Vriend zegt altijd 'weet nog niet' of 'misschien'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:14

Ik zeg het ook heel vaak :+ ik kan me voorstellen dat het best wel ergerlijk is, maar op een of andere manier heb ik er gewoon moeite mee om me vast te leggen op dingen xD en ik zeg het ook vaak uit gewoonte. :=
komt misschien ook omdat mijn gezondheid en energie-level niet altijd optimaal zijn geweest en je wil afspraken niet altijd naderhand weer afzeggen omdat je ziek bent of door ziekte andere belangrijke dingen hebt laten liggen die dan prioriteit hebben.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:15

Dit herken ik ook wel! Al valt het bij mijn vriend wel mee.. Vind het erger dat als ik gewoon zie en merk dat er iets aan de hand is en ik vraag er naar dat hij antwoord met : 'Niks'. 'Er is niks'.

Dát kan mij flink irriteren. Vooral omdat ik behoorlijk gevoelig ben en dit dus gauw in de gaten heb.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:21

Waarom zou je op zondag al willen weten hoe laat je op donderdag bij je vriend bent?

Dát ik op donderdag naar mijn vriend ga vind ik al leuk genoeg om te weten. Die tijd komt wel, donderdag is op zondag nog zó ver weg.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Vriend zegt altijd 'weet nog niet' of 'misschien'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:23

Om de rest van mijn donderdag ook te kunnen plannen gezien ik nog andere dingen te doen heb ook? :+

LittleWillow

Berichten: 638
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:26

Herkenbaar :j

Ik ben van het vooruitplannen en weet graag waar ik aan toe ben maar hij ziet wel hoe de dingen komen en spreekt het liefst maximaal paar uur vantevoren iets af... Voor mij best lastig maar je leert ermee omgaan en rekening mee te houden. Hij helpt me mijn control-freak maniertjes in toom te houden zeg maar ;)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:28

Tja. De rest van mijn donderdag plan ik dan gewoon alvast. Dan komt die exacte tijd voor de afspraak met mijn vriend later wel.

Soms lopen dingen uit, soms heb ik ineens tijd over. Dan wil ik ook flexibel genoeg kunnen zijn om dat in te passen. Ik hoef niet op zondag al de rest van mijn week vastgelegd te hebben in exacte tijdstippen. Ik kan me ook goed voorstellen dat anderen dat ook niet willen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Vriend zegt altijd 'weet nog niet' of 'misschien'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:42

Ik wel. Als ik niet goed plan geraak ik niet rond en ik ga mezelf niet in miserie laten komen omdat een ander vindt dat er tijd genoeg is. :D Geen uur doorgeven = pech hebben als het uur dat je wilde afspreken op donderdag tegen woensdag niet meer kan. :+

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 10:45

Klopt, dat is dan idd gewoon pech hebben. Kan ik ook prima mee leven. :j

Ik plan in het leven al genoeg. Voor mijn werk, evenementen waar ik naartoe ga, wedstrijden, medische afspraken... Bij afspraken met mijn vriend wil ik graag een zekere mate van spontaniteit houden. Ik vind het andersom bij hem ook prima om te weten of ik met eten op hem kan rekenen of niet, hoef geen exact tijdstip te weten. Kan hij dat nog niet zeggen, dan even goede vrienden hoor. Eet ik wel alleen, plan ik wel wat anders, zie ik hem na het eten wel. :j

Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Vriend zegt altijd 'weet nog niet' of 'misschien'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:20

troost je
ik had gisteravond afgesproken met vriendje dat hij naar mij kwam
zijn gsmlader lag nog bij me, en ik wilde vertellen over mijn eerste werkdag, dat wat anders uitgedraait was dan ik verwachtte (negatief)

stuur ik savonds een smsje dat mijn stiefpa niet moest werken en dat ik naar hem kon komen, en of die morgenavond meeging naar mijn pa gaan eten

krijg ik een smsje terug (kwartiertje voor ik ging aanzetten) dat hij mee wilde gaan eten, maar dan die avond (gisteren dus) wilde overslaan, kwestie dat ik mijn privacy zou hebben ...
(was de vorige keer een discussiepunt, omdat hij al 2-3 weken iedere avond kwam, en ik dan niet goed in men vel zat met mijn toenmalig werk, dat ik gevraagd had om een avond niet te komen dat ik wat tijd voor mezelf wilde (eens lekker lang in douch staan, scheren, etc, wat bokken, dingen die ik niet kon doen als hij er was) )
oh man, was ik kwaad en gekwetst toen hij hier gisteren mee af kwam
ik had een rare dag gehad op het werk, wilde praten met hem, knuffelen, en dan bepaalt hij dat ik privacy nodig heb en we elkaar niet zien, en hoor ik nadien dat hij met een vriend in tstad op een terrasje zat ...

ik denk dat we mannen gewoon nooit gaan begrijpen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:24

Maar had je hem in die sms dan ook laten weten dat je een rotdag achter de rug had en behoefte had om je verhaal te doen en een arm om je heen?

IMO kun je op zo'n moment van de ander niet verwachten dat hij/zij kan ruiken waarom jij die avond wél wilt afspreken terwijl je eerder hebt aangegeven dat je graag wat tijd voor jezelf wilde.

We verwachten duidelijkheid van de ander, maar wees dan zelf ook duidelijk. En ben je niet duidelijk, wees dan ook niet teleurgesteld als de ander niet meteen begrijpt wat je wilt. Er zijn nog steeds maar weinig mensen die kunnen gedachtenlezen. ;)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:31

Duhelo schreef:
troost je
ik had gisteravond afgesproken met vriendje dat hij naar mij kwam
zijn gsmlader lag nog bij me, en ik wilde vertellen over mijn eerste werkdag, dat wat anders uitgedraait was dan ik verwachtte (negatief)

stuur ik savonds een smsje dat mijn stiefpa niet moest werken en dat ik naar hem kon komen, en of die morgenavond meeging naar mijn pa gaan eten

krijg ik een smsje terug (kwartiertje voor ik ging aanzetten) dat hij mee wilde gaan eten, maar dan die avond (gisteren dus) wilde overslaan, kwestie dat ik mijn privacy zou hebben ...
(was de vorige keer een discussiepunt, omdat hij al 2-3 weken iedere avond kwam, en ik dan niet goed in men vel zat met mijn toenmalig werk, dat ik gevraagd had om een avond niet te komen dat ik wat tijd voor mezelf wilde (eens lekker lang in douch staan, scheren, etc, wat bokken, dingen die ik niet kon doen als hij er was) )
oh man, was ik kwaad en gekwetst toen hij hier gisteren mee af kwam
ik had een rare dag gehad op het werk, wilde praten met hem, knuffelen, en dan bepaalt hij dat ik privacy nodig heb en we elkaar niet zien, en hoor ik nadien dat hij met een vriend in tstad op een terrasje zat ...

ik denk dat we mannen gewoon nooit gaan begrijpen

dus jij zegt "ik heb ruimte en privacy nodig".
Vriend besluit je die te geven en dan ook wat tijd voor zichzelf te nemen.
En nu ben je boos ? :?
Ik denk niet dat het aan de man ligt in deze. :+

Je vriend kan er toch niet aan doen dat jij vertrekt voor hij uberhaupt bevestiging stuurt dat je kan komen? Die afspraak op terras was wsl al gemaakt. Hij kan toch niet als een hondje in zijn bench blijven wachten tot jij denkt van "goh laat 'k em eens uitlaten kheb er behoefte aan!"

Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 11:43

Ayasha schreef:
Duhelo schreef:
troost je
ik had gisteravond afgesproken met vriendje dat hij naar mij kwam
zijn gsmlader lag nog bij me, en ik wilde vertellen over mijn eerste werkdag, dat wat anders uitgedraait was dan ik verwachtte (negatief)

stuur ik savonds een smsje dat mijn stiefpa niet moest werken en dat ik naar hem kon komen, en of die morgenavond meeging naar mijn pa gaan eten

krijg ik een smsje terug (kwartiertje voor ik ging aanzetten) dat hij mee wilde gaan eten, maar dan die avond (gisteren dus) wilde overslaan, kwestie dat ik mijn privacy zou hebben ...
(was de vorige keer een discussiepunt, omdat hij al 2-3 weken iedere avond kwam, en ik dan niet goed in men vel zat met mijn toenmalig werk, dat ik gevraagd had om een avond niet te komen dat ik wat tijd voor mezelf wilde (eens lekker lang in douch staan, scheren, etc, wat bokken, dingen die ik niet kon doen als hij er was) )
oh man, was ik kwaad en gekwetst toen hij hier gisteren mee af kwam
ik had een rare dag gehad op het werk, wilde praten met hem, knuffelen, en dan bepaalt hij dat ik privacy nodig heb en we elkaar niet zien, en hoor ik nadien dat hij met een vriend in tstad op een terrasje zat ...

ik denk dat we mannen gewoon nooit gaan begrijpen

dus jij zegt "ik heb ruimte en privacy nodig".
Vriend besluit je die te geven en dan ook wat tijd voor zichzelf te nemen.
En nu ben je boos ? :?
Ik denk niet dat het aan de man ligt in deze. :+

Je vriend kan er toch niet aan doen dat jij vertrekt voor hij uberhaupt bevestiging stuurt dat je kan komen? Die afspraak op terras was wsl al gemaakt. Hij kan toch niet als een hondje in zijn bench blijven wachten tot jij denkt van "goh laat 'k em eens uitlaten kheb er behoefte aan!"

wa hadden sochtends afgesproken dat hij naar mij ging komen tegen rond 18 uur (tijdens de week als we afspreken komt hij naar mij, en in het weekend ik naar hem, omdat mijn moeder niet goed ter been is en graag heeft dat er snachts iemand thuis is, en normaal werkt mijn stiefvader van 16-3 uur, dus blijf ik in de week thuis, nu was mijn stiefpa echter thuis en kon ik eens naar hem gaan, omdat hij anders zaagt dat ik nooit es naar hem thuis ga, snap je :D)
dus de afspraak stond al vast, maar ik had gestuurd dat ik naar hem kon komen, en wnnr hij met de hondjes ging wandelen dat ik zou meegaan.
waarop hij antwoord dat we elkaar dan drie dagen na elkaar gingen zien , en dat hij vond dat ik wel wat privacy kon gebruiken.
ik heb er trouwens op geantwoord dat ik hem wel wilde zien (en 4 redenen gegeven waarom) die hij allemaal genegeerd heeft.
daarom ben ik boos, omdat HIJ vind dat IK MOET privacy nemen (ik kan dat wel zelf beslissen, als hij privacy nodig heeft, geen probleem, maar daar moet hij geen halfuur op voorhand mee afkomen, dat doe ik ook niet, en hij moet niet beslissen voor mij wanneer ik tijd voor mezelf nodig heb,en al zeker niet omdat ik momenteel weer werkloos ben en me al hele dagen zit te vervelen...)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:07

Het is idd niet netjes van hem om voor jou te beslissen dat jij privacy nodig hebt. Dat kun jij zelf het beste.

Maar dan nog denk ik dat een hoop wrijving voorkomen kan worden door duidelijk te zijn. Komt een sms'je niet over zoals jij het hoopt of wilt, bél dan gewoon en zeg wat je dwars zit. En maak afspraken over al dan niet langskomen vervolgens mondeling, kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:12

Karin schreef:
Het is idd niet netjes van hem om voor jou te beslissen dat jij privacy nodig hebt. Dat kun jij zelf het beste.

Maar dan nog denk ik dat een hoop wrijving voorkomen kan worden door duidelijk te zijn. Komt een sms'je niet over zoals jij het hoopt of wilt, bél dan gewoon en zeg wat je dwars zit. En maak afspraken over al dan niet langskomen vervolgens mondeling, kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

tuurlijk is dat waar, dat er een hoop kan voorkomen worden door duidelijk te zijn, helaas zit ik nu in het geval dat ik wel duidelijk was (na mijn smsje had hij gebeld :D), maar dat hij me daarna straal genegeerd heeft.

zoals ik zei, mannen, wat ben je ermee.
Zoals in het geval van de TS kan ik ook niet zo goed omgaan, ik plan graag mijn dagen (die planning loopt meestal wel verkeerd, maargoed)
maar, als ik werk, in combi met mijn paarden, moet ik gewoon weten wanneer dat vriendlief komt, of wanneer ik naar hem moet gaan, want als we elkaar niet zien ben ik voor 21-22 uur niet thuis (tegen dat ze allemaal hun aandacht en beweging gehad hebben)
als we elkaar wel zien krijgen ze een dagje rust (staan toch in de weide) tuttel ik wat minder lang, en zorg ik dat ik thuis ben tegen het afgesproken uur.
voor mij werkt het dus niet als ik maar een uur op voorhand weet hoe we afspreken...

Charica

Berichten: 1263
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:13

Mijn vriend had dat ook... }:0
Typisch geval van bindingsangst bij hem...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:14

Duhelo schreef:
wa hadden sochtends afgesproken dat hij naar mij ging komen tegen rond 18 uur (tijdens de week als we afspreken komt hij naar mij, en in het weekend ik naar hem, omdat mijn moeder niet goed ter been is en graag heeft dat er snachts iemand thuis is, en normaal werkt mijn stiefvader van 16-3 uur, dus blijf ik in de week thuis, nu was mijn stiefpa echter thuis en kon ik eens naar hem gaan, omdat hij anders zaagt dat ik nooit es naar hem thuis ga, snap je :D)
dus de afspraak stond al vast, maar ik had gestuurd dat ik naar hem kon komen, en wnnr hij met de hondjes ging wandelen dat ik zou meegaan.
waarop hij antwoord dat we elkaar dan drie dagen na elkaar gingen zien , en dat hij vond dat ik wel wat privacy kon gebruiken.
ik heb er trouwens op geantwoord dat ik hem wel wilde zien (en 4 redenen gegeven waarom) die hij allemaal genegeerd heeft.
daarom ben ik boos, omdat HIJ vind dat IK MOET privacy nemen (ik kan dat wel zelf beslissen, als hij privacy nodig heeft, geen probleem, maar daar moet hij geen halfuur op voorhand mee afkomen, dat doe ik ook niet, en hij moet niet beslissen voor mij wanneer ik tijd voor mezelf nodig heb,en al zeker niet omdat ik momenteel weer werkloos ben en me al hele dagen zit te vervelen...)

Haaa dat maakt de situatie heel anders.... Dan zou ie bij mij ook de wind vanvoren gekregen hebben..... := Helemaal niet netjes om je zo af te blazen :x Heb je er al over gesproken met hem?
Mannen bedoelen zulke dingen nl meestal niet slecht (hoe frustrerend ze ook zijn, kan daar soms ook boos om worden. :=) dus misschien dat het iig met de beste bedoelingen was? Dat maakt het niet minder frustrerend maar haalt de scherpe randjes er misschien af?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:15

Hij heeft je gebeld, maar dat telefoontje heb jij gemist? Of heb je hem wel gesproken? In het eerste geval kan ik me voorstellen dat hij dan iets anders gaat doen.

Jij plant graag je dagen, maar je planning loopt meestal wel verkeerd? Wat vindt jouw vriend daar dan van? Kan me voorstellen dat het wel prettig is als het van beide kanten komt. :)
Laatst bijgewerkt door Karin op 15-09-10 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:16

Charica schreef:
Mijn vriend had dat ook... }:0
Typisch geval van bindingsangst bij hem...

Ook een manier, plak er maar een labeltje op. :j

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:20

Karin schreef:
Charica schreef:
Mijn vriend had dat ook... }:0
Typisch geval van bindingsangst bij hem...

Ook een manier, plak er maar een labeltje op. :j

Hoe accepteer je anders dat er mensen zijn met andere manieren dan jij? :')

Iemand die plannen maakt heeft autisme
iemand die liever gewoon ziet wat komt heeft bindingsangst
Iemand die beetje chaotisch in't kopke is, heeft op zijn minst ADHD...

Ja onze samenleving zit vol met mensen met gedragsstoornissen. :D Het is zo erg dat niets hebben tegenwoordig meer gedragsstoornis is dan wel wat hebben. :+
Een van de weinige dingen waar ik me behoorlijk aan kan ergeren. :o begrijp je't niet? Prop et dan in een hokje dat je wel begrijpt, past et nie? Dan duw je wat harder :j

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:22

Als door een psycholoog of psychiater is vastgesteld dat hij het heeft, dan mag het wat mij betreft best bindingsangst heten. :D

En als je het de ene keer op de ene manier doet en de andere keer op de andere manier - de ene keer plannen en de andere keer juist niet - dan raken mensen helemaal in de war, want dát kan niet natuurlijk. ;)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:26

Dan heb je vast verschillende dingen Karin :j Zou je je niet eens laten nakijken? Misschien heb je wel iets interessants, onbekends dat nog niet in DSM IV opgenomen is O:)
Uhum... Sorry behoorlijk offtopic :o

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:32

Ik pas niet in een hokje, mijn kont is te dik (vrij naar Loesje geloof ik). Zelfs de DSM IV is te beperkt voor mij. ;)

Ik blijf erbij dat communicatie heel belangrijk is als je samen een relatie wilt onderhouden. Er zullen altijd dingen zijn die de ander op een andere manier doet dan jij en andersom. De ene manier is ook niet per definitie beter dan de andere. Wil je de ander echt veranderen?

Communiceren en zo duidelijk mogelijk zijn, en er niet van uitgaan 'dat de ander dat toch wel moet snappen' - in mijn relatie botst het ook echt wel eens, maar we zijn allebei nogal van de duidelijkheid en dat scheelt (voor ons iig) al een boel.

Duhelo

Berichten: 28558
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:42

Ayasha schreef:
Haaa dat maakt de situatie heel anders.... Dan zou ie bij mij ook de wind vanvoren gekregen hebben..... := Helemaal niet netjes om je zo af te blazen :x Heb je er al over gesproken met hem?
Mannen bedoelen zulke dingen nl meestal niet slecht (hoe frustrerend ze ook zijn, kan daar soms ook boos om worden. :=) dus misschien dat het iig met de beste bedoelingen was? Dat maakt het niet minder frustrerend maar haalt de scherpe randjes er misschien af?

we hebben dan wat heen en weer gesmst, meneer had blijkbaar niet door dat ik dat niet zo leuk vond, dus zijn wel nog wat harde woorden gegooid in beide richtingen, maar hebben het wel min of meer goed afgesloten

Karin schreef:
Hij heeft je gebeld, maar dat telefoontje heb jij gemist? Of heb je hem wel gesproken? In het eerste geval kan ik me voorstellen dat hij dan iets anders gaat doen.

Jij plant graag je dagen, maar je planning loopt meestal wel verkeerd? Wat vindt jouw vriend daar dan van? Kan me voorstellen dat het wel prettig is als het van beide kanten komt. :)

telefoontje had ik neit gemist, dus we hebben wel gesproken, ik heb duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vond, maar ook niet expliciet gezegd (omdat ik dacht dat hij andere afspraken had, en als ik het ging zeggen dan die afspraken zou verzetten voor mij, en dan bij een volgend meningsverschil hij dat dan zou opbrengen van, ik heb de vorige keer ook al dit en dat afgezegd voor jouw!)
mijn planning loopt meestal verkeerd dat er dingen tussendoor misgaan (ik reken bv uur tijd om iets op te halen, maar dan is er veel verkeer of dit of dat waardoor het 2 uur wordt, of ik wijzig mijn planning wel eens, maar als ik bv afspreek dat ik om 18 uur bij hem ben, dan ben ik er wel, dus hijzelf merkt er nooit iets van)

GummyBear
Berichten: 3035
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 12:43

@ Zwitsal: Da's wel gek, dat dingen bij jouw vriend op lange termijn moeilijker af te spreken zijn. Vaak heb je op lange termijn nog niet zoveel afspraken of plannen. Bij mijn vriend en mij is het juist andersom; als ik iets op tijd tegen hem zeg (verjaardag, feestje, o.i.d.) krijg ik op voorhand vaak wel een 'ja', 'okee' of 'is goed'. Natuurlijk moet ie dan nog wel kijken of ie niet toevallig iets heeft op die datum, maar hij houdt er dan wel echt rekening mee.
Op korte termijn zegt hij juist altijd 'weet niet' of 'we zien wel even'.

Karin schreef:
Maar er zijn ook mensen die soms zin hebben om een avondje alleen door te brengen, met hun eigen dingen. ;)

Als je allebei zin hebt om af te spreken, dan is daar idd niets mis mee om dat ook daadwerkelijk te doen. Maar als je allebei niets in je agenda hebt staan en een van twee (of allebei) wil een avondje eigen dingen doen (lees: geen agendageplande dingen), dan zou dat in een goede relatie IMO ook mogelijk moeten zijn.

Wat het tweede betreft: dat geldt IMO niet alleen voor dames, maar ook andersom. ;)


Mijn vriend is zo iemand die behoefte heeft aan z'n eigen tijd. Niks mis mee idd, het is ook gewoon bespreekbaar in onze relatie. Het is wel eens voorgekomen dat ie zei dat ie nu even geen zin had en even iets voor zichzelf wilde doen.
In het weekend slapen we altijd bij elkaar. Het verschilt per week op welke dag dat is: soms vrijdag, soms zaterdag, of zelfs allebei.
Doordeweeks is woensdagavond (afgezien van vrijdagavond dan) de enige mogelijkheid dat we elkaar kunnen zien. Dat komt eigenlijk alleen door de dingen die mijn vriend te doen heeft (school, voetbal), want ik heb het zelf niet druk en ik kan me aanpassen.
Aan de ene kant heb ik er begrip voor dat hij misschien z'n eigen dingetjes wil doen (weet niet of dat de reden is, maar ik denk het wel), omdat hij de hele week druk is. Maar aan de andere kant hoop ik stiekem toch steeds dat hij mij ook wil zien. Ik merk bij mezelf dat ik woensdag (vandaag dus) toch wel weer behoefte heb om bij hem te zijn. Hij is toch mijn vriend en ik ben z'n vriendin, dan lijkt het me dat je het leuk vind om elkaar te zien.
Als ik het weekend ervoor over woensdag begin krijg ik standaard een 'ik weet het nog niet' of 'we zien wel even'. Opzich niet erg, dat duurt dan immers nog een paar dagen en hij is sowieso heel slecht in plannen. Als ik hem het op de dag zelf vraag krijg ik wel altijd een normaal antwoord, of het wel of niet kan en waarom.
Het is nu woensdag en als het aan mij lag had ik hem al gesmst of we elkaar kunnen zien vanavond, maar ik wil nu eens kijken of hij zelf initiatief toont. Ik vind het wel moeilijk, want ik gun hem z'n vrije tijd, maar toch denk ik wel: vind je het dan ook niet leuk om mij weer te zien?

loetjuh
Berichten: 1249
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 12:45

Zoooooooo herkenbaar.. Ik zeg altijd.. uhmm? JA of NEE??? Nu zeggen anders plan ik iets anders. :+