Vanmiddag moest ik even mijn vriend thuis afzetten, dus ff met de auto.
Reed op een voorrangsweg en er kwam een auto vanaf de afrit van een snelweg, stonden haaientanden aan zijn kant. En hij zag me en remde. En opeens geeft ie vol gas.
Ik heb echt uit alle macht geremd en dacht nog 'pffff net niet' en mee klap ik er vol bovenop

zijn auto (busje) draaide deels weg aan de achterkant door de klap, en vervolgens geeft hij gas bij en rijdt er echt keihard vandoor!!

Ik m'n auto aan de kant gezet, gelukkig stopte er meteen een getuige (welke achter mij reed). En die heeft zijn kaartje met zijn gegevens aan me gegeven en is meteen achter die bestuurder van dat busje aan gereden. Godzijdank heeft hij het kenteken en alles opgeschreven en het bedrijf waar die man heen ging. Het bleek een Poolse man te zijn, en even later stond er een hele groep polen om die getuige heen dus die heeft gauw gemaakt dat ie weg kwam.
Ik heb meteen de politie gebeld, en deze waren er erg snel, en meteen aangifte gedaan. Politie ging ook nog even een kijkje bij dat bedrijf nemen... en er lag nog een wieldop van dat busje, dus die hebben ze ook meteen meegenomen..
Mijn auto rijdt gelukkig nog wel, maar de bumper is echt helemaal aan gort. Kan wel janken, ben superzuinig op mijn auto, en dan dit. Welke gek rijdt er nou in godsnaam door??
Heeft iemand weleens zoiets meegemaakt en hoe is dat afgelopen?
Ik heb foto's gemaakt van de schade aan mijn auto en bel morgen meteen mijn verzekering.