Meer mensen last van opruimwoede?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sinds deze zomer ben ik bij mijn vriend in gaan wonen en al voor die tijd maar nu nog, zijn we druk bezig om het huis op te knappen zodat mijn spullen ook een plekje kunnen krijgen. Dus we hebben de logeerkamer opnieuw gestuct, geverfd en behangen, zelfde met de slaapkamer, inloopkast gemaakt en nu zijn we druk bezig met het verven van de binnen- en buitenboel. Jammer is dat je voor met name de buitenboel zo afhankelijk bent van het weer
En het liefst de boel voor deze winter gedaan is want nog een winter met die afbladderende kozijnen lijkt me niet goed 
En kaarsjes staan er altijd al
Enige verschil is dat de tuinset nu wel weer in de schuur staat, schoongemaakt en wel. 
Lekker vooruitzicht om straks met zo min mogelijk troep van ouderlijk huis in een nieuw huisje te beginnen
DaisyDarling schreef:Gooya schreef:Opruimwoede wel, maar de uitvoering hèHeb vandaag al wel mijn winterkleren verruild voor mijn zomerkleren. De rest moet nog.
Moet je niet je zomerkleren voor je winterkleren verruilen? of ben ik nou gek
Gezellig maken met lichtjes etc. indd.

Schoonmaken doet mijn nieuwe hulp in 3 weken tijd het hele huis weer spik en span alles flink gesopt
en mijn woonkamer is altijd in dezelfde sfeer dus die verander ik ook niet

rebeltje schreef:Nee, ik kan het echt echt echt nog niet accepteren dat de zomer voorbij is en de herfst er alweer is

En vriendlief lag te maffen
Maar ik nog even wat ideën op doen