Hmpf, mannen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 00:14

Echt, wat moet je er mee... :')

Heb deze week intro kamp gehad van school en was mee gegaan als begeleider. Echt een hele leuk groep gehad (zowel mede begeleiders als mijn groepje eerste jaars) en de feest avond natuurlijk flink gek gedaan en (hoe kan het ook anders) flink wat bier er door heen gegaan. Natuurlijk liep er ook een hele leuke jongen rond. :j Kende hem verder totaal niet, soms wel eens voorbij zien lopen op school, maar meer ook niet. Beetje met hem aangeklooid en meer gedaan dan goed is (achteraf tenminste), ook al moesten we het "goede" voorbeeld geven. Week was verder echt echt super gezellig en andere feestavonden ook. :j

Alleen,,,, ik hoorde vandaag van iemand anders dat hij een vriendin had, dus ik naar hem toe en gevraagd hoe het nou zat. Ja, hij had dus een vriendin, maar hij zou haar direct op bellen en het verhaal uitleggen en uit maken en blablabla. Ik ben niet snel boos, maar nu toch echt wel.

Hij is echt leuk, maar ook ben ik echt boos op hem. Nu kwam ik er ook nog eens achter dat hij bij mij in de klas zit dit jaar, zucht.

Sorry als het een onsamenhangend verhaal is.. Veel bier en weinig slaap, brengt niet zoveel goeds. :o

Leslie90

Berichten: 1823
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:17

Nou gelijk heb je wel, bier en weinig slaap brengt echt weinigs goed en in dit geval een h*fter eerste klas :')
Hoe reageerde jij toen hij zei dat hij wel zou bellen en het 'uit ging maken'?

Jess1989
Berichten: 3140
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:17

Dat laatste kan je wel zeggen ja ;) whahaha

Ach, ik zou me dr weinig van aan trekken en verder gaan. Jij kon het niet weten dat hij een vriendin had, dus is het zijn verantwoordelijkheid. Het is niet zo dat je hem met opzet heb verleid ofzo...
Gewoon negeren die hap...zulke mannen zijn het aankijken niet waard.

Nathaliefje

Berichten: 1258
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Ja

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:35

Hè Bah.. zulke mannen verdienen het echt om zelf eens bedrogen te worden..

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 01:25

Aw gewoon een sukkel, wat jammer. Next!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:42

1 Ding weet nu wel over hem, nooit iets mee beginen want hij besodemieterd de boel.
Vervelend voor jou op dit moment om daar achter te komen, maar je weet wel gelijk wat voor type het is........doeiii dus.

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:46

Wat akelig voor je dat dit zo'n rare wending heeft genomen.
Ik vind het wel goed van je dat je er boos om wordt.
Somige meiden kan dat helemaal niets intresseren.
Balen dat hij ook nog bij je in de klas komt.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 18:28

Oeff ik ken het.
Ik ben gister ook terug gekomen van kamp.
Ik had een vriend en hij een vriendin.

Toch zijn er dingen gebeurd.
Ik heb het eerlijk verteld tegen mij (nu) exvriend en het uitgemaakt.
En ook hij heeft het uit gemaakt met zijn vriendin.

pinuts
Berichten: 6865
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:12

ach, je kent elkaar amper.. wie weet of je wel wat voor elkaar bent.. Als je het maar leuk hebt toch;)
- edit: neemt niet weg dat t banketstaaf is voor zijn vriendin..-

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:26

Ik kan alleen zeggen.. Eigen schuld..
Dat krijg je als je dronken met een onbekend iemand het bed in duikt. Hij had het misschien moeten zeggen maar wat had jij gedaan als je zo dronken was?
Vind het ook niet normaal dat je meteen gaat wiebelen terwijl je elkaar niet kent.. Maargoed, dat ben ik.. :)

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:30

Wow, hoe je het nu beschrijft: wat denkt hij er makkelijk over zeg :P

Hoe zie jij het nu verder? Waarom ben je boos? Hij liet zich ook gaan bij je. Je kan wel boos op hem zijn, maar wat wil je hier mee bereiken?

Ik hoop dat je van het moment hebt genoten :) want dat is toch veel leuker, dan boos zijn op iemand? Het is zijn probleem, niet het jouwe.

Quir

Berichten: 17355
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 17:24

Och, ik baal er alleen gewoon van. Ofja, het voelt rot ook al is het mijn fout niet, omdat ik het gewoon weg echt niet wist. Als dat wel zou zijn, was er nooit wat gebeurt

Ik snap alleen niet dat mensen dat kunnen doen, ten eerste ben ik nooit vreemd gegaan en zal ik dat ook nooit doen. Ik weet dat als je knetter zat bent, gekke dingen doet die niet goed zijn (of zelfs heel erg fout). Alleen toen ik een vriend had of nu zou hebben, drink ik me niet knetter zat. Kan ook gewoon lol hebben zonder alcohol, cola werkt ook goed!

Nouja, ik ben niet boos meer. Alleen is het voor mij nu wel voorbij in ieder geval. Ik heb vannacht een sms bericht gehad dat hij het haar eerlijk verteld had en ook uitgemaakt had en hij zei dat het al langer niet goed meer ging tussen hen en dat ie daarom te ver was gegaan. Alleen weet ik nog steeds niet of ik dat een goede reden vind, eigenlijk is er gewoon geen goede reden.

Hij vroeg of ik nog wel vrienden wilde zijn, nou dat zal vast wel lukken. Gezien ik ook gewoon met projecten bij hem zit, is wel wat makkelijker dan als ik boos zou blijven... :')

sallandval
Berichten: 6056
Geregistreerd: 21-09-08

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:26

ah joh, sommige mensen hebben een reden nodig om te beseffen dat ze een relatie beter kunnen verbreken. Nu heb je in feite beiden een dienst bewezen.

Born2BCrazy

Berichten: 3953
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:24

Quir schreef:
Och, ik baal er alleen gewoon van. Ofja, het voelt rot ook al is het mijn fout niet, omdat ik het gewoon weg echt niet wist. Als dat wel zou zijn, was er nooit wat gebeurt

Ik snap alleen niet dat mensen dat kunnen doen, ten eerste ben ik nooit vreemd gegaan en zal ik dat ook nooit doen. Ik weet dat als je knetter zat bent, gekke dingen doet die niet goed zijn (of zelfs heel erg fout). Alleen toen ik een vriend had of nu zou hebben, drink ik me niet knetter zat. Kan ook gewoon lol hebben zonder alcohol, cola werkt ook goed!

Nouja, ik ben niet boos meer. Alleen is het voor mij nu wel voorbij in ieder geval. Ik heb vannacht een sms bericht gehad dat hij het haar eerlijk verteld had en ook uitgemaakt had en hij zei dat het al langer niet goed meer ging tussen hen en dat ie daarom te ver was gegaan. Alleen weet ik nog steeds niet of ik dat een goede reden vind, eigenlijk is er gewoon geen goede reden.

Hij vroeg of ik nog wel vrienden wilde zijn, nou dat zal vast wel lukken. Gezien ik ook gewoon met projecten bij hem zit, is wel wat makkelijker dan als ik boos zou blijven... :')


Klinkt alsof ie nog wel interesse heeft in iets achter de hand... :Z

Rens_ke

Berichten: 601
Geregistreerd: 05-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:41

Ik zou alleen al niks met hem willen om het feit dat hij dus heel makkelijk vreemd gaat!

En verder vind ik het gewoon een dropl*l!

WildChild

Berichten: 2520
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:45

Dat ze allemaal doodvallen, echt. Grmpfh.

pinuts
Berichten: 6865
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Hmpf, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 10:05

ach. hij is zo eerlijk geweest om het wel te vertellen, en het toen uit te maken.. Jij wist van niks dus ach, en verder is het ook niet jouwn verantwoording.

Born2BCrazy

Berichten: 3953
Geregistreerd: 09-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:08

pinuts schreef:
ach. hij is zo eerlijk geweest om het wel te vertellen, en het toen uit te maken.. Jij wist van niks dus ach, en verder is het ook niet jouwn verantwoording.


Had ie natuurlijk ook van tevoren even kunnen melden.. Zo'n vent was het wel weer... :x

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:25

Born2BCrazy schreef:
Klinkt alsof ie nog wel interesse heeft in iets achter de hand... :Z

Betekent niet dat je daar in mee hoeft te gaan. En vrienden zijn daarna (of iig normaal met elkaar omgaan) kan prima gaan, zolang je dat allebei ook wel kan en wil.
Ik heb een korte periode wat gescharreld met een klasgenoot van vorig jaar, daarna was het voor ons allebei gedaan (we pasten gewoon niet bij elkaar als koppel) en konden we alsnog gewoon heel goed met elkaar omgaan nadat wat dingen uitgesproken waren (hij dacht dat ik de pik op hem had, maar ik durfde gewoon kritisch te zijn en voelde me relaxed genoeg om echt te zeggen wat ik dacht :D _O- Hebben er samen heerlijk om kunnen lachen). Verder ook geen probleem geweest in de samenwerking in onze projectgroep.

@TS: inderdaad niet zo tof van die gast. Zou proberen het gewoon te laten wat het voor nu is. Zijn uitmaken met vriendin zou eigenlijk niet uit moeten maken. Jij moet gewoon klaar zijn met die gast denk ik. Dan kun je ook het meest gemakkelijk met hem omgaan in klasverband denk ik. Maar ga iig niet 'vrienden' zijn omdat hij dat graag wilt. Vraag me trouwens af wat hij daar onder verstaat. Vind dat altijd maar wat loze woorden.