Zaterdag kreeg ik een brief van de Vitens. Of ik snel mijn meterstanden door wilde geven anders werd ik afgesloten.
Huh?? Beetje lachend natuurlijk dan moeten ze de hele flat afsluiten bedacht ik nog, want de watermeter zit afgesloten voor ons en kunnen we allemaal niet bij.
Vandaag maar eens even met de woningstichting gebelt en jammer..... Geen gezamelijke watermeter.

Mijn hart ging harder kloppen en ik had mijn zaakje niet voor elkaar.
Maar even gebelt met Vitens. Wat kan ik verwachten? ongeveer 1,50 per kuub mevrouw , hoger absoluut niet, oke dan is het nog afwachten wat de standen zijn.
Ben net gebeld weer door de woningstichting en toen ik in mijn huis kwam op 1-6-2007 stond hij op 129 kuub. En nu staat hij op 315 kuub. Jeetje mevrouw, was het antwoord u bent zuinig.......
Even snel een rekensom gemaakt moet ongeveer 300 euro betalen, voor 3,5 jaar wonen.
Nou ja het is niet anders en zal hem ook wel betalen maar hoe is het mogelijk dat Vitens niet eerder aan de bel getrokken heeft.
Wat ik mij nog kan herinneren dat ik inderdaad de meterstanden door heb gegeven bij het verhuizen. Ik had toen in ie tijd wel gebelt met de woningstichting omdat ik geen watermeter kon vinden. Nee dat was logisch wat hij zat in de galerij achter een deur die afgesloten was. Hier kunnen wij alleen bij mevrouw, was het antwoord. Nou prima de waterstand doorgekregen en zelf doorgegeven. En toen............ Ik heb geen idee meer.
Maar nu mag ik nog even wat betalen........ Heerlijk