder vaak op bokt doorbrengen. Scheelt ook weer uren :=

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 20:41

Heel herkenbaar idd! Mijn god ik loop ook de hele dag te rennen en te draven om alles gedaan te krijgen (en dat lukt dan vaak nog niet). Probeer alles zo effecient mogelijl te doen maar t leven blijft haasten haasten haasten :7

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:00

het schijnt ook met de tijd van nu te maken te hebben dat iedereen het altijd zo ontzettend druk heeft.

misschien omdat alles om je heen altijd ook zo snel gaat ofzo, ik weet het ook niet.

het is in ieder geval af en toe wel eens heeeeeel erg lekker om een middagje op de bank te hangen zonder nog van alles en nog wat te moeten doen!!!

ach ja, that's the way it is!!

fijn dat het concert wel super gaaf was!!!
toch even lekker ontspanning helemaal voor jezelf!!

ik merk wel dat ik gewoon heel veel tijd kan inkorten door alles gewoon goed te plannen van tevoren.
zo staan mijn paarden een half uur rijden van mijn huis.
maar dan neem ik mijn hond mee, rijden we eerst langs het strand (dat is nl op de weg naar stal) en dan daarna paarden doen.
of juist andersom eerst paarden en dan strand/bos. dat scheelt ook al weer een hele hoop tijd.

succes!!