Wie weet er een klein Spaans getint cadeautje voor mijn zus?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Wie weet er een klein Spaans getint cadeautje voor mijn zus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 11:03

Wie weet er een leuk, goedkoop (het gaat meer om de gekkigheid) Spaans getint cadeautje voor mijn zus a.s. zondag?

We gaan met alle zussen, schoonzussen en moeder in maart een weekendje naar Barcelona ter ere van mijn zus haar 40ste verjaardag en de bedoeling is dat zij dus het hele weekend vrij van kosten blijft. Ze weet nog van niks, alleen dat er "ooit" een verrassing te wachten staat en we willen haar tot Sinterklaas (lees: Spanje) daarover in spanning houden, maar zondag op haar verjaardag nemen we allemaal een klein Spaans getint dingetje mee.
Spaanse sloffen worden al geven, evenals een cd'tje, Sangria associeert ze teveel met haar vakantie vorig jaar toen dat rijkelijk geschonken en gedronken is, castagnetten of een waaiertje ligt er te dik bovenop.

Ze moet eigenlijk gewoon op het verkeerde been gezet worden, dat het cadeautje wel Spaans is, maar niet "Spaans beleefd" wordt (de sloffen waren daarom een hele goeie).
Een Rioja meenemen vind ik eigenlijk een beetje te makkelijk, maar doe ik wel als ik niets anders kan bedenken.

Wie helpt :) ?

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 11:05


Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 11:10