Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verzorgster zoeken voor je paarden? Klinkt pittig wat je doet zeg.. 

)Ier_ schreef:ks van missenMisschien iets minder hooi op je vork nemen?Verzorgster zoeken voor je paarden? Klinkt pittig wat je doet zeg..
Mister01 schreef:ja die tijd gebrek die ken ik wel:
fulltime baan
2 paarden
2 katten
1 hond
eigen huis
partner (die wil ook af en toe aandacht)
vrijwilliger in het asiel
kortom hier ook tijd gebrek.
mijn prioriteiten liggen ten alle tijden bij mijn dieren, daar heb ik bewust voor gekozen, en zal er dus ook de zorg voor moeten dragen.
in dagen van absoluut tijd gebrek blijft mijn huishouden vaak liggen, maar gelukkig is mijn vriend zo dat hij ook af en toe een stofzuiger vasthoud of al doet koken enzo, dat scheelt wel!!
voor het huishouden te doeneenitraM schreef:)Tjah, je doet het jezelf aan. Je maakt je zelf drukker dan dat je kwijt kan.
Ik zou gewoon wat prioriteiten gaan stellen.
Kaka schreef:Heel eenvoudig: keuzes maken. Je kunt niet alles tegelijk, dus je moet prioriteiten stellen.
Ik zou ook heel graag weer een eigen paard hebben, een hond nemen, een extra studie doen, al mijn vriendinnen wekelijks spreken, mijn huis redecoraten, enz, enz, enz. Maar dat gaat niet naast een fulltime baan, het opstarten van een bedrijfje en universitaire studie (om maar niet te spreken over een huishouden en een relatie). Dus neem ik genoegen met twee keer in de weken tutten met een bijrijdpaard, geen huisdieren, 1 studie tegelijk en mijn vriendinnen eens in de zoveel weken eens spreken.
vanavond ff echt iets voor mezelf doen,ga nl naar guns n roses in antwerpen. 
Eciara schreef:Nou dan maak je het jezelf toch steeds weer drukker en zul je straks dagen van 40 uur nodig hebben.
sHaKiEjLaVeR schreef:Enige tip die ik voor je heb is het misschien iets rustiger aan te doen wat betreft dieren die je zelf in huis neemt?
Patriciavt schreef:Ik ben geen mam maar heb wel hetzelfde probleem
48 uur zou nóg mooier zijn
Zeker dan zou ik ook geen probeem hebben
was helemaal vet
cool
gaaf
die Guns n roses.Ben net thuis,en ga ff boterham eten
.Was ik dus door gebrek aan tijd nog niet aan toe gekomen
Daarna ff honden uitlaten en alle diertjes die thuiswonen verzorgen.Wat dus wel half drie wordt eer ik kan gaan slapen
Wat ook wel zal lukken na weeral een te korte dag.(het is maar goed dat ik niet elke week naar een concert ga,dat zou ik er niet bij kunnen hebben
)