Euh wat ik voor mijn verjaardag wil? Geen idee???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whitepanther

Euh wat ik voor mijn verjaardag wil? Geen idee???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 19:14

Hebben jullie dat probleem nou ook??

Dat wanneer mensen je vragen wat je voor je verjaardag wil hebben je het echt niet weet?? Ook lastig voor je vrienden, want geld geven is onpersoonlijk krijg je dan als antwoord (kan ik me ook wel in vinden).... Hebben jullie dit nou ook?? (ohja en iemand nog leuke ideetjes voor leuke cadeau's ?? )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:14

In jouw naam misschien een donatie aan een goed doel?

Er is een centraal cadeautopic.
Ik tem wel even :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-09-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:15

Je kan me altijd blij maken met een sauna bon :D

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:15

ik heb het ook...
ik geef gewoon eerlijk toe dat ik alles al heb... en wat ik niet heb, koop ik meestal zelf voor ik het kan vragen :o
dus wat ik zeg... ofwel: verras me, ofwel aan vriendinnen om iets leuks te gaan doen...

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:16

ik maak altijd een lijstje in de loop van het jaar. Als ik jarig ben of met sinterklaas mail ik dat lijstje rond.

ClaudiaHS

Ik vraag elk jaar het zelfde.
Of een H&M bon of een divoza bon, altijd handig.

itsmi

Ik heb het ieder jaar! Ik vier mijn verjaardag ook niet meer, dus dat bespaart m'n vrienden een hoop gedoe! Als mensen mij wel een kadootje willen geven maakt het mij echt niet uit wat ze geven. Als ze niks geven vind ik het ook goed. Doordat ik nooit iets weet/zeg, komen ze vaak met de meest originele dingen! Maar ze voelen zich niet verplicht om iets te geven..

Vorig jaar hadden m'n vriendinnen echter een suprise party georganiseerd, dat was ook al erg origineel..

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:18

Ik weet het ook nooit
(ben morgen jarig en word bestalkt met vragen)
maar ik vind het ook zo raar om wat te vragen;
Ben zo bang dat het te duur is enz.
we (2 vriendinnen en ik)hebben nu een afspraak van +/- 10 euro voor een cadeautje,want de een doet voor 3 euro en de ander voor 15 (bij wijze van spreken)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:18

*steekt een vinger op*

ja dat heb ik dus ook! als ze vragen om een lijstje te maken wat ik wil voor m'n verjaardag, kerstmis, nieuwjaar oid krijg ik er NIETS op. En meestal wil ik gewoon geld, kan je mee doen wat je wil, maar is ook zo 'egoïstisch' om op je lijstje te zetten.. Achja hier zijn veel ruitersportzaken in de buurt en op dat lijstje vraag ik dan cadeaucheques, altijd een leuk idee omdat je dan zelf iets leuks uit kan kiezen! Je kan altijd dingen vragen die je eigenlijk best goed kan gebruiken, maar mijn probleem is dan dat het dingen zijn voor m'n pony en best duur (denk maar aan een nieuw bontje, longeersingel..) :)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:19

rakni schreef:
ik maak altijd een lijstje in de loop van het jaar. Als ik jarig ben of met sinterklaas mail ik dat lijstje rond.

Ik vind het altijd een beetje hebberig overkomen als mensen dat doen.
Heb zelf ook niks nodig en vind het leuker als mensen gewoon gezellig langskomen,
hoef geen cadeautjes!

Bonnen en geld zijn anders wel leuk om te krijgen maar veel mensen vinden dat stom om te geven.

xRoosje

Re: Euh wat ik voor mijn verjaardag wil? Geen idee???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:55

Als mensen vragen wat ik wil hebben, bedenk ik gewoon iets wat ik zelf al had willen kopen.
Zoals bijvoorbeeld: sieraden, een sjaal of een cadeaubon.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 19:58

Ik heb altijd het hele jaar door goede ideeën en dan vlak voor mn verjaardag weet ik het niet meer :')
Heb nog tot 19 oktober om wat te bedenken.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:00

Dat is idd erg moeilijk :P
Maar meestal lopen al mijn vriendin in het geheim naar mijn moeder, dan hebben ze altijd schop in de roos :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:02

Ik heb dit jaar voor het eerst dat we gister het toevallig ergens over hadden, zo van dat is wel handig om te hebben.. En dat heb ik nu meteen even naar mijn moeder gesmst ;) Normaal weet ik het ook nooit :n

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:04

ik raak alle sieraden altijd kwijt,
ben allergisch voor sjaals,
Dus dat is al niets,
en als ik m'n vriendinnen een vliegen- of regendeken voor de pony moet vragen,
(of nieuwe cap +rijlaarzen voor mezelf)
dus áls ik het moet zeggen doe ik altijd 'iets voor de pony' (halster,halstertouw)
dat was echt het enige wat ik nodig ben :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:08

Ik weet prima wat ik wil, maar een trailer of derde paard voor mijn verjaardag zit er denk ik niet in. O:)
Scheelt dat de helft van mijn famlilie niet eens langs komt of een kado geven, vrienden weten eigenlijk altijd zelf iets heel leuks te vinden en mijn ouders geven meestal gewoon een geldbedrag.

Ik heb een totaal andere smaak voor kleding, schoenen en sieraden dan mijn ouders, dus dat is helemaal niks. Boeken en dvd's heb ik niet veel mee, 'iets leuks voor op mijn kamer' ligt toch al stoffend onder in de kast ect. ect. Meestal betalen mijn ouders dus een grote rekening van mij voor mijn verjaardag. Afgelopen jaar waren dat Lowlandskaartjes die ik anders zelf betaald had en het het jaar daar voor een grote DA rekening van mijn paarden. Niet orgineel, maar heb er tenminste wat aan. :Y)

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 20:11

Ik ben niet zown sieraden mens.... sjaals heb ik er ook zat van... voor mn pony heb ik op dit moment zelfs niks nodig... Ik had een nieuwe stijltang en fohn nodig, maar die heb ik nu van mn collega's gekregen dus het enige wat ik graag wil hebben is veels te duur :+ (spiegelreflex camera)

Ik weet het dus echt niet... misschien een mooie canvas van mn poown voor aan de muur ofzo...

Hahaha ja dat heb ik vaak ook met mn ouders vorig jaar waren het nieuwe banden voor mn auto en dit jaar een rekening van mn pony :+

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:13

ik heb met een vriendin eigenlijk altijd gehad dat we elkaar nooit cadeautjes gaven :o
en toen besloten we dit jaar... om elkaar dan iets te geven, mocht je het gewoon noemen; dat wat je altijd al wilde hebben. Ik heb nog altijd niets gevraagd :') maar het scheelt want dan kan je gewoon voor de laatste 5 jaar een mooi cadeau vragen :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:20