Auwie!!!!! Nagel 'gevijld'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 16:49

Weer eens een errug blonde actie van mij:

Heb gisteren met een scheermesje maar meteen ff een stuk van mijn nagel meegenomen! Scheve mond\
Echt bovenop mijn nagel zit nu dus een gat van ongeveer 2mm diep! Totaan de huid!! Misselijk

Het lijkt net of er een bominslag op mijn nagel is geweest, zo mooi rond is het gat.
Het doet alleen wel een beetje errug auwie!!!

Hoe blond kun je soms zijn..... Frusty

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 19:35

auw Scheve mond\ !

Hoe kreeg je dat nou voor elkaar? Beterschap in ieder geval met je nagel enne.. niet meer doen hoor!!!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 19:42

Jeg, ik krijg er de kriebels van......
Veel beterschap voor je nagel, ksnap ook niet helemaal hoe je 't voor mekaar kunt krijgen. *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 19:53

Ik kan me er ook niet echt iets bij voorstellen haha, ik snap niet hoe je dan een gaatje midden in krijgt? FOTOOOOOO!! *LOL*

Nou beterschap hoor Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:15

Hihi, zit in de familie denk ik. Had ik laatst ook, maar dan niet over de bovenkant van m'n nagel maar langs de zijkant. Deed ook auw. Vergat m'n vinger aan de kant te doen toen ik met dat ding over m'n been ging. Auw ja... Huilen

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 09:29

Ja, ik vroeg mezelf ook af hoe ik zo blonT kon zijn, maar ik had dus dat scheermesje in mijn rechterhand was onder mijn armen aan het scheren.
Toen hield ik dus de huid strak met mijn linkerhand en toen schoot ik een beetje uit met het mesje en die ging RATSJJJJJJJJJ!! over mijn nageltje... Huilen

Enne, ik wilde er ook een foto van maken, maar we hebben NOG STEEDS GEEN scanner....

En hij doet nu nog steeds zeer.... Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 11:50

*kippevel*bibber* jakkes... Weet ik ook weer waarom ik aan de wilkinson ben! Daar gebeurt dat in principe niet mee. Ik hak mezelf namelijk aan stukjes met een scheermesje. Zelfs met mijn moeders ladyshave ging t allemaal nog helemaal mis. Dus ik op zoek naar de veiligste oplossing: de Wilkinson Lady PROTECTOR. Heb zelfs daarmee nog mezelf in ministukjes gesneden (stukje hier, stukje daar) en nog een paar keer een stukje van mijn (te) lange nagels.
Altijd heel erg *shiver* krijg ik dan... Kan oko niet echt tegen vijlen, ga ik helemaal flauwig van worden. Dus met scheermesje stukjes van mijn nageltjes afhalen is ook niet zo geslaagd... Maar goed, ik heb nog nooit mijn hele been open gelegd, heb een vriendin zowat zien doodbloeden, wilde ze nog een witte broek aan ook.... Was wel hilarisch, uiteindelijk zijn we dus niet gegaan...