Ik heb deze tattoo al 5 jaar en heb die laten zetten vanwege het overlijden van mijn vader. Het is dit plaatje:

De gitaar is vanwege mijn vaders passie voor gitaren en muziek en de vlinder voor de herinnering eraan dat als iemand dood is je ze terug kan zien in de kleine dingen van het leven, zoals een mooie vlinder..
Zij wil dan ongeveer de zelfde alleen zonder gitaar en iets sierlijker.. Ze smst me en vraagt mij hoe ik het zou vinden als ze ook een vlinder laat tatoeeren op haar rug.. Dan stuurt ze mij een plaatsje ervan en echt gewoon bijna het zelfde.. Ik heb eerlijk gezegd dat ze het zelf moeten en ze vooral moet doen waar zij zich goed bij voelt, maar ook dat ik er niet om sta te springen..
En nu krijg ik opmerkingen als van ja de halve wereld heeft vlinder ergens op z'n lichaam, ik zou een poedersuiker zijn als ik het zelfde onderwerp zou nemen als jij.. 1 ik vind dat erg respectloos naar mij toe en 2 je hebt je vader nog, waarom dan daarover beginnen?
Het is voor mij een hele persoonlijke tatoeage met een hele mooi betekenis.. Voor haar (zoals ze zelf zegt!) gewoon een mooi plaatje opgezocht op internet wat ze wel leuk vind..
Er zijn wel 100en onderwerpen en tig verschillende plekken om iets te laten zetten.. Waarom dan precies het zelfde als ik heb?
Wat vinden jullie? Stel ik mij aan?