Ik moet nog nieuwe laarzen hebben voor het winter, maar is de opruiming al overal voorbij denken jullie? En de nieuwe collectie al helemaal in de winkels? Of denken jullie nog niet?
Wil graag weten ivm dat je zult zien dat ik nieuwe laarzen koop nu, en volgende week nog wat van de nieuwe collectie binnenkomt wat ik dan ook super mooi vind
Heb afgelopen vrijdag was het nog volop uitverkoop bij bijv cool cat. Alles voor 2,50.. Bij de meeste winkels hebben ze nog steeds een paar rekken met uitverkoop. Schoenen zal ook nog wel lukken. Succes met shoppen
Eleionomae
Geplaatst: 06-09-10 16:39
laarzen ben ik weinig meer tegen gekomen, maar dat is sowieso lastiger met een zomer collectie
Als je nieuwe laarzen wilt, zou ik gewoon even wachten tot de eerste uitverkopen weer beginnen van de wintercollectie, dat duurt namelijk nooit zolang nadat de collectie is uitgebracht
Ik ben vorige week ook op zoek gegaan naar schoenen voor de herfst/winter... Er zijn nog maar weinig winkels die nog uitverkoop hebben, en als ze het wel hebben is het misschien 1 of 2 rekken. Veel plezier met shoppen