Er is een pakketje onderweg naar mij, en op de track en trace van tnt staat het balje tussen In distributie en Afgeleverd . Komt hij dan vandaag nog binnen?
TAO -> LZP aangezien deze vraag niet paardgerelateerd is.
Ladyson
Geplaatst: 28-08-10 14:52
In distributie houdt in dat de chauffeur onderweg is, dat houdt in principe in dat je het pakketje vandaag nog krijgt. Ik zit zelf ook te wachten op een pakketje in distributie, zou er voor 21.00 moeten zijn
Laatst bijgewerkt door Ladyson op 28-08-10 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, in distributie betekent volgens mij gewoon dat hij nog ergens bij de post rond hangt. Als de postbode onderweg is dan staat er bij tnt altijd "bezorger is onderweg" of iets dergelijks
Ze updaten dat niet altijd gelijk, dus dat zegt niet zo heel veel. Ik heb wel eens gehad dat ik het allang binnen had en dat er nog steeds In Distributie stond. Dus grote kans dat die chauffeur al rondrijdt
Ik hou er altijd aan vast: Als ze staan op "in sortering" dan is het de volgende dag in huis.
Kimberley_
Geplaatst: 28-08-10 15:08
Mijn pakketje van Ooteman is gister verzonden er staat bij status verzonden komt deze dan ook nog binnen?
Odysseus
Geplaatst: 28-08-10 15:11
Kimberley_ schreef:
Mijn pakketje van Ooteman is gister verzonden er staat bij status verzonden komt deze dan ook nog binnen?
Om dat te weten heb je de Track and Trace code nodig, dat kan je zo niet zeggen.
Dan zou ik hem met 5 dagen in huis verwachten. Als hij verzonden is met TNT mag het maximaal 12 dagen duren (dat is hun policy). 10 dagen voorgemeld en binnen 2 dagen verwerkt. Maar dit redden ze bij lange na niet hoor: Meestal heb ik ze binnen binnen 5 dagen.