Exen...zucht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maritha
Berichten: 185
Geregistreerd: 13-03-06
Woonplaats: sint-oedenrode

Re: Exen...zucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:21

Ik ben ook eens 2x met een jongen uit geweest, en hij was helemaal stapel verliefd op me, maar ik niet op hem. Heb dat toen dus gezegd, en hij heeft me ook die hele dag alleen maar lopen bellen en smsen. Ik heb er toen niet op gereageerd. Gelukkig was dat naar 1 dag wel afgelopen.
Vond het toen maar n iks dat hij die dag contact bleef zoeken. Ben expres bij mijn ouders gaan zitten de hele avond, zodat ik niet alleen thuis was. Moest er niet aan denken dat ie op de stoep stond.

Hij had namelijk ook nog eens rare verhalen verteld, toen het uit was gegaan mijn zijn ex, dat hij er zo aan onderdoor ging dat ie zijn spullen gepakt heeft, en een hele tijd naar Belgie vertrokken is, en dat hij het leven niet meer zag zitten toen. Nou daar had ik dus geen zin in en hoopte dat hij niet zo gestoord bij mij op de stoep stond.

Frisssty

Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Helmond

Re: Exen...zucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:53

jup..vriendjes zijn vervelend. Wel oppassen. Soms kunnen ze gek worden. Vind hem nu al wazig aan het doen. Heb zelf ook zo ex. Na een jaar stalken eindelijk opgehouden :) Met een beetje hulp van mijn huidige vriend. Die kon er niet tegen dat ik constant lastig werd gevallen.

Gewoon bot zijn. Als hij echt van je had gehouden had hij geen verklaring ''ge-eist'' gek dat het is XD
Love is like heaven, But it can hurts like hell ;)