Ik ben opzoek naar een goede site waar je goede sweaters / vesten kunt kopen met op de achterkant je eigen naam, we zijn met 10 meiden, dus we willen graag 10 verschillende namen op de achterkant, we hebben al wel wat rond gekeken, maar we weten hoe de kwaliteit is van de sweaters. Dus wie heeft er 1? En waar besteld?
Klopt, maar we willen het liever kant en klaar doen Want als je naar de H&M gaat hebben ze weer geen 10 sweaters in de goede maat enzo en dan moeten ze weer bijbestellen.
Tellie
Geplaatst: 03-09-10 22:52
Jooliieen schreef:
Klopt, maar we willen het liever kant en klaar doen Want als je naar de H&M gaat hebben ze weer geen 10 sweaters in de goede maat enzo en dan moeten ze weer bijbestellen.
Ja kan Maar dan moet je nog weer ergens heen om ze te laten bedrukken.
Skaatje
Geplaatst: 03-09-10 22:55
Ik heb goede ervaringen bij http://www.leoworkshop.nl. Mijn vest is van stevige kwaliteit & blijft mooi van kleur.. En tot nu toe alle leveringen snel en compleet! (Met t-shirts geen ervaring..)
Dankjewel Heb je toevallig ook de precieze link? Want er zijn daar zoveel vesten
Manon
Geplaatst: 04-09-10 11:10
Ik heb een keer een t-shirt besteld bij www.bedrukt.nl. Ziet er super uit, blijft ook mooi in de was. Hoe de sweaters zijn, weet ik niet, maar met de kwaliteit van bedrukken zit het wel goed.
Dankjewel allebei. @Flying_Angel; als ik naar de hema ga en dan bij dames mode krijg ik alleen deze pagina: http://bedrukken.hema.nl/shop/volwassenen.html daar staat wel een sweater bij maar die ziet er niet super mooi uit vind ik En meer hebben ze dan denk ik niet?
Eventjes. Ik heb eens een keer voor merchandise H&M shirts laten bedrukken. (Het ging hier wel om meer dan 70 shirts) maar de H&M winkels kunnen niet bijbestellen. Die krijgen alles automatisch binnen. Voor mensen die ook willen drukken, dan weten jullie dat