net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 22:47

Ha mensen,

Net heb ik wat bizars meegemaakt! Mijn moeder en ik gingen naar Ikea Delft om een nieuw bed voor mij te scoren.
We kwamen rond etenstijd binnen en het was stervensdruk. Verwachtten wij niet op dinsdagavond ;) maar dat dachten vast meer mensen.
Wij stonden al een kwartier in een enorme rij met een ijzeren trolley, daarop onze dienblaadjes met eten en een toetje. Al gauw begonnen achter ons een paar mensen ruzie te maken. Een meisje had een maxi cosi met een heel kleine baby erin. Haar vriendin en vriend stonden erbij. Ik wilde ff het babietje bekijken, maar ze draaide meteen haar maxi cosi om. Nou, dan niet...
Achter haar stond een vrouw met haar vriend en schoonmoeder. Opeens draait het moedertje zich om en schreeuwt: kijk voor je mens, zit niet zo vies naar mijn baby te kijken!
Het draaide uit op een gekissebis tussen die meiden (dat waren het nog, miss begin twintig). De vriend van de moeder, echt een machoman, begon zich ermee te bemoeien. Hij schold het meisje 'dat vies naar de baby keek' al gauw uit voor prostituée maar dan de scheldversie, en dergelijke. Die vent begon de meid te bedreigen met in elkaar slaan, en zij deed er steeds weer een schepje bovenop.
Mijn moeder en ik stonden er pal voor, wij durfden niet om te kijken. Ik begon meteen te trillen, ik vind dit soort dingen verschrikkelijk!
En ja hoor, na een paar vermaningen van het ikea personeel gebeurde waar ik al bang voor was. Ineens een enorm gegil. De twee mannen begonnen elkaar te duwen en sloegen elkaar vervolgens enorm hard tegen elkaars hoofd. De een pakte onze trolley en sloeg de ander er vol mee tegen zijn bakkes. De vrouwen sloegen er ook lustig op los. De ene vrouw (schoonmoeder, al wat ouder) lag binnen no time knock out op haar buik op de grond, haar schoondochter zat er met een flinke bloedneus naast. Haar vriendje en de macho man pakten overal bakken met mayonaise en bestek vandaan en begonnen op elkaar in te hakken. Mijn moeder pakte me bij de hand, en wij renden weg. Ik was compleet in paniek, en erg overstuur! Ik geneerde me naar, ik stond als enige te janken!
De mannen werden na 5 minuten bebloed en onder de blauwe plekken uit elkaar getrokken en door de security en hysterische vriendinnetjes afgevoerd.
De hele ikea afdeling was bezaaid met scherven, ketchup en mayonaiseklodders. Mijn moeder in ik konden achteraan sluiten in een andere rij...
Wij waren allebei helemaal van de kop af! We hebben eerst een stel familieleden gebeld om te spuien, en ik doe het hier nog even op bokt. Ongelofelijk toch, dit verwacht je niet in een ikea. Die ene vrouw had nota bene een kleine baby bij haar. Die kon alleen maar gillen en gauw haar baby in veiligheid brengen.
Ik wil niet discrimineren maar het waren echt allemaal super asocialen, echt Maaskantje-volk! Kom dan jongen, ik sla je voor je bek, zo ging het de hele tijd door.
Als er mensen zo vervelend doen tegen elkaar, hadden ze er voor mijn part meteen uitgekickt moeten worden, voor het te laat was. Reken maar dat ze een hoop schade veroorzaakt hebben!

Pff, dit is even gelucht!
Reaguren maar ;)
Groetjes een geschrokken bokker die zonder bed naar huis is gegaan!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:50

jeee...dat klinkt gezellig :o
Dan maar en andere keer terug voor je bed :(:)

Maartxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:51

Jeetje wat een verhaal!! Ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent!!

robert45

tokkies dus!

erg vervelend voor je om het mee te maken. Helaas zijn bepaalde normen en waarden ver te zoeken bij bepaalde mensen..

Sita_

Leuk zo'n avondje Ikea... :\ Ik kan me voorstellen dat je helemaal overstuur was!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:52

dat zijn nou viswijven.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 22:52

Het was echt asocialiteit ten top! Ik denk dan; joh hou je mond en laat die domme gasten kletsen. Zitten al die gezinnetjes daar te eten, komen er een stel van die **** langs! Je zal er maar lopen met je kind!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:54

moet je nu op de grond slapen? ;)

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:54

Nou leuk zon avondje ikea... :(:) wat een mensen heb je ook op de wereld.!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:55

OMG OMG OMG, jeetje, zal wel even schrikken zijn idd....Jeetje...had niet willen ruilen met je.

Bumba01

Jeetje lekker aso dan..
Maar ik weet wel, als ik daar met mijn kindje had gezeten (die ik niet heb hoor), en ze hadden mijn kind ''per ongeluk'' aangeraakt, hadden hun wel een probleem gehad..

bfsunshine

Pff sommige mensen, en dat zijn dan volwassenen? :+

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:56

Denk je ook een lekker rustige avondje IKEA te hebben...tsja ik verbaas mij hier niet meer over, hoewel ik het zelf nooit in een winkel mee hebt gemaakt en daarbuiten ook hoogst zelden. Mentaliteit van de tegenwoordige mens.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 22:56

haha nee ik heb mn oude bed nog :) ik was blij dat mn vriend er niet bij was, die wil altijd graag vrede stichten. Dan had ie letterlijk en figuurlijk een deksel op zijn neus gehad!
Maar het was super bedreigend, ik dacht: straks trekken die lui messen, of krijg ik wat tegen mijn hoofd!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:58

Niet eens het bed gelukt, dat is wel extra sneu.

Tja, het gebeurd. Hopelijk maakt de baby het goed en zijn er geen echte verwondingen ontstaan bij wie dan ook. Nog een beetje lekker kunnen eten?

Arme schoonmakers naderhand, dat zal een troep zijn geweest. Hopelijk zijn die mannen er niet zonder waarschuwing (of boete, ook best) vanaf gekomen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:59

:oo OMG... toch een ander avondje dan je verwacht..
Ik schoot enerzijds wel in de lach toen ik het las omdat ik t ook zo voor me zie.. maar je zal er maar bij zijn..
T zal geen pretje geweest zijn :(:) je weet natuurlijk niet wat zulke mafkezen op zak hebben.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:00

....
Echt waar soms sta ik gewoon met mijn bek vol tanden om hoe stom mensen zich kunnen gedragen.
En dat allemaal om hoe iemand kéék, jemig ....

Niet gek dat je zo geschrokken was, je weet nooit wat er kan gebeuren. Pffff

xRoosje

Re: net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:02

Poeh heftig zeg.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:02

Mijn vriend moest ook lachen toen hij mij huilend aan de tel had. Eerst schrok ie zich naar natuurlijk ;)
Ik vind dat tegenwoordig mensen niet meer rustig een probleem op kunnen lossen, meteen moet er een hoop verbaal geweld aan te pas komen. Dat valt me zo vaak op! Ik word daar heel bang van.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:03

altijd gezellig bij ikea delft!! Jeetje wat een aso lui en het ging ook helemaal nergens over.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:04

Wow, dan schrik je je idd kapot.. Wat een asociaal volk. Gelukkig ben je zelf met de schrik vrij gekomen!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:05

Persoonlijk vind ik Ikea normaal gesproken het toppunt van saaaaai... in elk geval was er nu wat te beleven... :D
Maareh... ik hoop dat je de bedreigende beelden gauw van je netvlies kunt krijgen. Kan het me helemaal indenken dat je erg bent geschrokken. Maar goed, er zijn nou eenmaal mensen die op die manier met elkaar communiceren. En die komen ook wel eens bij de Ikea...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:07

Nou hier in [***] is altijd wat te beleven hoor.

Of het nou in het bos is, in de stad of in IKEA.

Alleen nooit als ik er ben *\o/*
Raar volk, echt waar.... En erg sneu nog dat jij nog een keer terug moet voor je bed. (als ik dat goed had begrepen)
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 21-09-10 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 23:07

Gelukkig kwam ik met de schrik vrij. Het arme babietje ook. Alleen jammer dat ie zo'n tokkie familie heeft! Zal wel niet veel van terecht komen, die leer in elk geval vroeg knokken!

Nummus

Re: net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 23:11

Oh god ik heb ooit eens gewerkt met iemand die ik voor dat soort dingen wel aan zag ja... alleen dacht ik constant dat ze het met mij wou uitvechten (ze mocht me niet)! Viswijven zijn erg... en hun kerels nog erger!

Wat vreemd, het lijkt wel een soort verknipte comedy scene... :(:) Ga maar lekker niksen zou ik zeggen, dat bed moet maar een andere keer he?

En dan denk ik dat Asofoort gestoord is - Delft kan er ook wat van!