Kerstverlichting, nu al?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:00

Lekker boeiend. Is alleen maar gezellig.

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:00

Was het geen kermis?

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:01

Ik heb geen gekleurde lampjes, gewoon neutrale wit-gelige. Misschien scheelt het dat daarbij het kerstgevoel wat wegblijft. :D

Voor mij is het idd meer winterverlichting dan kerstverlichting. En met het weer van gisteren en vandaag ben ik daar wel voor in. Zit ook al aan de warme chocomel.

eilleen333

Berichten: 12851
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:02

Bij mij thuis hangen de kerstlampjes het hele jaar door, maar in een winkel vind ik het wat anders. Ik was wel aangenaam verrrast toen ik gister inderdaad tegen dozen vol zakken kruidnoten aanliep. Jammer alleen dat het niet in mijn budget van deze week past ;) .

Ir111

Berichten: 11997
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:03


corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:04

Oh oliebol... Dat betekend dat de kruidnoten met chocola eroverheen ook weer in de schappen liggen, net nu ik zo goed bezig ben met gezond eten en wellicht wat kilos afvallen!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:05

Haha ik wist al bij het zien van de titel waar het over ging, komt ook elk jaar terug. :D

Het maakt mij niet veel uit, ik zie het ook meer als winterverlichting. En ja, het is nog wel zomer maar wel donker en kouder 's avonds dus ik vind het best gezellig om dan weer lichtjes aan te doen.

Nathalie02

Berichten: 2443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:14

Dat heb ik nog niet eens gezien..... Zal er straks eens opletten als ik thuis kom van mijn werk.

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:14

hier alleen nog peppernoten gespot

Hebben zelf pas de boom staan als sint weg is 2 weken ervoor op zetten en dag na nieuwjaar afbreken dan heb ik dat ding inmiddels wel gezien

Naja opzetten en afbreken is het niet ik haal enkel de ballen eruit en dan gat de hoes erom en gaat hij met lampjes en restjes sneeuw de zolder op :+

Hier paar straten verder zijn ze wel altijd vroeg een hele kermis in de tuin verschrikkelijk eneco zal wel blij me t ze zijn verdienen ze goed aan maar het zoude je buren maar zijn :\

suus_romy

Berichten: 717
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:18

Ja inderdaad. Ik woon in Castricum, en zag het al met verbijsterde ogen aan. :')

Puera

Berichten: 8121
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:31

Ik heb vorige week pepernoten gekregen. :oo

Was net in the Read Shop... daar liggen al kerstkaarten. :=

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:32

Kun je nagaan, er schijnt dus nog een hittegolf of iets aan te komen. Tis toch van de zotte 8)7

Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:33

Miss_Malfoy schreef:
Kun je nagaan, er schijnt dus nog een hittegolf of iets aan te komen. Tis toch van de zotte 8)7

Mag toch hopen dat die er komt ja, wat een flutzomer was dit! Met dit weer heb ik echt wel het gevoel alsof we al in november zitten :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:36

Dewii schreef:
Miss_Malfoy schreef:
Kun je nagaan, er schijnt dus nog een hittegolf of iets aan te komen. Tis toch van de zotte 8)7

Mag toch hopen dat die er komt ja, wat een flutzomer was dit! Met dit weer heb ik echt wel het gevoel alsof we al in november zitten :+


Jah joh, echt waterkoud. Had vorige week introductieweek, met dingen als snachts de nattigheid in etc. en overdag ook echt zwemmen en zeephelling. Je gelooft vast wel dat de helft van ons nog steeds zo ziek als een hond is....

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:40

Heb wel kerstverlichting gezien maar goed dat was in de kerstwinkel van Amsterdam dus dat was niet zo gek :+

Elinaa

Berichten: 7499
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Termunterzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:46

moest me gister inhouden om geen truffelkruidnoten te kopen :o zo lekker die dingen.

Verder werk ik bij de action waar werkelijk waar de eerste kerstartikelen al binnen zijn en in de winkel staan.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:58

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat over kerstdecoratie/kerstverlichting en dergelijke, niet over kruidnootjes. Daarvoor kunnen jullie inderdaad terecht in [VT] Kruidnootjes liggen al in de winkel!
We laten dit topic gewoon op LZP staan, er hoeft niet meer over geTeMd te worden.
Bedankt.

Anoniem

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:12

Over kerstverlichting gesproken, ik kan me, nu de zomer voorbij lijkt te zijn, wel echt verheugen op 6 december, lekker thuis de boom neerzetten. En dit jaar voor het eerst samen met mijn vriend de boom neerzetten :+:

Anoniem

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:14

Ik vind ook dat kerst iets romantisch heeft. Ik kijk er ook zeker wel naar uit!

Anoniem

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:14

Uhuh dat heeft het zeker. Stiekem zou ik nu het al kouder wordt al mijn kerst achtige winterversieringen tevoor schijn willen halen. Dat is zo lekker knus :+:

babbeloe
Berichten: 261
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:52

Idd ik heb het ook al gezien..
ik liep gister in de action, en daar hadden ze ook allemaal kerstverlichting en zelfs al kerstmannetjes staan...
moet niet gekker worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:54

Tussen sinterklaas en kerst zit maar 3 weken, dus logisch als het ene er is het andere ook vrij snel komt..

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Waaaaaaaaaaaaat! Nu al!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:59

Tuurlijk moeten we ook gelijk al met kerst beginnen, sinterklaas doet er immers niet meer toe :+ Ik vind het een beetje sfeer verpesten, eerder hadden we eerst sinterklaas, waarvoor je de spullen pas een paar weken van tevoren kon krijgen. Op 6 december kwamen de kerstspullen pas tevoorschijn. Zoiets vind ik persoonlijk veel gezelliger. Als het hele jaar kerst word gevierd zeg maar haal je het speciale moment er toch een beetje vanaf.

EngeltjeS

Berichten: 16646
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:02

Pfff....
Wat gaat de tijd hard, maar zo hard? 8-)

Jeetje...
Ik ga zowiezo tot november niks kopen :) zie het als prostest, of: zelfbeheersing O:)

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 16:33

Yes heeeeeerlijk. Ik hou van alle tradities in Nederland. Met sinterklaas gourmetten met de hele familie, met kerst lekker All you need is love kijken *D . Voor mij kan die kerstverlichting niet vroeg genoeg komen!