Ik zal een voorzetje geven;
- Ik loop voor een Intertoys langs. Voor het raam staan een vader en zijn dochtertje. Plots begint het meisje wild in de etalage te wijzen in de richting van een enorme knuffel-aap en gilt 'Kijk, papa! Een chim-sjam-sjee!'
- Ik ben aan het oppassen en vraag een van de kids of ze even de vis uit de vriezer wil halen. Als ze terugkomt met de file'tjes overhandigd ze me deze en zegt; 'Kijk Renske, deze vis zit vaginaal verpakt' (ze bedoelde natuurlijk 'vacuem verpakt'

- Tijdens een shift bij de BSO waar ik stage liep hadden we een engels kindje op bezoek. Deze was heel vrij en maakte zo contact met onze kids. Terwijl ze aan het spelen waren liet een van onze nederlandse kinderen (jongetje) een bakje met kralen vallen wat enorm veel herrie veroorzaakte. Om het engelse meisje gerust te stellen riep het jochie 'Oh, sorry. Nothing on the hand'!.
- Ik werkte bij de Kameleon waar we ook wel schoolreisjes kregen. Zo ook eens een keer een basisschool met hun groep 1- en 2ers. Terwijl ze allemaal hysterisch de bus uitrennen zie ik in mijn ooghoek een meisje een klasgenootje tackelen waarna ze het jochie, dat beduust op de grond ligt, verwijtend toespreekt met de woorden 'Zo, en nu stil jij! Ik kom hier voor mijn rust!'
Ik heb hier een boekje over bijgehouden dus kan nog uuuuuuren doorgaan. Maar ik ben ook heel erg benieuwd naar wat jullie ooit hebben gehoord!