Stackers afslankpillen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:53

Dreamegirl, weet je ook alle nadelen hiervan???

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:56

Kleintje schreef:
Dreamegirl, weet je ook alle nadelen hiervan???
vertel dan de nadelen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:13

Kijk hier eens: http://home.planet.nl/~degraaf24/waarsc ... balife.htm

Wist u dat:
1). Herbalife al in 1986 in America is veroordeeld tot een boete van $
850.000 omdat ze valse medische claims gebruikte en zich schuldig
maakte aan illegale pyramide-achtige opzetten?
2). De oprichter en Herbalife-goeroe Mark Hughes zelf eigenlijk
helemaal niet in zijn product en levensstyle geloofde? Hij rookte zes
tot acht sigaren per dag en was een zwaar alcoholist. Op 21 mei 2000
pleegde hij zelfmoord door alcoholvergiftiging. Wat dacht u van 0,21
procent (geen promille!!!) alcohol in zijn bloed? Leuk he zo'n
lichtend voorbeeld?
3). De stof ephadrine die in vrijwel alle Herbalife producten zit
levensgevaarlijk kan zijn? Ephadrine is een chemische variant van
amphetamine en veroorzaakt een verhoging van de bloekdruk en een
verhoogde hartslag.
4). Herbalife de aanwezigheid van ephadrine niet op de labels vermeld,
maar alleen melding maakt van "Ma Huang" (een stof die wel degelijk
ephadrine bevat!)
5). De National football league van America in 2002 het gebruik van
ephadrine door atleten verboden heeft nadat was komen vast te staan
dat er tientallen doden in verband werden gebracht met ephadrine
(Juist ja: precies de vermageringspil die u ook net heeft geslikt!).
6). Er in 2002 diverse rechtszaken tegen Herbalife zijn aangespannen
waaronder twee zaken "dood door schuld"?
7). De verzekeringspremie voor aansprakelijkheid van Herbalife is
verhoogd van $ 400.000 tot $ 2.500.000 en er vrijwel geen enkele
verzekeringsmaatschappij nog bereid is om Herbalife tegen claims te
verzekeren?
Een goed advies voor Herbalife gebruikers:
Vraag uw dokter eens naar ephadrine! Het kan uw leven en dat van uw
kinderen redden als u er op tijd mee stopt.
Bovendien zult u merken dat u na een tijdje niet meer zo vreselijk
vies uit uw porieen ruikt; ook lekker voor uw vrienden.....

Tegenwoordig wordt het 'veilige' Synefrine gebruikt in plaats van Ephedrine.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Onderzoekers maken zich echter zorgen. Synefrine schakelt het P450-enzym CYP3A4 volkomen uit(6), waardoor ongeveer de afbraak van de helft de bekende medicijnen vermindert. De kans bestaat dat medicijngebruikers die ook Synefrine nemen in de problemen komen
--------------------------------------------------------------------------------

Overigens vreemd dat ze met Ephedrine gestopt zijn. Immers was dat OOK veilig toch?

-----------------------------
Niet alles wat uit de natuur komt is goed voor je lichaam.
Want neem dan cocaïne, komt ook uit de natuur. Is dit dan goed voor je lichaam???

--------------
Probleem met Herbalife is dat er te veel mensen aan moeten verdienen. Reken maar mee: de distributeur verkoopt met een marge van 50%. Degene die die distributeur heeft aangebracht, vangt ook nog eens ten minste 5%. Degene die daar weer bovenzit (die dus de aanbrenger van de distributeur heeft aangebracht) krijgt ook nog eens een bepaald deel. Laten we dat in totaal op 60% zetten. Dus van elke euro die je aan Herbalife besteedt, is slechts 40 cent bestemd voor de echte aankoop, de rest betaal je aan de verkopers.
De organisatie Herbalife werkt natuurlijk ook niet voor niks, dat moet ook nog uit de opbrengsten betaald worden. Ik kom tot de slotsom dat de productiekosten maximaal 10% van de verkoopprijs bedragen (en dat is nog ruim gerekend). De rest blijft aan de verschillende strijkstokken hangen. Als klant (consument, gebruiker) betaal je je blauw, omdat iedereen er aan moet verdienen.


Gewoon wat dingen die je vindt als je zoekt op Herbal life.

Wil je echt afvallen, vraag het een dokter, die kan je advies geven. Geen enkele dokter zou stackers of Herbal life aanbevelen.
Dat zegt denk ik genoeg... of ben ik nu gek???

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:19

Nee je bent niet gek, ephedrine staat niet voor niks op de dopinglijst en wordt niet voor niks waarschijnlijk verboden hier in Nederland (in de VS is het dacht ik al verboden), het is niet zomaar een onschuldig natuurlijk middel, het is een soortgelijke drug als XTC en speed, verre van ongevaarlijk dus.

Ik wist trouwens niet dat het ook in Herbalife zat, ik denk wel in kleine hoeveelheid, maar toch...

Het middel heeft trouwens nog meer bijwerkingen dan hierboven al genoemd staan, je kan er bijvoorbeeld (zwaar) depressief van worden.
Laatst bijgewerkt door Kayla op 14-07-03 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:20

Het zit er inmiddels niet meer in. Tegenwoordig zit er Synefrine in.

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:25

Artsen schrijven de paardenmiddelen Reductil en Xenical voor, bij overgewicht. Ook niet helemaal ongevaarlijk.
Bekend van Stackers is dat je ze niet moet nemen, wanneer je een hartkwaal hebt. Ook wanneer je een hoge bloeddruk hebt moet je er van af blijven. Maar sommige mensen weten niet eens dat ze een hartkwaal hebben en kunnen dan wel overlijden aan het gebruik van stackers.

Ik heb wel goede verhalen gehoord over BMI23. Weet niet of iemand het hier gebruikt heeft? Schijnt een natuurlijk product te zijn en wordt medisch ondersteund (wat dat ook mag inhouden Haha! )

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:26

ik heb er wel veel baat bij zit er al bijna 1 jaar op en je hoeft het ook niet alleen als afslanken te gebruiken.
is teven een goede voeding die je dagelijks nodig hebt.
via de dokter had ik geen baat bij (via de dieetiste)
mocht ik niks meer eten alles moet mager en geen koeken nooit meer nou dat hou je een paar maanden uit maar niet je hele leven lang ik teminste niet.

dus ik blijf gewoon op mijn vertrouwde herbalife.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:29

Blijf jij je hele leven dus herballife spekken met geld? Of verkoop je die zooi inmiddels ook al zelf?

Ik zou gewoon mijn eetgewoonte aanpassen.
Maar goed, wie ben ik, ik ben door eetgewoonte aan te passen en meer bewegen in 3 maanden tijd maar 10 kilo afgevallen...
En nu... nu eet ik wat ik wil, met mate. En af en toe even een weekje streng om te zorgen dat ik niet kilo's zwaarder word!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:30

lis schreef:

Ik heb wel goede verhalen gehoord over BMI23. Weet niet of iemand het hier gebruikt heeft? Schijnt een natuurlijk product te zijn en wordt medisch ondersteund (wat dat ook mag inhouden Haha! )


Ik gebruik het Haha!
Dit is helemaal ongevaarlijk, je gooit het door vruchtensap of yoghurt oid en als het in je maag zit zet het uit, wordt gelachtig en je hebt een vol gevoel. Het helpt vrij goed vind ik.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:32

Dit heb ik nog even van internet geplukt (op een aardig betrouwbare site volgens mij: http://www.drugsinfoteam.nl/vena/vena.cgi?action=viewsmart)

Vraag
heb de site soorgelezen en staan een aantal vragen / antwoorden op over Stackers. Dat ze niet echt goed voor je zijn als je ze op de lange termijn gebruikt begrijp ik, wat is het effect als ik het minimaal wil gaan gebruiken, puur om wat meer wat af te vallen / hongergevoel tegen te gaan en eventueel wat meer energie te krijgen......(1 per dag bijvoorbeeld)

Antwoord
Beste vraagsteller,
Afvallen met efedraproducten zoals Stackers vind ik riskant. De in de literatuur vermelde dodelijke complicaties met efedrine hebben grotendeels te maken met mensen die het gebruikten om af te vallen. Ik heb veel mensen gesproken die met efedra wilden afvallen. Niemand is er positief over. Te veel bijwerkingen.

Je put met chronisch gebruik van efedra/efedrine je reserves uit. Je raakt overprikkeld en uitgeput. Psychisch word je daar nou ook niet echt vrolijk van, althans ik heb dat nog nooit bij iemand meegemaakt.

Chronisch afvallen met efedra/efedrine kan na verloop van tijd schade opleveren aan hart en vaten. Overigens ga je wat je gewicht betreft jojo-en als een gek. Je verliest gewicht en hebt het ook zo weer terug (plus vaak een portie vet extra) zodra je stopt.

Continu extra energie krijg je niet met efedra. De stoffen die het energieke gevoel opwekken, raken uitgeput. Je gaat dan door efedra gemaakte tekorten vervolgens opvullen enzovoort.

Het is jammer dat je door efedra/efedrine bij het afvallen deze risico's loopt. Het is echter niet anders. Hetzelfde geldt overigens voor amfetamine.
Efedra is leuk voor af en toe. Echt een middel om door te halen. Een in vergelijking met speed lichter middel. Maar om af te vallen, is het waardeloos.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 12:50

Kleintje schreef:
Blijf jij je hele leven dus herballife spekken met geld? Of verkoop je die zooi inmiddels ook al zelf?

Ik zou gewoon mijn eetgewoonte aanpassen.
Maar goed, wie ben ik, ik ben door eetgewoonte aan te passen en meer bewegen in 3 maanden tijd maar 10 kilo afgevallen...
En nu... nu eet ik wat ik wil, met mate. En af en toe even een weekje streng om te zorgen dat ik niet kilo's zwaarder word!
Nee ik verkoop¨het niet zelf.
Maar ik heb voor de hernia ook op herbalife gezeten en beviel goed maar nu moet ik i.v.m. mijn hernia(zwakke rug) minstens 20 kilo afvallen omdat beter voor mij is i.v.m. te zwaar en slecht voor mijn zwakke rug.
zo gewoon gezond eten lukt ook wel maar val ik 300 gram in de week af en ik moet sneller omdat ik nog veel last heb en 24 juli waarschijnlijk geopereerd moet worden dus wil nu even snel nog wat kilo s kwijt en ben ik tevreden ga ik over op gezond eten en kom je dan eens wat aan gewoon dan even streng wezen.

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:00

Kayla"]
[quote="lis schreef:

Ik heb wel goede verhalen gehoord over BMI23. Weet niet of iemand het hier gebruikt heeft? Schijnt een natuurlijk product te zijn en wordt medisch ondersteund (wat dat ook mag inhouden Haha! )


Ik gebruik het Haha!
Dit is helemaal ongevaarlijk, je gooit het door vruchtensap of yoghurt oid en als het in je maag zit zet het uit, wordt gelachtig en je hebt een vol gevoel. Het helpt vrij goed vind ik.
[/quote]

Aha, ik wil alles weten!! Hoelang gebruik je het al en wat kost het? En ben je al afgevallen? Ik wil het ook proberen, er mag wel 5 kilo af Scheve mond maar ik wil er het liefst niets voor doen Haha!

Ik heb begrepen dat de prijzen nogal verschillen. Ik had ergens gelezen dat het bij de Tuinen 39 euro kostte en bij de Etos 23 euro, dus ik naar de Etos, maar daar keken ze me vreemd aan. Nooit van gehoord.
Waar heb jij het gekocht?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:15

lis schreef:

Aha, ik wil alles weten!! Hoelang gebruik je het al en wat kost het? En ben je al afgevallen? Ik wil het ook proberen, er mag wel 5 kilo af Scheve mond maar ik wil er het liefst niets voor doen Haha!

Haha zo werkt het natuurlijk niet Tong uitsteken


Citaat:
Ik heb begrepen dat de prijzen nogal verschillen. Ik had ergens gelezen dat het bij de Tuinen 39 euro kostte en bij de Etos 23 euro, dus ik naar de Etos, maar daar keken ze me vreemd aan. Nooit van gehoord.
Waar heb jij het gekocht?


Het heb het bij een natuurvoedingswinkel gekocht, was geloof ik 35 euro, wist niet dat er zoveel verschil in de prijs zat Bloos
Hoeveel je af valt en hoe snel hangt natuurlijk helemaal van jezelf af. Het is een hulpmiddel en je moet zelf kijken hoevaak je het gebruikt, je kan het gebruiken voor een maaltijd zodat je minder eet of gewoon als je trek krijgt en je anders gaat snoepen ofzo. Ik gebruik het meestal tussendoor en bij een maaltijdvervanger (gebruik ik af en toe ipv avondeten). Het is wel aan te raden om erbij multivitaminepillen te slikken, omdat je minder eet, die van Solgar zijn bijvoorbeeld heel goed.
Ik slik er ook nog andere (ongevaarlijke) pillen bij, CLA (conjugated linoleic acid, verhoogt vetverbranding en stimuleert toename van spierweefsel)pillen met chroom (zorgt ook dat je minder trek hebt in vooral zoete dingen) en vitamine B complex (voor mij heel geschikt omdat ik weinig vlees eet) en ben al een aantal kilo kwijt.

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:28

Kayla"]
[quote="lis schreef:

Ik heb wel goede verhalen gehoord over BMI23. Weet niet of iemand het hier gebruikt heeft? Schijnt een natuurlijk product te zijn en wordt medisch ondersteund (wat dat ook mag inhouden Haha! )


Ik gebruik het Haha!
Dit is helemaal ongevaarlijk, je gooit het door vruchtensap of yoghurt oid en als het in je maag zit zet het uit, wordt gelachtig en je hebt een vol gevoel. Het helpt vrij goed vind ik.
[/quote]

Ik gebruik het ook ! De eerste keer vond ik het wel eng hoor, het zet uit straks gebeurt het terwijl je het doorslikt en stik je, dacht ik Haha!
Bij mij helpt het alleen niet echt.
Ik ga zo de dokter bellen voor een dieetist.

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:39

Kayla schreef:
Ik slik er ook nog andere (ongevaarlijke) pillen bij, CLA (conjugated linoleic acid, verhoogt vetverbranding en stimuleert toename van spierweefsel)


Ik ook even juf uithangen.. Haha!
CLA is ook niet gezond. Het is onderzocht en bleek dat het de lever vergroot en beschadigt. Even zoeken, heb het pas gelezen.

Wat betreft er zo min mogelijk voor doen, heb ik het meer over dat ik geen zin heb om me 3 x in de week naar de sportschool te slepen. Daar ben ik echt te lui voor. Ik moet gewoon minder snoepen, dus misschien ga ik die BMI23 toch maar proberen.

Kojack; helpt niet echt of helpt ECHT niet? Hoelang gebruik je het al dan?

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:40

lis"]
[quote="Kayla schreef:
Ik slik er ook nog andere (ongevaarlijke) pillen bij, CLA (conjugated linoleic acid, verhoogt vetverbranding en stimuleert toename van spierweefsel)


Ik ook even juf uithangen.. Haha!
CLA is ook niet gezond. Het is onderzocht en bleek dat het de lever vergroot en beschadigt. Even zoeken, heb het pas gelezen.

Wat betreft er zo min mogelijk voor doen, heb ik het meer over dat ik geen zin heb om me 3 x in de week naar de sportschool te slepen. Daar ben ik echt te lui voor. Ik moet gewoon minder snoepen, dus misschien ga ik die BMI23 toch maar proberen.

Kojack; helpt niet echt of helpt ECHT niet? Hoelang gebruik je het al dan?
[/quote]

Ik gebruik het 4 weken ongeveer en het helpt de ene keer wel en de andere keer niet.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:49

lis"]
[quote="Kayla schreef:
Ik slik er ook nog andere (ongevaarlijke) pillen bij, CLA (conjugated linoleic acid, verhoogt vetverbranding en stimuleert toename van spierweefsel)


Ik ook even juf uithangen.. Haha!
CLA is ook niet gezond. Het is onderzocht en bleek dat het de lever vergroot en beschadigt. Even zoeken, heb het pas gelezen.
[/quote]

Scheve mond ik ga ook even zoeken op internet

Citaat:
Wat betreft er zo min mogelijk voor doen, heb ik het meer over dat ik geen zin heb om me 3 x in de week naar de sportschool te slepen. Daar ben ik echt te lui voor. Ik moet gewoon minder snoepen, dus misschien ga ik die BMI23 toch maar proberen.


Haha ik heb het 3 maanden volgehouden om 2 keer per week naar de sportschool te gaan, maar heb nu echt geen zin meer Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:50

Ik gebruik nu ook een jaar lang Herbalife,en als je het verstandig gebruikt is er niets aan het handje. Knipoog
Mensen kraken dit soort produkten vaak af en zeggen altijd je moet gewoon niet zo veel vreten.
Natuurlijk zijn dit bijna altijd mensen die zelf super slank zijn en die denken dat ze altijd alles beter weten,beste stuurlui staan altijd aan wal he. Schijnheilig
Als je herbalife onder begeleiding gebruikt dan is het prima te doen.
En als je eenmaal je streefgewicht hebt bereikt moet je inderdaad niet direct stoppen met het produkt maar rustig afbouwen.
Ik heb er in elk geval veel baat bij gehad en het is echt en steuntje in de rug.

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:53

Hebbes;

Citaat:
CLA vergroot de lever

Wageningse onderzoekers hebben ontdekt dat het slankmakend en anabole vetzuur CLA bij muizen de lever vergroot. De dieren kregen een dieet dat voor bijna veertig procent uit vet bestond. Dat vet bestond weer voor een procent uit CLA.

De Wageningers ontdekten dat muizen slanker werden als ze CLA kregen. Het vetzuur versnelde het vetverlies door een dieet met weinig joules, maar werkte ook als de muizen ongebreideld mochten eten. In beide gevallen vielen ze af.(1)

,,Voor ongeveer driekwart kwam dat omdat de proefdieren meer energie gingen verbruiken'', zegt proefleider dr Peter Zock. ,,Voor de rest werd het gewichtsverlies veroorzaakt doordat de CLA-muizen via hun ontlasting ook meer CLA uitscheidden.'' De gebruikte dosis was aan de hoge kant, maar vergelijkbaar met de drie tot zes gram die supplementengebruikers per dag slikken.

In hun onderzoek stuitten de Wageningers op een bijwerking. De lever van de proefdieren nam tussen de dertig en de vijftig procent in omvang toe. ,,Onderzoekers van Unilever die met hamsters werkten hebben ook iets dergelijks ontdekt'', zegt Zock.(2) ,,De lever van hun dieren werden dertig procent groter.'' In de laboratoria van Unilever bleek verder dat de levers van de hamsters vetten hadden opgeslagen, zoals ook bij overmatig alcoholgebruik of chronische blootstelling aan sommige giffen gebeurt. ,,Die vervetting hebben we bij onze muizen niet kunnen vaststellen.''

Waardoor de lever vergroot weet Zock niet. ,,Dat kan van alles zijn'', zegt Zock. ,,Ik durf er niet over te speculeren. Maar het geeft wel aan dat het tijd wordt voor systematische toxiciteitstudies bij dieren en gedegen onderzoek naar ongewenste bijwerkingen bij mensen. Die zijn er nog nauwelijks, zagen we tot onze verbazing. Zeker nu CLA in de winkels ligt en de reclamespotjes op TV verschijnen, moeten we daar niet te lang mee wachten.''

Een theorie is dat CLA de opname van vetten door vetcellen verstoort. Die vetten blijven zweven in de bloedbaan, en komen uiteindelijk in de lever terecht die ze verbrandt. Dat veroorzaakt de vergroting. Omdat mensen maar in beperkte mate en in langzaam tempo vet verliezen door CLA zal het met die leververgroting wel meevallen. Als de theorie klopt.

En nu we toch aan het theoretiseren zijn: wat zou er gebeuren als je CLA combineert met Mariadistel, Artisjok of Meidoorn? Dat zijn alle drie preparaten die de uitstoot van vet-achtige stoffen (kort door de bocht) via de lever vergroten.


bron; www.ergogenics.org
Op die site zijn ook stukken over Stackers ed. te vinden.

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 13:59


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:14

lis schreef:
Hebbes;

Citaat:
CLA vergroot de lever

Een theorie is dat CLA de opname van vetten door vetcellen verstoort. Die vetten blijven zweven in de bloedbaan, en komen uiteindelijk in de lever terecht die ze verbrandt. Dat veroorzaakt de vergroting. Omdat mensen maar in beperkte mate en in langzaam tempo vet verliezen door CLA zal het met die leververgroting wel meevallen. Als de theorie klopt.
.


bron; www.ergogenics.org
Op die site zijn ook stukken over Stackers ed. te vinden.


Ik geloof dat het wel mee valt Haha! Iig als je het vergelijkt met verhalen over Stackers ed. Maar ik zal het wel even blijven volgen .

lies

Berichten: 9644
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:33

Citaat:
CLA vergroot de lever

Een theorie is dat CLA de opname van vetten door vetcellen verstoort. Die vetten blijven zweven in de bloedbaan, en komen uiteindelijk in de lever terecht die ze verbrandt. Dat veroorzaakt de vergroting. Omdat mensen maar in beperkte mate en in langzaam tempo vet verliezen door CLA zal het met die leververgroting wel meevallen. Als de theorie klopt.


Haha!

Dat het iig minder slecht is dan Stackers e.d, lijkt mij ook.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:38

Ach ik hoef echt al die troep niet, ik doe het liever allemaal zelf.
Eet gezond, drink veel water en ga 4x per week naar de sportschool.

Helpt prima en is nog goedkoper dan al die zooi.
En als ik wat extra energie nodig heb, drink ik wel gewoon een redbull Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:40

ik zal wel tegendraads zijn, maar van redbul krijg ik niet meer energie, alleen krijg er een gejaagd gevoel van binnen van, niet prettig en ook niet dat ik meer kan verzetten dan.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 17:54

Ik ook niet hoor, maar bewijze van spreken.
Ja je krijgt er een raar gevoel van.
Ik word op een gegeven moment gewoon misselijk.

Vooral als ze ff lekker 24 blikjes meenemen van de makro.

Maar ik bedoel maar bewijze van spreken, er zijn heus wel andere dingetjes dan al die troep.
Als je gewoon goed slaapt en eet heb je ook genoeg energie (meestal dan)