Ik zal mn verhaal even uitleggen.
Ik had een leuke vriend tot een week geleden.
Hij smste mij of ik op msn kon komen,
daar maakte hij het uit..
Hij gaf als reden dat ik hem niet leuk zou vinden en niet genoeg om hem gaf.
Ik voelde me echt zo poedersuiker

We hebben 2 dagen later afgesproken, heb hem gezegt dat ik hem echt heel leuk vond enzo,
het was weer een super gezellige avond. En hij ging erover nadenken.
De volgende ochtend kreeg ik een sms dat het zo beter was..
Ik was natuurlijk weer helemaal overstuur en heb 100 keer bedacht hoe dit kon gebeuren.
Zaterdags smste hij mij om 4 uur snachts dat hij het met uitgaan erg leuk had gehad,
en ben er gewoon vrolijk mee omgegaan en niet boos geantwoord ofzo.
Maandag, Eerder op school heb ik niets mee gekregen. dit alles was zo onverwachts gekomen, ik was er in de middag en avond hadden we nog een gesprek op msn,
dat ik hem echt leuk vond en we haalden wat herrineringen op.
Hij zei ook dat hij zn hele week vol plande omalles ene beetje te vergeten.
Ik zei dat hij me ook niet hoefde te vergeten. Hij zei wel dat hij nog van me hield en me erg leuk vond..
We zouden die donderdag nog even afspreken.
Woensdag stuurde ik hem nog een sms of het lukte om mij te vergeten.. geen antwoord.
Toen heb ik hem een mail donderdag gestuurd dat ik eigenlijk wel wou weten waar ik aan toe was,
ik zei dat ik duidelijkheid wou en best verder wou, maar dat ik het idee kreeg dat ik toch meer gaf om hem dan hij om mij.
Ik kreeg een sms terug: Het is beter als we het definitief uitlaten. Je doen me nu teveel aan mn ex denken.
Ik stuurde terug dat ik dacht dat ik juist moest aangeven dat ik om hem gaf enzo..
Hij antwoordde daarop dat hij het de opmerking was dat ik meer gaf om hem dan hij om mij en het mailtje was boos. Hij zei dat zn ex dat ook deed op het laatst.
Je snapt nu dat ik me er erg vervelend onder voel allemaal, ik mis hem zo! Hij laat het overkomen of het allemaal mijn schuld is

Nu ik dit geschreven heb, was ik toch benieuwd naar jullie reacties.
Hoe ga je ermee om? kan ik nog wat doen?
Bedankt voor het lezen!