Aanstaande woensdag trouwt een van mijn collega's (gewoon op het gemeentehuis, niet voor de kerk oid). Zaterdag volgt er dan de receptie voor 'het voetvolk' en daaropvolgend het feest voor vrienden en familie. 'Wat leuk', zou bij menig Bokkers de eerst opkomende gedachte zijn, en zelf wou ik dat het bij mij ook zo zou zijn, heb namelijk nog niet veel trouwfeesten mogen meemaken

Ware het niet dat:
- ze collega's eigenlijk niet wou uitnodigen maar dit toch maar gedaan heeft om cadeautjes te krijgen;
- cadeautjes (bloemen, planten, Bongo-boxen etc) eigenlijk écht niet welkom zijn en ze gewoon geld willen;
- kinderen niet toegelaten zijn;
- ze absoluut niet wilt vertellen welke kleur haar jurk heeft maar eenieder die iets of wat dezelfde kleur kledij draagt vies zal bekijken;
- ze de receptie beschouwt voor de mensen die eigenlijk 'overbodig' zijn;
- de taart op het feest 2 torens met een vliegtuig zullen zijn (11 september

- ENZ
Wat ik me nu afvraag: is dit normaal? Kennen jullie (of zijn jullie zelf

Ik vind dit alles er echt over, akkoord het is jouw dag en alles. Maar om zulke dingen ook echt uit te spreken? Nodig ons dan gewoon niet uit! Gevolg van haar lijst met eisen en verwachtingen (en haar dagdagelijkse gedrag tegenover ons - je kunt het je niet inbeelden) is dan ook dat van de 7 collega's slechts 2 mensen gaan - waaronder ik, sch**tluis die ik ben

Wat te doen?
May the force be with me!