Mannen die ziek zijn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TLNLSDB

Berichten: 1313
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:45

whahaha :D Mijn oom had het een keer, ik woonde daar een tijdje en hij was ziek %) ..nja ziek.. :+ volgens hem was het dermate erg dat hij echt niets meer kon. :r
op een gegeven moment ging ik koken..jawoelll zijn lievelings maaltijd. }> .gebakken aardappels met spinazie en een reuze gehaktbal met uien erin , Daarbij mosterd en jus.... :9

Tadaaaaaaaaaaa ik zeg nou ik heb gekookt wil je wat proberen? }>
zegt ie wat heb je gekookt dan? (Ondertussen denkt hij gewoon, naja als ik het niet de moeite waard vindt b;lijf ik extra zielig) maargoed, dus ik leg even tot in details uit. :D ...zegt ie al kwijlend nou ik wil het wel proberen.. :~
mag ik er dan wel mayonaise bij?! >;) uhhhhh nou zou je dat wel doen?!
Jaa ik denk wel dat dat het kan zegt DE flapdrol! ~~}>

kom ik vervolgens kijken is die reuze gehakt bal met mayonaise en mosterd verdwenen voor de zon.. de geb. aardappels zijn ook pleite en ja je raad het al de groente ligt er nog... :')

oooooooooh lief schattig oompie ja wat ben jij toch ziekk..uhhummmmmmmmm -:(-

R0oszs
Berichten: 2762
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:50

ik hoor mijn vader echt nooit zeuren maar me moeder.. echt toen ze nog bij ons woondden begon het s ochtends vroeg tot s avonds laat en ze had vanalles.. en dat ging elke dag zo..

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:52

Nou. Ik ben dan wel geen man, maar ik vind mezelf ook hartstikke zielig nu ik verkouden ben hoor. :D :D

TLNLSDB

Berichten: 1313
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:53

whahahahahahahahah aaaaaag gossie :(:)


overleef je het wel dan? _O-

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:54

Nee. :+ Want ik moet zo naar school van half 11 tot 4 en daarna nog twee uur werken. :oo Zielig he? :j :j :j
Hatsjoe.

TLNLSDB

Berichten: 1313
Geregistreerd: 31-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:55

ow nee toch dat meen je niet...heb je wel een zieken-pakketje gemaakt ?

En heb je je kaarten al geschreven?
want stel dat je het onderweg naar school nier red..? ;(

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:56

Dan komt mijn lief me wel redden. :j

TLNLSDB

Berichten: 1313
Geregistreerd: 31-01-10

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:56

aaaaaaaaaaahw wat zorgen mensen toch goed voor je he als je ziek bent...

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 08:58

Uhu, uhu. :D

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Re: Mannen die ziek zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:07

Whaha geweldige verhalen hier. Mijn vent, pfff, als hij verkouden is zegt hij dat hij zwaar de griep te pakken heeft. Ligt tie in bed met een pak zakdoeken die overal rondzwerven, om de minuut moet hij zeggen dat hij zich beroerd voelt, gaat moeilijk praten (behalve als hij per ongeluk uit zijn rol valt ;-) ).. Bleh.. baal er altijd weer van als het zover is. Ook met andere dingen altijd dik overdrijven, komt hij terug van de arts is het altijd heel erg, maar als ik meega dan valt het allemaal wel mee...

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:12

Heel herkenbaar :D
Toevallig afgelopen weekend nog een zielig vriendje gehad. Hij was verkouden, had keelpijn, koorts en kortom, gewoon volledig zielig natuurlijk. En ik vind het dan heerlijk om hem lekker te verzorgen. Om hem drinken en eten op bed te brengen, hoestdrankje voor hem te gaan halen enzo. Afgelopen weekend viel ie telkens in slaap terwijl ie mij in de houdgreep had en dan bleef ik gewoon doodstil liggen zodat hij eventjes lekker kon slapen.
Hij blijft echter zelden thuis van z'n werk, of hij moet echt niet meer kunnen staan. Maar hij staat gewoon het hele week alweer voor de klas hoor. Om dan thuis natuurlijk weer extra zielig te zijn, wantja, meneer is zo ziek en heeft toch gewoon gewerkt :+
Mijn vriends verklaring? "Wij mannen zijn van het zwakkere geslacht. Jullie vrouwen kunnen veel meer aan qua ziek zijn"
En daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens :D

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:13

Ik ben nooit ziek. :D

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 09:20

OOohhh wat herkenbaar :')

Schat geef de afstandbediening even aan?? Euhm :? Kun je die zelf niet pakken??
Nee mijn rug doet echt te veel pijn? :? :+
Ook verkouden zijn is een drama, dan wordt er echt van alles in huis gesleept om het maar zo snel mogelijk te laten minderen :n
Daarentegen moet ik wel zeggen dat in de dik 7 jaar dat ik hem nou ken hij nog nooit een dag ziek thuis is geweest hoor :n Maar dat geklaag :roll: Soms vind ik het ook wel vermakelijk hoor.
Moet je eens een beetje meespelen dan worden het helemaal kleine kinderen, zoiets van:
Agossie kereltje voel je je dan niet lekker niet??
Hij: Nee zie je dat niet aan me
Ik: Ja je ziet er ook wel een beetje pipjes uit
Hij: HIj echt *en staat net iets te snel op om dit in de spiegel te bewonderen :') * oh ja wel een beetje bleek he
IK: ja dus ga maar lekker liggen he, maar wel op bed he want mensen die echt ziek zijn liggen niet op de bank maar in bed
hij: Oh *denkt oliebol nu kan ik niet naar mijn breedbeeld kijken, maar naar die kleine k*ttv op de slaapkamer.
ik: Dus ga maar lekker op bed, kom ik zo nog even bij je kijken, wil je ook een kopje thee? Speculaasje er bij?
Hij: Ja

Dus vreindlief vertrekt naar bed, breng hem een kopje thee, ga zelf lekker op de bank liggen en knip de tv op een zender die ik leuk vind :+