Ten eerste moet ik eerst met de fiets naar het station, er gaat hier vlakbij een bus maar daarvoor moet ik een brug met zoveel trappen over en dan moet je van waar de bus stopt nog omlopen naar de treinen dus dan maar met de fiets.
Dus ik kreeg een ov chipkaart te leen, zet er geld op wil inchecken en word geweigert. Toen kon ik dus alsnog een gewoon retourtje gaan kopen. Naast de kaartautomaten waren ze bezig met verbouwen de helft van mn alles was wit geworden door spul wat er van de bouw af kwam. Nou op naar de treinen dan maar, hij was op tijd maar hij was vol en dan wel zo vol dat ik met zo'n 30 andere niet in de trein konden. Naja ik was toch al eerder weggegaan voor de zekerheid, ik had nog speling.
De volgende trein kwam weliswaar te laat, ik bedacht mij dat als de chipkaart het niet doet ik ook nog contant moest hebben dus ook nog geld pinnen op het Utrecht cs, daar kon ik niet minder krijgen dan 20,- dus ik hoopte maar dat de buschauffeur dat wel aan zou nemen.
Dankzij dat de trein te laat was had ik overigens ook alweer de volgende aansluiting gemist en zo was het weer later geworden. Verder deed de OV chip het wel in de bus, toch een meevaller.
Dan de weg terug, kon ik bij de bus niet uitchecken want dat systeem was buiten gebruik. Iemand vroeg het aan de chauffeur en die zei dat hij er niks aan kon doen. Dus ik ging naar de ticketservice van de ns waar me in eerste instantie ook werd verteld; ja dat is te laat je moest bij de bus uitchecken. Wat dus helemaal niet kon ik was al niet de vrolijkste meer en zei dan ook; Ik weet niet dit is de eerste dag dat ik gebruik maar van het systeem en het is niet mijn fout als het dan niet werkt, daar ga ik niet voor betalen. Ze was wel zo aardig om de ov historie uit te draaien waarmee ik dus de connexxion kon opbellen

Okee jullie vinden me vast een zeikerd maar dan had ik al zo de balen van dat ik mn auto kwijt ben, dan leg je erbij neer en dan gaat tijdens de OV reis bijna alles fout wat fout kan gaan. Daarbij koste mn auto mij minder (als er geen aanschafkoste of reperatiekosten zijn) dan de treinreizen en reed ik er met de auto 45 minuten met file over en heb ik er vanochten 2 uur over gedaan.