Klacht H&M

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:41

Niien_ schreef:
Focussed schreef:
het is toch wel algemeen bekend dat spijkerbroeken meestal afgeven?



mijn duurdere (a €150/€250) geven echt NIET af. Maar idd die van de H&M/Vero Moda etc. moet ik echt eerst wassen anders geeft alles af :j


Dat is dus dikke onzin!! De duurdere broeken geven ook af! De donkere broeken van gstar, diesel en fornarina gaven bij mij ook af, en dat heeft niks met kwaliteit te maken maar met de wassing van de broek.[/quote]

Zo wat heb jij gedronken bij je ontbijt? Azijn? Even dimmen zeg, dat is helemaal geen "dikke" onzin.

De duurdere broeken hebben namelijk een andere wassing. Mijn Fornarina broek van €200,- heeft nooit geen spat afgegeven, die van €180,- ook niet, mijn MET broeken van respectievelijk €250,- en €150,- ook niet.
Mijn H&M broek moet andere wassing van €50,- wel.

Dat het bij jou wel gebeurt mag niet gebeuren tenzij er een waarschuwing op het label staat dat er een speciale wassing is geweest voor een bepaalde kleur (bij bijv. zulke donkere broeken dat het bijna zwart is).

Liene

Berichten: 4275
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Antwerpen in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:44

Niien_ schreef:
Dat is dus dikke onzin!! De duurdere broeken geven ook af! De donkere broeken van gstar, diesel en fornarina gaven bij mij ook af, en dat heeft niks met kwaliteit te maken maar met de wassing van de broek.

Met verkeerde been uit bed gestapt ? :7 Zo spreek je toch niet iemand aan ?

Kiwipitje, serieus ? Wat voor kleurstof is daar dan opgekapt :D Ik heb toch nog nooit gehad dat zelfs na azijnbadje een broek nog af gaf!
Wat voor merk was het ?

Wilma

Berichten: 1119
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 13:48

Hoi,

een week geleden heb ik ook een spijkerbroek gekocht bij H&M, en ook niet gewassen voor dragen. Deze heeft absoluut niet afgegeven. Overigens heb ik nog nooit een spijkerbroek eerst gewassen en daar nooit problemen mee gehad, je kunt natuurlijk altijd de klantenservice bellen erover.

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:05

Epona_ schreef:
Niien_ schreef:
Dat is dus dikke onzin!! De duurdere broeken geven ook af! De donkere broeken van gstar, diesel en fornarina gaven bij mij ook af, en dat heeft niks met kwaliteit te maken maar met de wassing van de broek.

Met verkeerde been uit bed gestapt ? :7 Zo spreek je toch niet iemand aan ?

Kiwipitje, serieus ? Wat voor kleurstof is daar dan opgekapt :D Ik heb toch nog nooit gehad dat zelfs na azijnbadje een broek nog af gaf!
Wat voor merk was het ?
Serieus! Een broek van Only volgens mij. Doe 'm nu bijna aan want dat blauw gaat zelfs aan je handen/nagels zitten.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Klacht H&M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:17

Sorry maar ik vind de reactie van Nien niet raar hoor :=

Zonde van je kleding maar h&m zal er niet veel aandoen hoor!

Ook ik heb alleen maar duurdere g-stars en ook die geven idd af helaas op mijn net nieuwe (toen) lichte uggs.

pinuts
Berichten: 6865
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Klacht H&M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:57

hmm.. ik heb dit nog nooit gehad..
Wel van gehoord, maar ik ga er zelf vanuit dat ik een broek zo kan dragen wanneer het uit de winkel komt.. Ik zou er zeker mee terug gaan;) Gewoon vriendelijk blijven, en kijken wat ze zeggen..