Er is maar 1 ding erger dan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 13:36

huisgenoten die Acda en de Munik meebrullen met de radio... En dat zijn huisgenoten die Acda en de Munik meebrullen met hun iPod :').

Ik heb sowieso het al niet zo op Acda en de Munik (we mochten allemaal 1 musikant veto-en toen we hier kwamen wonen en die CD draaien we niet als de anderen thuis zijn). Helaas was k ff weg geweest en was husigenootje toen alleen, wat aanleiding was die 2 Nederlandse kwijlebakken erin te stoppen. Omdat ze bijna weg ging toen ik thuiskwam bleef hij nog ff aanstaan. Maar ze zingt steeds iets te hard en te vals mee. Is ook altijd net íets te laat of te vroeg. Maar goed hij ging uit. Ik blij. Stopt ze haar dopjes in haar oren, en zingt nog nét iets harder en nog iets valser mee met haar iPod... Brrrrr

Nogmeer mensen met zangtalenten in huis?

upendo

Berichten: 22296
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:44

_O-

Jeps, hier, my dad!

Liefst Rammstein, maar Billy Talent is ook goed.

Laat ik nou net van R&B houden. :')

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:44

_O-

vriend lalt regelmatig mee met diverse nummers
maargoed, klinkt vaak nog erg aannemelijk ook dus tja :P

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:45

Ik heb ook zo'n dramatisch (gebrek aan) zangtalent in huis... gelukkig ben ik dat zelf, daarom vind ik keihard meezingen niet zo'n probleem... :=

Hubby heeft trouwens zijn veto uitgesproken bij John Denver... := Dat mag niet worden gedraaid in zijn bijzijn... :D

marleeniej

Berichten: 636
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Berry, Australia

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:50

Tja zo had ik een huisgenootje dat nogal van de techno feestjes ed was... ook niet geheel mijn smaak. Gelukkig houden de meeste mensen wel rekening met elkaar.

Al heeft onze beneden buurman een grote voorliefde voor heavy metal ( zo hard dat bij ons de glazen op tafel trillen ) en als je dan na 5 minuten non-stop aanbellen eindelijk de beste man ziet is hij nog verbaasd ook!

Vjestagirl

Berichten: 26658
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 13:52

Hahahahaha Marleeniej, gelukkig is het bij ons nog niet zo erg.

We hebben allemaal 1 musicant die we niet draaien (ik draai geen Beoga, huisgenote 1 geen spinvis en huisgenote 2 dus geen Acda en de Munik) en dan is het goed vol te houden

Anoniem

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:54

Ik ben hier het zangtalent :+ ik zing werkelijk waar alles mee.. we hebben hier ook geen veto. :+

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:56

_O-

Mijn vader zingt ook als ie gitaar aan het spelen is.
En nee, hij zingt niet mooi :')
Vooral fijn als je met zijn muziek wakker wordt in het weekend (jaja, versterker ook aanwezig) :=

Sanny_lief
Berichten: 806
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:58

Metallica en Muse mag ik niet draaien....waarschijnlijk omdat ik zo giga vals mee zing! Sorry schat!

Hij mag geen Kelis, Red Hot Chillipeppers of the Proclaimers draaien als ik er ben!

Maar verder houden we best van elkaar hoor, alleen die verschillende muziek smaak is een crime! :D

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:00

marleeniej schreef:
Tja zo had ik een huisgenootje dat nogal van de techno feestjes ed was... ook niet geheel mijn smaak. Gelukkig houden de meeste mensen wel rekening met elkaar.

Al heeft onze beneden buurman een grote voorliefde voor heavy metal ( zo hard dat bij ons de glazen op tafel trillen ) en als je dan na 5 minuten non-stop aanbellen eindelijk de beste man ziet is hij nog verbaasd ook!


ik heb een vriendje die ook techno gek is
en elke keer als we in de auto zitten moet ik die techno horen pffffffff

eempiej
Berichten: 3987
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:01

Ow dat heeft mijn vader ook met een liedje. Dan schreeuwt hij heel vals mee:

Roooooooooooooooxan! :Y)

Kitty_luna

Berichten: 268
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:02

ah hier thuis ben ik de schreeuwende nachtegaal :D

en gelukkig houden vriendlief en ik allebei van de zelfde muziek en daar is niet veel aan mee te zingen affentoe eens :D maar kan je daar gewoon lekker op stampen :D

dus hier niet echt veel gedoe kwa musziek ( alleen affentoe als vader lief het in zijn bol heb, dan ben ik weg, want dan word je gek dat is geen zingen maar gewoon het nummer schreeuwen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:02

Wat een geniale afspraak, die Veto!
Ik woon met 7 andere studenten samen, waarvan er eigenlijk maar één veel met muziek bezig is en ons daarvan mee laat genieten :D maar hij luistert vooral muziek die ik niet eens ken & dat vind ik eigenlijk wel interessant haha.

Vriendje zingt wel alles mee. & dan vooral de nummers die hij niet zou moeten kennen (maar mijn ouders dan wel weer, snap je) :+

Niwla

Berichten: 4117
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:03

Ik ben zelf het zangtalent! :D Vooral inde auto: heeeerlijk.
M'n mannetje heeft wel een goede manier gevonden om er af te komen: telkens als ik ook maar één noot meegalm zet hij hem op een andere zender. Werkt prima. :P

Anoniem

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:04

Mijn vader denkt dat ie net zo goed kan zingen als Freddy Mercury. Best jammer als dat om 12 uur snachts is... :')

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:14

Mijn vader doet dat vooral in het weekend _O- Als hij dan staat te strijken of andere huishoudelijke klusjes, dan gaat de radio aan en als ik dan beneden kom (of nou ja, ik hoor het boven altijd al op de overloop :P Scheelt dat we vrijstaand wonen :D) staat ie heerlijk mee te zingen. Vooral André Hazes vindt ie geweldig. Wij allemaal wat minder dus het komt zelden voorbij, maar als we het dan eens horen doen we allemaal mee _O- Of als ie een nummer draait wat wij niets vinden gaat ie extra enthousiast meezingen _O-

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:35

Ik ben zelf het grootste zangtalent, maar dat heb ik van mijn moeder geerfd. Wij kunnen lekker vals mee zingen, maar in je eigen hoofd klinkt het altijd heel erg mooi!
Mijn moeder is ster in de verkeerde teksten te zingen, dat is pas helemaaaal hilarisch! Zo heeft ze maanden 'que si que sa' gezongen ipv 'que si que no' Lekker overduidelijk fout dus, heerlijk! :))

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:02

Haha, dat ben ik!
Mijn huisgenoten, familie (en vriend?) worden knetter van me :D Ik zing met vanalles mee, van rap tot opera en alles wat er tussen zit. Klinkt bijna nooit zuiver, al vind ik zelf van wel :)) Achja, als ik maar plezier heb :D

Berdien

Berichten: 64533
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:39

Het meezingen is één ding, maar je hebt ook mensen die er hun eigen danspasjes bij verzinnen. Dat is helemaal dramatisch _O- Mijn moeder is zo'n grappenmaker, die 'danst' en zingt altijd keihard mee. Gelukkig woon ik op mezelf dus heb ik er niet zo vaak meer last van.

Ik brul altijd in de auto keihard mee, dan staat de radio/cd/iPod goed hard aan.

Mijn huidige huisgenootje zingt ook de hele dag door, maar dat is gelukkig niet zo heel storend. Mijn vorige huisgenoot was meer van de techno, en ik ben van de metal. En mijn draagbare radiootje legde het altijd af tegen zijn enorme geluidsinstallatie -O- Maar goed, die is gelukkig weg.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:41

Ik zing altijd mee :\

xRoosje

Berichten: 883
Geregistreerd: 30-04-06

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:45

Ik zing zelf mee, maar dan is er niemand thuis.
En ik hoor de hele dag mijn zusje zingen..

marleen_88

Berichten: 14073
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:47

Hahaha fantastisch!! Met een Ipod meezingen! :')

Ik zing zelf regelmatig met Lips op de Xbox360, daar wordt mijn familie ook niet altijd even blij van! :))

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:41

Ik zing altijd alle liedjes mee die ik ken (vooral nederlandstalig, want die teksten vergeet ik niet :'))

zonnebloem18

Berichten: 24845
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Er is maar 1 ding erger dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:45

Ik zing altijd mee maar mijn huisgenoten (lees: ouders) zijn doof dus die horen het toch niet, best wel handig want ik klink voor geen meter.

Mucchio

Berichten: 2037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:51

Mijn moeder is daar ook heel erg in :Y)
Vooral met oordopjes in. Dan praat ze ook nog wel eens tegen je. En dan praat je bijvoorbeeld zelf terug, maar ze verstaat het toch niet :D en vervolgens gaat ze nog harder ''He wat zeg je?! '' schreeuwen.