Hmm, Priscilla komt me zo ophalen, lekka zwemmuh!! In een soort van openluchtzwembad, heb er wel zin in hoor!!! 't Word vandaag nogal warrum duz, lekkur zonnen! Haha heb ik wel nodig, ik ben zo wit als een ijsbeer!
moniquelucky
Geplaatst: 02-08-01 09:11
Veel plezier!!! ik ga naar t strand, lekker zonnen!!!met heleboel mensen van de manege, gezellig!!!! groetjes monique en dat we maar lekker bruin mogen worden!!!
Lautje
Geplaatst: 02-08-01 09:34
Ja, ik heb eergisteren ook gezwommen. Ik hou niet zo van zwemmen, alleen als het heel erg warm is (zoals deze week dus).
Zou dus eerst gaan tennissen met mijn vriendje, maar we besloten toch maar naar het zwembad te gaan.
Lekker joh! Er was eerst niet zo heel veel zon, later wel. En ik ben onwijs bruin geworden! Was ook wel nodig, anders lacht iedereen in Alanya mij uit als ik daar naar het strand ga....
Alleen een nadeel dat ik een haltertop-bikini aanhad, want ik heb nu twee van die leuke schuine witte strepen tot aan mijn nek....
Spirit
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 18:11
Hmm, het is niet eens 29 graden geworden!!! Brr fris was t! En t water was ijskoud! Er was wel een coolie glijbaan een steile gele, Pris en ik gingen er samen af hahaha naast elkaar. Was wel leuk!
Pink_Horizon
Geplaatst: 02-08-01 21:27
oh heerlijk zwemmen. Alleeb heb ik er altijd zon hekel aan om heel de dag in het zwembad te zitten. Na 10 min in het water heb ik het wel weer gezien Maar gelukkig heeft mijn vriend sinds 2 weekjes een groot zwembad in de tuin Heerluk!
axeltje
Geplaatst: 02-08-01 21:29
Ble zwemmen! Alleen aan het strand gaat het, maar dat gebeurt niet vaak!